فرهنگ و هنر

آماری درباره بیننده های برنامه های نوروزی و سال ۹۹

از سر تا مرکز تحقیقات صدا و سیما با بیان اینکه حدود 80٪ مردم برنامه های اواسط نوروز را گوش داده اند ، هشدار داد: “Nun Rh 3” ، با 82.1٪ مخاطبان بین سریال ها و “عصر جدید” با مخاطبان ، با 70.5٪ یادداشت ها ، برنامه تحویل بینندگان در برنامه های نوروزی را افزایش داده اند.

به گزارش تی تی آنلاین از رادیو و تلویزیون روابط عمومی ، علی طلوعی امروز در نشست با خبرنگاران ، با دسته بندی برنامه های مختلف نوروزی ، نتایج نظرسنجی برنامه های رادیو و تلویزیون را به شرح زیر تشریح کرد: در اولین روز نوروز امسال ، یک ملی پوش مردم رسانه 82.6٪ پیشرفت را مشاهده می کنند. این برنامه ها ویژه برنامه ها و سریال های شبانی نوروزی در آینده است ، به عنوان یک بخش ویژه از سال ، یک پیام رسان ، او که در جایگاه شنوایی است ، گنجانده شده است و در مورد تماشای آن بر روی صفحه های تلویزیون صحبت خواهد کرد ، و این. در هفته دوم ، محل شنوایی ، به 76.8٪ رسیده است ، نزدیک به 80٪ به عنوان مدت تماشا و تماشای دو هفته از مرد اول و مرد دوم ، او که قرار بود به جای 2 ساعت برنامه باشد ، و صورتجلسه 46.

رئیس مرکز تحقیقات سازمان درباره شنیدن “برنامه های ویژه تحویل سال” گفت: برنامه “دوره جدید” که بیشتر بینندگان با 70.5 درصد مخاطبان از شبکه 3 ، از نوع جدید است. سپس در برنامه “فرمول یک” در کانال با 30.4٪ ، “سلام” از شبکه قرآن با 18.1٪ مخاطبان و “نوروزترین نوروز” در شبکه 5 ، “هاوال هالانوس” در شبکه بهداشت “شبکه هشتم” در افق بعدی بیشترین بازدید سال است.

از سری محل شنیدن یک حرکت گرفته تا نوروز 1400 ، نوروز طلوعی که گفت ، خوب برای ما ، فاصله از اتصال بود. در سریال “Nun Rh 3” در شبکه ، 82.1 درصد بود که در آستانه یک سری جدید از نوروز بود ، زیرا چنین رقمی به سریال های نوروزی نرسیده است.

از سر تا مرکز تحقیقات رادیو و تلویزیون اضافه کرد: “گوش” Nun Rh 3 “با رضایت حدود 88٪ در این مجموعه ، و بعد از یک سریال” گند 2 “که 61٪ مخاطبان بیش از 85٪ رضایت داشتند. “همبازی” در مخاطبان ، با 28.2٪ ، “محدوده نوروزی” با 20٪ و توسعه “دست انداز” 17.5٪ از شبکه نصیر با سایر شرکت ها برنده شدند. با این حال ، نزدیکی مخاطبان به مجموعه ای از دو “Nun Rh 3” و “Gando 2” ، که بیش از 50٪ بینندگان بودند ، نوروز امسال را درک کردند.

رهبر مرکز تحقیقات سازمان نشان داد که 20٪ از مخاطبان ، وقتی صحبت می کنیم ، با حضور 19 میلیون نفر در کشور از آنها بازدید می کنند.

طلوعی همچنین به دو قسمت پایانی “پایتخت 6” اشاره کرد که در روزهای آخر سال 1999 پخش شد ، طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات ، 4/81 درصد از مردم دو قسمت پایانی “پایتخت 6” و 75 را تماشا کردند از آن آزردن. 7٪ زیاد بود.

وی گفت: “خندوانه” در کانال بینی 54٪ مخاطبان ، “Cool-out Akha” Se 46،4٪ بیش از کانال ، “Kudak Show” ، در حالی که 41.7٪ در شبکه نسیم ، “Irangard 4” 41٪ مخاطبان. در Top Cell “Ball stick” با 35.8٪ بیش از شبکه نسیم “دستپخت” 33.8٪ برتر از طریق تلفن همراه ، “سوپ برتر” ایران با 32.4٪ روی تلفن همراه “، زوج جدید” رقابت و 32.2٪ در کانال 3 ، نامه های مستند حیات وحش ، با 31.5 درصد شبکه ، “کلبه عموی پورنگا” با 30٪ در شبکه دوم ، مسابقه “هوش برتر” با 28.4٪ در شبکه بینی ، “شوخی شوخی” سومین شبکه است ، با 26٪ ؛ “ستاره ساز و با 24.4٪ کانال 3 بالاترین مخاطب و” مافیایی “و” مبارزه طبقاتی با 21٪ شبکه بهداشت.

طلوع ، هوادار سیما نوروز با اشاره به سطح کانال های پذیرش مخاطبان در فیلم ها ، گفت: 42٪ از تماشای فیلم ها ، که برای پایان امسال خوب است مخاطبان نوروزی استقبال می شود. از این تعداد ، فقط 55٪ مخاطبان ایران فیلم دیده اند ، فیلم های خارجی فقط 21٪ هر 24٪ ، یعنی ایران و خارجی را دیده اند.

وی افزود: پربیننده ترین فیلم های نوروزی امسال “تختیرانداز” با 51٪ مخاطب بود ، اولین پخش تلویزیونی با تشکیل starJ پیشتاز بود و پس از آن “شاکرستان” با 40،8٪ ، “23 نفر” 40٪ است. آنها در فیلمهای “خروج” ، “خون بالینی” ydo “اولین تلویزیون پخش شده در سینماها و” مهران “در میدان نبرد بعدی دنبال شدند. این مطابق نظرسنجی های ما بود ، همه فیلم ها از سیما پخش می شوند تأثیر نوروز 80٪ رضایت دارد.

رئیس مرکز تحقیقات با بیان اینکه ترتیب شرکت کنندگان در نظرسنجی به این س answeredال پاسخ داده است: سلامت انتخاب آنها در هر برنامه یا شبکه چیست؟ وی افزود: “یک ، سه و شبکه های نسیم در پاسخ به این س thirdال رتبه سوم را ندارند.” در حالی که این سه شبکه تقریباً یک و یک درصد متفاوت از یکدیگر هستند ، مخاطبان 24٪ تا 22.7٪ شبکه ها یک سه شبکه را انتخاب کردند 99 نوروز اولین انتخاب بینندگان تلویزیون است.

طلوع با اشاره به تعداد برنامه های رادیویی پولی گفت: 21٪ از تعداد شنوندگان رادیو در روزهایی که شبکه های رادیویی آوا ، یونان و پیام در تعداد زیادی از شنوندگان شبکه های رادیویی را دنبال می کردند.

اخبار مربوط به مخاطبان سیما ، بیش از 56 تا 40 درصد مخاطبان را دنبال می کردند و مخاطبان اخبار کانال های استانی سیما را مشاهده می کردند.

طلوعی در پاسخ به س questionالی در مورد عملکرد سیستم Sada در سال 1999 ، گفت: “پربیننده ترین کانال های Seh در سال 1999 ، yak ، iFilm خبر و بینی بعدی.

فضای اضافه شده بین کانال 3 و کانال یک ، از نظر مخاطبان ، در سال گذشته حدود 30٪ بود.

رئیس مرکز تحقیقات سازمان گفت که بالاترین رشد مخاطبان در سال 1999 “مخاطبان شبکه بالاترین رشد را در سال جاری تجربه کردند و به دنبال آن شبکه های خبری و آموزشی قرار دارند.”

طلوعی افزود: در سال 1999 ، سرانه 63 دقیقه مشاهده اخبار تلویزیون و بیشتر 20 دقیقه رادیو را گوش می داد. کانال 20 اخبار پربیننده ترین اخبار بخشهای 20 ، 21 و 14 اخبار کانال برتر سلول. بیشترین اخبار را از رادیو می شنیدند و آنها بخشهای 14 ، 7 و 8 رادیوی صبح ایران بودند.

رئیس دستور مرکز تحقیقات با بیان اینکه طبق نظرسنجی ها ، در سال 1999 با افزایش 9 درصدی مخاطبان رادیو روبرو هستیم ، اعلام کرد که متوسط ​​گوش دادن به رادیو سالانه به مدت 2 ساعت و 4 دقیقه اعلام کرد و گفت: “طبق یافته های مرکز در سال 1999 ، بیشتر چگونه مردان و زنان به جای زن و مرد به رادیو گوش می دادند و پیامی را دنبال می کردند.

طلوع گفت: این سال سال نظرسنجی های انتخاباتی است: “از سپتامبر 1999 ، انتخابات مرکز تحقیقات رادیو و تلویزیون مشخص شد که تا استناد به شش واقعه آغاز شده است.” از ژوئن 1400 ، تعداد هر یک متفاوت است و تعداد آنها افزایش می یابد.

وی افزود: مرکز تحقیقات صدا و سیما دریافت که قطع برنامه ها و نبض های تلویزیون اجتماعی مهم است.

به گفته رهبر مرکز تحقیقات سازمان و یک مرکز ملی نظرسنجی را در مراحل مختلف انتخابات انجام می دهد ، از جمله یادگیری توضیحی که انتقال کار این مرکز برای کاهش ارتعاشات اجتماعی برای دستیابی دقیق به برنامه نویسان است.

طلوعی تأکید کرد که مشخص شد تاریخچه پنج دهه انتخابات این ایستگاه دقیقاً ثابت شده است و این در پاسخ به این س foundال که آیا نتایج نظرسنجی های منتشر شده در فصل انتخابات ، از مرکز تحقیقات صدا و سیما صحت دارد ، یافت شد. ؟ وی تأکید کرد: تنها نظرسنجی منبع نامه ای از مرکز تحقیقات ملی رسانه ها حساب های عمومی رادیو و تلویزیون است و نمی تواند قبل از همه نظرسنجی ها صادر شود ، این منبع است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا