آشنایی با استایل اگزوتیک یا عجیب وغریب!

آشنایی با استایل اگزوتیک یا عجیب وغریب!

استایل اگزوتیک یا عجیب یکی از سبک های پرطرفدار دنیای مد است که در حال حاضر در میان بسیاری از آقایان و خانم ها مرسوم شده است؛ به گونه ای که می توانید برخی از آیتم های این استایل های عجیب و غریب را بر تن افراد در خیابان ها و مراسم های مختلف مشاهده کنید. این استایل نیز با آیتم ها و خصوصیات مهمی شناخته می شود که برخی از آن ها را در این بخش معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

سبک مدرن اگزونیک در دنیای مد

استایل عجیب یا اگزوتیک برخی آیتم های مهم را در بر می گیرد که بی شک تا به حال با آن ها مواجه شده اید. از میان این موارد می توان به استفاده از رنگ های جیغ، جواهرات براق، بافت های رنگین کمانی و… اشاره کرد که دیزاین این سبک های لباس زنانه و مردانه را تکمیل می کنند. هر یک از این المان ها در کنار سایر عناصر لباس و پوشاک آقایان و خانم ها قرار می گیرند و پا را فراتر از حد و حدود دنیای مد می گذارند. در این سبک لباس پوشیدن افراد به هیچ رنگ و مدلی محدود نمی شوند.

در واقع ویژگی اصلی این سبک آزادانه بودن آن برای همه رده های سنی، جنسیت ها و… است. این سبک حتی در برخی سبک های دنیای مد نیز تاثیرگذار بوده است. از میان آن ها می توان به سبک های هنری، بوهو و رترو اشاره کرد که رد پایی از المان های اگزوتیک را در بر می گیرند. در این استایل حتی روش دوخت برخی از پارچه ها نیز اهمیت دارد و بر اساس سبک و سیاقی خاص انجام می گیرد. در دنیای هالیوود بسیاری از ستاره ها طرفدار این سبک استایل های خاص شده اند و لباس های اگزونیک را در مراسم های رسمی و غیر رسمی بر تن می کنند.

المان های استایل اگزونیک

اگر به دنبال استفاده از استایل اگزوتیک زنانه و مردانه در لباس های روتین و روزانه خود هستید، باید حتما به المان ها و آیتم هایی که شما را در رسیدن به چنین تیپ و استایلی یاری می رسانند نیز دقت داشته باشید. این المان های خاص و جذاب شامل کل بخش های استایل خانم ها و آقایان می شوند. برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

رنگ لباس های استایل عجیب و غریب

رنگ های عجیب و خیره کننده این استایل لباس یکی از دلایل جذابیت آن به شمار می رود و همه را به وجد می آورند. انواع رنگ های شاد و سرزنده شما را در استایل های عجیب و غریب به یک ستاره مد تبدیل می کنند! در صورت استفاده از این سبک لباس، قابلیت ادغام چندین رنگ را در لباس های روزانه خود خواهید داشت. همچنین در برخی از لباس های اگزوتیک ترکیبی از پارچه های چند رنگ نیز به کار می روند و بر جذابیت این سبک و استایل می افزایند.

مدل موهای اگزوتیک

از دیگر المان های استایل اگزوتیک در میان خانم ها و آقایان، مدل موهای عجیب و جذابی هستند که اغلب بلند بوده و ظاهر خانم ها را شیک تر نشان می دهند. مدل موهای کوتاه چندان در میان اگزونیک پسندها به کار نمی روند! بسیاری از خانم ها از مدل موهای بافته شده در کنار لباس های اگزوتیک استفاده می کنند که هماهنگی به خصوصی با سایر آیتم های این سبک دارد. اکستنشن های موی زنانه نیز در میان این سبک های لباس جایگاه ویژه ای داشته و گاها خانم ها از آن ها استفاده می کنند؛ این موارد برای خانم هایی که موی کوتاهی دارند نیز به کار برده می شوند. در این سبک، اغلب موها تیره رنگ بوده و از رنگ طبیعی موهای خانم ها استفاده می شود.

آرایش و میکاپ های سبک اگزوتیک

استایل عجیب اگزوتیک اغلب با آرایش ها و میکاپ های عجیب و غریب همراه می شود. بسیاری از استایل های عجیب امروزی با وجود آرایش های عجیب و غریب تکمیل خواهند شد؛ این مسئله در خصوص سبک اگزونیک بیشتر رعایت می شود. البته میکاپ های مخصوص این سبک چندان غیر طبیعی نیستند. استفاده از سایه های نقره ای و آبی فیروزه ای برای این تیپ و استایل ها بسیار رایج بوده و بر زیبایی شما می افزایند. بسیاری از کسانی که این سبک و سیاق را در لباس های روزمره خود می پسندند، از میکاپ های شرقی استفاده می کنند. این سبک آرایش در استایل اگزوتیک زنانه بسیار رعایت می شود. همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله دانستنی هایی در مورد استایل عجیب و غریب یا اگزوتیک را از شنل قشم مطالعه کنید.

زیورآلات اگزوتیک

استایل اگزوتیک و زیورآلات خاص آن در سر تا سر دنیا به شهرت رسیده است. جواهرات عجیب و بزرگ این سبک از مد از مهمترین المان های آن به شمار می روند. گوشواره های بلند استایل عجیب در کنار دستبندهای طرح کاف آن از پرکاربردترین های این سبک و استایل به شمار می روند. طراحی های پیچیده زیورآلات در این استایل های امروزی، شما را با احساسات شرقی بیشتر آشنا می کنند. انواع زیورآلات بزرگ و دست ساز نیز در میان زیورآلات اگزونیک مشاهده می شوند.

حتی جنس اکسسوری های استایل اگزوتیک مردانه و زنانه نیز از اهمیت بسیاری در دنیای مد برخوردار است. این زیورآلات بیشتر از همه با استفاده از متریال چوبی تولید می شوند و یادآور برخی از سنت های هندی در کشورهای خاورمیانه خواهند بود. عینک های فریم دار خاص با طراحی عجیب و غریب نیز در این استایل جایگاه ویژه ای دارند. در این میان انواع کیف های دستی های عجیب که به صورت دست ساز تولید شده اند نیز استایل شما را تکمیل می کنند.

مهمترین طرفداران استایل اگزوتیک

استایل اگزوتیک طرفداران بی شماری در میان مردم جهان دارد. بسیاری ستاره های جهانی در سر تا سر دنیا به این سبک و سیاق در لباس های روزانه و کژوال خود علاقه نشان می دهند. برخی نیز از لباس های این استایل در مراسم های رسمی خود استفاده می کنند. حتی برخی از برندهای مطرح جهانی در میان محصولات خود برخی از طراحی ها را بر اساس این استایل اجرا کرده اند.  از میان آن ها می توان به الکساندر مک کویین، بالمین و میسونی اشاره کرد که بارها از این پوشاک در مراسم های مختلف استفاده کرده اند. لباس ها و محصولات این برندها در دنیای امروز جایگاه ویژه ای دارند.

استایل عجیب و غریب حتی در میان ستاره هایی مانند جنیفر لوپز و کارداشیان نیز طرفدارانی داشته است. در صورتی که شما هم اعتماد به نفس بالایی دارید و یا به عنوان فردی جسور در دنیای امروز معرفی می شوید، بی شک این سبک و سیاق برای لباس های روزانه تان مناسب خواهد بود.

جمع بندی

در این بخش در خصوص المان های استایل اگزوتیک زنانه و مردانه اطلاعاتی را بررسی کردیم که برای علاقمندان این سبک های لباس پوشیدن مفید واقع می شوند. در صورتی که می خواهید بیشتر در معرض توجه باشید، بی شک استفاده از آیتم های خاص و جذاب این استایل شما را در مجالس و دورهمی ها می درخشاند. هر یک از آیتم های این سبک در مراسم های رسمی و غیر رسمی کارایی دارند. در بخش هایی از این مطلب به برخی از رنگ ها، اکسسوری ها، مدل های آرایشی و… پرداختیم که در استایل های اگزوتیک بیشتر مشاهده می شوند. شما می توانید هر یک از این عناصر را به تنهایی نیز برای دیزاین استایل های روزانه خود به کار ببرید.

دکمه بازگشت به بالا