عمومی

امام جمهور، رهبر خدمتگزار – تی تی آنلاین

جمهوری مورد توجه امام است ، وفاداری به نظام مهم است ، اما یک شرط است. به کارگیری امام خمینی (ره) در مورد سبک رهبری مدل مشهور رهبر دشوار است ، اما می توان گفت که امام خمینی (ره) شاخصه های رهبری استراتژیک ، مشارکتی ، تحول گرا و کاریزماتیک را برجسته کرده است ، سبک رهبری خدمتگزار یکی از این موارد است سبک هایی که می تواند تا حد زیادی در تعریف مجدد رهبری امام (در) باشد. و عدالت ، سادگی ، دلسوزی ، صداقت و نحوه صحبت او مطابق با همان فلسفه “خدمت به رهبر” است.

فلسفه “خدمت به رهبر ، و آنها اولین اولویت هستند و به عنوان یک راهنما و برای رهبران و افرادشان عمل می کنند ، و ما بهتر ، آزادتر و مستقل تر می دانیم ، و جو می تواند عادلانه تر باشد. در این مدل ، رهبر ایثار خواهد بود. بر این اساس ، امام روحانی بود و به خدا و ایمان به اراده الهی و تعهدی که طرف روحانی و مذهبی صرفاً “یک رهبر خدمتگزار” بود و به عنوان وظیفه مسلم خود به مردم خدمت می کرد ، بسیار اعتماد داشت. به همین دلیل است که او می گوید: “رهبری مهم نیست ، شغل مهم است.” اسلام ما را مجبور به خدمت می کند.

اور امام ، مأموران عمومی می خواستند بر سرنوشت خود حاکم شوند و دولت جمهوری اسلامی را به عنوان یک نیاز بدانند. نویسنده لغو پادشاهی و استان امام ، اما نه در سنا در تاسیس یک چیز دولت ، بلکه چیزهایی که ممکن است معماری جزیره باشد. این می توانست تعاریفی از الگوی اسلامی حکومتی ارائه دهد ، و شاید به دلیل بزرگی شخصیت و گفتمان او ، و مورد استقبال مردم قرار گرفته باشد ، اما پیشنهاد می کند “جمهوری اسلامی نه کلمه ای کوچک است ، بلکه بزرگ است.” همان اساس قانون اساسی برای تأیید مردان. من می گویم از مثال یک مرد مشاهده این است که دیگری از تابع اسلام است که اثبات می شود ، اما لازم است که روح در کل قلعه باشد ، از طریق مدل توسط امام پیشنهاد شده است ، ساختار آن در بیانیه ای به نوعی با “جمهوری اسلامی” موافقت شده است.

امام ملاحظه در هر چیزی ، گرچه افتخار مردم نیست که تصمیم بگیرند. با اصرار هر یک بر انتخابات و جمهوری خواهی ، شناسایی در طبقه کارگر ، دانشجویان و زنان ، و آنها در حق او بودند ؛ مبادا سربازانی که در تلاش های دولت شرکت می کنند ، بتوانند از آن چیز به خودشان برسند -تعیین مردم از. در زمان دولت امام حق نداشت بگوید ، “نه ، مهم نیست که چه تعداد در انتخابات شرکت کنند.” وی گفت: “همه می دانند که در مورد چیزهایی که واقعاً مردم را به صحنه می کشاند فکر می کنند …”

ترکیب فرماندار ، امام شورای عالی دقیق و بسیار مشورتی بود و در مورد ترکیب وکلا و حقوقدانان معتقد بود که این روشنفکر برجسته و بزرگ دیگر دولت است. علی رغم همه حمایت هایی که مهمترین نقطه این طرح در جمهوری اسلامی بود ، که اغلب شورای نگهبان را مقصر می داند ، و سرانجام ایجاد یک طرح مفید نیز گام مهم دیگری است که توسط امام (ره) برای تعیین سودمندی دولت سیستم و به دست آوردن منافع افراد در رئیس جمهور شورا در برابر شواهدی که در مجلس اخذ می شود و نویسنده گام بسیار مهمی در موقعیت “مشتری” در این حکم است و سعی در جلب رضایت مردم دارد. البته این امر در رضایتمندی انسان از امام عمیقا نهفته است “ما باید توجه مردم را به خود جلب کنیم. او از طریق توجه آنها به مردم ، به دنبال جلب افرادی است كه به دنبال جلب توجه مردم به حقیقت هستند ، كه به دنبال این است “، وی دوباره گفت:” ما باید مردم را دوست داشته باشیم “، خواست خدا برای اوست “.

یکی اجتهاد شخصی ، مکان و زمان اجتهاد قاطعانه آزاد بود. تحرک در اندیشه او و امام هیچ تغییری در سالهای سعادت زندگی ندارد. جالب اینجاست که ما بعد از پیروزی اجتهاد را دیدیم ، او در زمان ثروت بن بست که هر وقت از طرف مردم کشیده می شد ، آن را شکست. و شاید اگر به نظر نمی رسید که اجتهادی گامهای دورتر از آنها بزرگتر و خیره کننده تر باشد. نه اینکه اولین قدم برای پذیرش پیشنهاد صحیح اسلام و دینداران در یک سیستم دموکراتیک کنترل دولت هیچ ارتباطی با تعریف امام زمان (ع) ندارد.

طبق اعتماد به نفس جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ، دلیل بسیار مهمی است ، اما برای خود و شرایطش نباید نقشی در کسب مسئولیت ها و شایستگی های سیاسی داشته باشد. به عنوان مثال ، در انتخابات سنا ، که حلقه بسیار مهمی در توزیع قدرت سیاسی برای اولین بار در آن زمان خدمات بود ، این افراد در انتخابات بسیار گسترده بودند به طوری که در جلسه دوم ، 99 نماینده مخالف درخواست امام ، موسوی ، بودند. خداوند به اقوام من گفت ، و من در مجلس به امام رأی نخواهم داد ، انتخابات مجلس از زمانی که کسی در انتخابات دوم نبود ، آنهایی که به نظر می رسد شکست خورده اند.

منافع دولت با استفاده از امام صورت می گیرد و دست آنها به هیچ وجه این کار را نکرده است و آنها نباید آن را از قدرت همه علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی و یک مساوی مسابقه ای پیش بینی نشده بود ، که اکثر مردم کشور و امور مدنی ، خداوند صلح می دهند. این افکار واقعی این دو است. دو رای وجود دارد ، باید وجود داشته باشد. اما در غیر اینصورت ذهن به خودی خود خواهد بود ….. اگر من نمی توانستم ، البته دستور بدهم ، دعواها کالاهای مشاغل مختلف سلطنت این ناقص است. در آنجا لازم است که اختلافات ، سلیقه های مختلف ، اختلاف عقاید ، بحث و جدال وجود داشته باشد ، و نیاز به آنها وجود دارد …

به تعبیر امام خمینی (ره) مردم مرکز نیرو را مثال بزنید ، و همگرایی دوک نیز بیهوده است. وی حتی نشنیده است که برخی عقیده دارند که اراده خدا در اینجاست: “چه لذتی از خدا می آید و این حیات را بدست می آورد”. مردم ممکن است تصور کنند که او از نعمت نگهبانان برخوردار است و می گوید: “شما به آنها ظلم کرده اید که هستند و اگر تنها آنها مین یا گورستان نیستند.” ما باید برای همه آنچه می توانیم خدمت کنیم. ”

وی معتقد است که میزان تناسب ایرانیان گفته است با اطمینان می گویند که ایرانیان و زمان کنونی ، هزاران نفر دیگر از حجاز و زمان پیام وجود دارند – کوفه در عراق ، و علی بن الحسین م’منین و سپس توسط امیر – سلام و احوالپرسی و به او آرامش می دهد – آنها هستند.

و کپی رهبری امام خمینی ، و صریحاً محاکمه و گفتگو با مردان ، دروغی به مردم نگفته بود ، و آنها از مردم و امت دلسوز ناامید نبودند. و آنها از مردم کرامت یکی از سابق هستند. هر کسی را سرزنش کرد ، او ترسید ، وی رای گیری در مورد سانسور وظیفه ای را که به الهی سپرده شده است ، در نظر نگرفت. یک چیز بسیار خطرناک خود را در معرض خطری قرار نمی دهد که او مردی قوی بود. از این رو مستقیماً و علناً فریاد تبلیغات تجاری خود را زد و 15 سال در تبعید به سر برد. و برخی ادعا می کنند که برای مردم دارند ، او از پیشنهاد مردم پایین آمد ، اما نه برای خودش. مشاوره درباره آنچه آنها در مورد پذیرش مدل 598 دیدند ، اوج خدمت به رهبر است و هدف رهبر فداكاری برای مردم است. و جلال خدا را تغییر داد تا از رفاه مردمش محافظت کند و به طور مستقیم از فعالیت هایی که بر دوش دیگران است مراقبت نکرد.

واقعیت ، “خدمت به رهبر” و “امام جمهوری” کجاست؟ خدا او را رحمت کند. درود بر شما ، و به شما نشان می دهد که برکت می دهد!

منتشر شده در سایت جماران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا