اقتصادی

از یادرفته‌ای در سرویس‌های اشتراک ویدیو

موضوعاتی مانند سرگرمی های مختلف ، بازی ها ، موسیقی ، حیوانات ، آشپزی و … برخی از آنها یافت می شود ، که در دفاتر این نوع هستند ، اما همچنین مراقبت از کتاب ، اشتراک ویدیو ، و بیشتر از همه ، به عنوان تقریبا هیچ یک از خدمات که به نظر می رسد او خارج از مسابقه است فراموش نشود

به گفته تی تی آنلاین ، امروز مردی شلوغ در جهان است ، او چندین سال دیدن و شنیدن را ترجیح می دهد ، به همین دلیل ، و خدمات اشتراک ویدیو محبوب تر شده اند. گروهی از جوانان که به ویژه آسان تر به نظر می رسد ، به ویژه جوانان ، که اصلی ترین مکان شنیدن فضای مجازی هستند ، که در آگاهی از مواردی که اتفاقاً یک تحقیق کوتاه مدت یا طولانی مدت است ، م effectثر است. بخشی از زندگی روزمره ، یا سرگرمی داشته باشید ، و یک فیلم تماشا کنید.

اما واقعیت افزایش نذر برای از بین بردن به اندازه چیزی برای خواندن. در حال حاضر شروع به رزرو فیلم کمتر شناخته شده است فعالیت آثار (اگرچه این به کتاب دوم اشاره نمی کند). علاوه بر این ، محتوای یادگیری از طریق صفحه نمایش انواع مختلفی از سیستم عامل ها ، از جمله سرویس اشتراک ویدیو ، و در کارهای نوشتاری را نشان می دهد.

در این بین ، البته بسیاری از دوستداران کتاب وجود دارند و آنها را می خوانند تا از فرصت توجه به این سیستم عامل ها برای دیدن و خواندن کتاب و معرفی کتاب با ضبط فیلم ، یا هر فعالیت دیگر ، مطالعه کتاب و خواندن دنیای خدمات اشتراک ویدیو و البته برخی از شبکه های اجتماعی را باز کرده اند. البته این تنها کتاب مشترک با آن دفاتر است.

اما چندی پیش ، فضای مجازی یک کاربر به نشانه خالی بودن کتاب و اکنون سرویس اشتراک ویدیو انتقاد کرده است. جادی میرمیرانی ، برنامه نویس ، وبلاگ نویس و مترجم در یک کتاب فقط برای سرگرمی “، که اخیراً کتاب را با صفحات خود در فضای مجازی و خدمات اشتراک ویدیو معرفی کرده است ، در توییتی نوشت:” یکی از نقاط درد زندگی من هر هفته ، وقتی می خواهید ویدیو را بارگذاری کنید ، که هیچ نمایشگر و طبقه بندی ندارد. به همین دلیل کارتون ها ، دین ، ​​زنان (؟) ، بهداشت ، حیوانات و … چیزی برای معرفی کتاب ندارند. به عنوان مثال ، ادبیات ، فرهنگ ، کتاب و غیره) »

بعد از این انتقاد ، ما در نامه ای به چندین کتاب و سرویس های اشتراک ویدیو نگاهی به فرهنگ انداختیم ، ایران: ابتدا به دستگاه ، سریال ها و فیلم ها ، “” بازی ها “،” ورزش “،” کارتون “، “شوخ طبعی” ، “آموزشی” “سرگرمی” ، “فیلم” ، “دین” ، “موسیقی” ، “اخبار” ، “سیاست” ، “علم و فناوری” ، “به طور تصادفی” ، “جهانگردی” ، “حیوان” ، عناوین “ورزش” ، “تبلیغات” ، “هنر” ، “سلامت زنان” و “طبخ”. به نظر نمی رسد که این به نوعی بخشی از سایت آپارات باشد. پس از استفاده معادل واژه های فارسی مدرسه “،” کارتون “و او می گوید که او ادبیات ، کتاب ، فرهنگ نخواهد بود ، و به نظر می رسد تقریبا هیچ سهمی در این دفتر ندارد!

بعد ، ما به نمایش رفتیم ، چیزهای زیادی وجود ندارد و Aparate انجام داد ، اما برخی از گروه ها حذف می شوند و البته این بازی اغلب به جای کلمه “بازی” استفاده می شود. عناوین کلاس شامل “سرگرمی و مذهب” ، “ورزش” ، “ماشین همان است” ، “علم و فناوری” ، “ماشین و آخر هفته” ، “آموزش” ، “موسیقی و هنر” ، اخبار و سیاست ها “” ” حیوانات و طبیعت “،” مدرسه “،” رویدادها “و” دین “هنوز در گوشه و کنار ادبیات ، کتاب ها یا فرهنگ نیست (به معنای کلی این که آیا زیر گروه ها چنین تحقیقات ، و غیره).

ما در حال رفتن به سایت کلوب هستیم ، این عناوین موجود در لیست “ورزش” ، “فیلم” ، “سرگرمی” ، “موسیقی” کانال های رسمی “،” گردشگری “،” تاریخچه “،” تاریخچه “،” اقتصادی “،” متشکل از “،” فناوری “” اخبار “،” آشپزی “،” اجتماعی “،” دختر “،” “،” مادر و من “،” همان “،” بازی “،” مستند “،” تاریخ و یک فرهنگ ” “،” Health “،” 360 درجه “و” Miscellaneous “.

یافتن مکانی برای “تاریخ و فرهنگ” ، ما را امیدوار می کند ، اما هنوز در کتاب یا نامه مشخص نیست؟

ما به جعبه می رویم یک مکان به یک سرویس اشتراک ویدیوی ایرانی دیگر در این دفتر عنوان “فرهنگ و هنر” در کلاس دیده می شود ، هنوز هیچ خبری دور از دسترس نیست.

جستجوی مشارکت خدمات عمومی کاری انجام نشده است ، با این حال ، می بینم که Delfac وسط سفید است ، که چیز دیگری نیست ، نه به اندازه عنوان ، و از کلمه ، خارج از کشت.

ممکن است این باشد که گفته شد ، از طبقه بندی و فرهنگی که تقریباً از قسمتهای آنها برای همدیگر نوشته شده است ، و بیشتر از همه در کتاب جای خالی See the vacant برای پذیرش در ، بیشترین دیده می شود از آنها به یک نقطه مشترک که رضایت خدا خوانده می شود. این کتاب فقط در مورد مواردی که برای دیدن یک عامل مهم در فرهنگ شرکت مهم هستند صدق نمی کند ، که البته دارای چندین بخش است ، سازمان ها باید وضعیت خود را بهبود بخشند (اگرچه وضعیت بهتری ندارند!). با این حال ، این می تواند قوانینی باشد که باید از آنها پیروی کرد ، برای رسانه هایی مانند تلویزیون ، شبکه ای که برنامه های فرهنگی اغلب در گوشه و کنار آن پخش می شوند و آن را از تلویزیون تماشا می کنند (کانال 4) ، و به ویژه با تبلیغات و فیلم ها و مجموعه ای از برنامه ها با بیشترین غیرت ، که روز قبل از Nativ و اغلب اوقات بوده است.

این بدان معناست که حافظه باعث تشدید فضای آزاد در رسانه ها می شود ، رسانه ها مخاطبان را با فضای مطالعه برای نمایش فیلم ها یا دادن زمان طولانی پر می کنند ، آنها به قسمت اختصاصی پیمایش می کنند.

انتظار نمی رفت که هر یک از این خدمات به وضعیت کتابهایی اختصاص یابد که حداقل کسانی که به تاریخچه فعالیت در این زمینه علاقه مند هستند و از این جهت معرفی آن دلسرد نخواهد شد. با این حال ، به نظر می رسد این دلیل عدم پیروی ایرانیان از سرویس اشتراک ویدیو باشد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا