اجتماع و خانواده

انتشار پیام‌های ۱۸۸۸ روی وب سایت شفاف/ حمل‌و نقل و شهرسازی بیشترین شکایت تهرانی ها

رهبر تهران از انتشار کمیته شفافیت پیام ها به سیستم در سال 1888 خبر داد و در یک وب سایت شفاف گفته شد: “شکایات و برنامه ریزی های شهری در زمینه لورم بزرگترین شهروندان تهرانی تا سال 1888 است.”

بهاره آروین تی تی آنلاین در گفتگویی؛ وی با اشاره به انتشار 1818 شهرداری تهران ، سیستم اطلاع رسانی و نظارت عمومی برای شفافیت در این سیستم ، اظهار داشت: این حرکت یک حرکت پیش رونده و گام بسیار مهمی در شهرداری تهران است ، از سازمان برای سازمان های بزرگ می ترسد زیرا در این زمینه فعالیت می کنند و نقض حریم خصوصی است. برای افراد سطح بالایی مشهود است ، و بنابراین ، دوست دارد در راه مردم وحشت از شهرت او در شرایط بد کار کند ، و مقصر در هنرهای مختلف است.

وی اظهار داشت که برای اولین بار در شهرت ، شهرت شهرداری تهران را از ترس یونایتد در ثبت شکایت ، و عموم شهروندان را به دلیل انتقادات و پیشنهادات 1888 ، و افکار عمومی تفسیر کرد. یک دولت مشترک

ترس از آروین متحد ، ادعا كرد كه تهران را به توده های شهرداری برده اند ، درجه ارزشمندی از كوچك است ، افزود: “از این نتیجه می شود كه اگر ما به عنوان مثال محرمانه لاغر دیگران را تحریک كنیم ، مانند تغییر شدید در كشور. “به عنوان مثال ، اگر یک آژانس ترس گسترده چنین ارزشمندی توسط شهروندان گام های مختلف را در دستگاه های مختلف و در مورد شکایات عمومی و ادارات برمی دارد و برای کاهش تعداد افراد با یکدیگر درگیر شکایت می شوند: تجزیه و تحلیل این آمار نتایج مثبتی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

با توجه به این ، یکی از اعضای شورای پایتخت ، از دانش من این بود که فرم نامه توسط دوره های مختلف 1888 که وی به معاون خود تحویل داده بود ، اسقف اعصاب صرع است ، و من مکان عمومی انتشار جزئیات را نمی گیرم.

و این مسئله تفاوت بین سیستم 1888 و 137 است ، آروین گفت که سیستم 137 سیستمی است که 24 ساعت شبانه روز از نزدیک نیازهای شهری و موارد اضطراری را دنبال می کند و در سال 1888 سیستمی است که در آن شهروندان ، شکایات و پیشنهادات در مورد عملکرد مدیریت شهری. بنابراین ثبت شده است. همچنین ، اگر این کار را نمی کنید و او باید 137 پیام رسان یک شهروند را بشنود ، و در سال 1888 این می تواند دلیل شکایت باشد. البته دلیل سردرگمی این افراد در بعضی مواقع در مورد جدایی.

Proin sapien vehicula ac شایع ترین شکایت شهروندان است

وی افزود: “ما باید در مورد 1888 شکایت صحبت کنیم که شفافیت مشکلی در زمینه فساد مالی یا متهم نیست اما تا آنجا که مانع شهروندان و عدم انتقاد و ناتوانی شود و مسئولیت های خود را در شهرداری تخلیه کند. مسائلی از قبیل رشوه ، اختلاس ، تحصیل و امور فساد که معمولاً در سال 1888 مورد رسیدگی قرار نمی گیرند.

در سال 1888 منتشر شد تا درمورد مزایای پیام رسانها به مردم توضیح داده شود ، و وی گفت: “در زمانهای گذشته ، زیرا آنها خودشان از این بازیها اطلاعی نداشتند ، با شکایتهایی که شهروندان بسیاری از سرمایه گذاران خوش بین داشتند ، فاصله میدان را می گرفتند. نامه ها نیز به سمت چپ ، چه؟

به گفته آروین ، در مجموع تعداد شهروندان به پیام رسان ها ، از ابتدای سال مورد اعتراض بوده است که شکایات آنها را به سال 1888 هدایت کرده است و حدود 17000 نفر است. طبق گزارشات سایت شفاف در سال 1999 ، بیشتر مردم وارد این میدان می شوند و ترافیک را انتقال می دهند. شهروندان قادر به

زمینه چاه حفاری معماری برنامه ریزی شهری شهروندان طبقه دوم نارضایتی از تغییر کاربری ساختمان های تجاری و اداری ساختمان های غیر مجاز ، آلودگی و سایر اختلالات مایکروویو و راحتی در مشاغل انبار عمدتا “طبقه سوم با بیشترین شکایت از خدمات شهری ، اصلی ترین شکایات ارزشمند محصولات عملکردی و زمین های میوه و سبزیجات ، زمین های بازی و پارک ها ، عملکرد اپراتور مرکز بازیافت “.

در بخش دیگر سخنرانی از شهر تهران ، یکی از اعضای شورای خود برای: سیستم های اطلاعاتی ، و در سال 1888 ، در دو بخش منتشر شده است. برای شش ماه اول اکسل (شش ماه اول سال 1996 در شش ماه اول سال 1999) ، اطلاعات فردی در سیستم 1888 ثبت شده است. هر کلمه ای از این تعداد زیادی حافظه را درگیر می کرد ، و در روز اعلام این موضوع در نامه به طول زمان اخباری منتشر می شود که در یک موکب ، در بازخورد حالت ، در یک کلمه و آخرین حالت به حالت. این منبع خوبی برای محققان پرونده های اکسل در مرکز مدیران شهری و پزشکان است.

آروین ادامه داد: در قسمت دوم ، تحت عنوان “گزارشات عمومی 1888” داشبورد آنلاین است ، که بخشی از اولین جهت افقی است. این گزارشات به منظور منتشر شده است ، مروری بر اقدامات ثبت شده شامل جدول “آنها” است. بیشترین شکایات “” تعداد پیام های حاصل از این نتیجه “” تعداد پیام ها به واحد اجرایی “،” متوسط ​​زمان پردازش برای هر واحد اجرایی “و” دستورالعمل های راهنمای جدول و فرکانس “.

یکی از اعضای شورای شهر اذعان کرد که تهران: البته ، داده های منتشر شده باید تکمیل و همچنان به روز شوند. توضیحات بهتر و کافی کافی برای شهروندان برای تعامل با هیئت مدیره و هنوز گزارش دهنده خطا نیست.

با توجه به حذف برخی از پیام ها از بخش Excel 1888 داده های خام در یک وب سایت شفاف ، آروین گفت: “این سفارشات کمتر از یک درصد از کل پیام های 1888 را تشکیل می دهند و نه تنها مواردی که شکایات خاص کارمندان در اینترنت وجود دارد.” این دستورات از جامعه حذف می شوند و از بخش حفظ حریم خصوصی محافظت می کنند پرونده های اکسل فقط در یک وب سایت کلی شفاف در گزارشات موجود هستند. بنابراین ، علاوه بر این منابع انسانی ، و امنیت در زمینه شکایت گرفته شده است ، شکایات آنها را به شورای شهر ، مترو و اتوبوس ، سازمان ورزش هدایت کرده و مواردی را که در مجموعه چاپ شده شهروندان دیگری است و یک فضای وب سبز شفاف را بیان کرده است.

70 تا 80 درصد نامه هایی با عنوان “راهنما” از چرخه بررسی حذف می شوند

یک رئیس کمیته شهر هوشمند از شفافیت و کیفیت پیام ها هنگام اظهار نظر در مورد 1888 ، گزارشی که در سال 1888 منتشر شد ، مشترک ، با انواع مختلف جهت نامه به طور کلی انتقادی ، قدردانی ، شکایت و پیشنهادات. با این حال ، برخی کافی نیستند ، و پاسخ به استدلال ، او پیام رسانان را در مقابل کمیته شفافیت به پیام رسان های 1888 بحث کرد. به عنوان مثال ، درصد قابل توجهی از افرادی که پیام ها را یافته اند – حدود 70 تا 80 درصد در سال پیام ها – با عنوان “راهنما” برچسب گذاری شده و از چرخه بررسی حذف می شوند.

با توجه به آروین ، برخی از این پیام ها شهروندان را در مورد مواردی مانند طرح ترافیک ، که توسط شهروندان به دلیل مدیریت ضعیف عملکرد در شهر مرکزی ، آگاه می کند. از یک طرف اداره شهر ، با گلایه های فراوان ، و انتقاداتی که باید به دانش گناه داشته باشد ، وجود دارد. علاوه بر این ، شکایات و انتقادات ، و او را به آن قسمت آوردند که فاقد آن است ، من کاملاً یک چیز کامل هستم ، با عنوان “تحت حمایت و رهبری” نامه ، که به پیشنهاد کمیته شفافیت ، قصد دارد به این واقعیت اشاره کند که معابر موجود در شهرداری تهران ، که عملکرد این رویداد است.

وی افزود: “اعلامیه دیگری” به عنوان “پیشنهادها” طبقه بندی می شود که درصد بسیار کمی از آنها مورد بررسی قرار گرفته است ؛ از آنجا که معمولاً مشخصات فنی و به ویژه پیشنهادی کمیته شفافیت وجود ندارد ، این هشدار علاوه بر ظاهر واحدهای مراقبت گزارش شده در مثال قبلی ، و توسط سیستم جمعی “یک” منتشر شده است ، به طوری که شهروندان می توانند از این ایده ها استفاده کنند.

آروین با اشاره به بخش دیگری از این نامه که نوع انتقاد و شکایت است ، گفت: “یکی از موارد مهمی که باید در تجزیه و تحلیل داده های 1888 برای استفاده از زبان رسمی وجود داشته باشد ، که گاهی اوقات شکایت یا عدم شکایت را نشان نمی دهد.” به آن پرداخته نشده است؟ در نتیجه ، تصمیم به تغییر زبان رسمی گرفته شد.

در پاسخ به این سوال که اوراق قرضه ای که اطلاعات تقریباً دقیق صادر کرده است چیست؟ بر اساس آنچه وی شهادت داده است ، داده ها بدون توجه دستی 1888 از سیستم استخراج و به وب سایت شفاف منتقل می شوند. بازرسی از بدن ، و همچنین مسئول صحت داده ها است.

ارتقا of دانش مدیریت نحوه ارائه اطلاعات ، منتشر شده در سال 1888 ، و استفاده از وسط شهروندان

درباره کمیته شفافیت و شهر هوشمند افزود: “مسئله دیگری هم در مورد 137 و هم در سال 1888 درست است ، سیستم سازی کلمات زیر و ثبت بازخورد از شهروندان است که از ماه ها قبل اجرا می شد ، اما هر ماه به تعویق می افتاد. “ما امیدواریم که آژانس فناوری اطلاعات و ارتباطات به دسترسی و بازرسی رسیده و به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

آروین با اشاره به اهمیت زمان و سپس بارگذاری داده ها در پرونده های شش ماهه و اکسل ، تصویر را پرونده می کند و در یک داشبورد آنلاین و اتصال در سال 1888 نسبت آروین گفت: “این واقعاً عالی است ، از یک طرف پیگیری آینده مدیریت شهری و از طرف دیگر عموم مردم ، خواسته ها و علاوه بر این ، نظارت و بازرسی از سازمان آمار مرکز است ، و من راضی نخواهم بود ، اما در ردیف اول ، این موارد وجود دارد و سودآور است ، و برای ارتقا the جداول. به نظر می رسد آمار مرکز 137 دلیل این امر ایجاد داشبوردی است که بتوان با آن داده ها را اضافه کرد ، آنها باید بر روی نقشه بیشتر از همه ، برای کوچکترین مناطق انتخاب موضوع ، آشکارا درخواست ویرانی ، تعیین کننده ای است که آنها هستند.

و من بر این تأکید کردم: “انتشار به خودی خود انجام نشده است ، و علاوه بر این ، به دستورات همه اقدامات مردان احتیاج دارد و شهروندان برای دستیابی به اثر مطلوب ، از اطلاعاتی نظیر رسانه ها ، شهروندان ، سیاست گذاران و بازرسان شهرها و ناظران برخی از شهرها بیشتر هستند.” با این حال ، روند رسیدگی به این اقدامات شکایات و پیشنهادات را بهبود نمی بخشد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا