عمومی

بهترین تمرینات ورزشی برای کاهش فشار خون

انواع خاصی از ورزش می تواند در بهبود فشار خون در افراد با گروه های مختلف مفید باشد.

به گزارش تی تی آنلاین ، عصر ایران ، به گفته خودی ، “فشار خون یا فشار خون بالا بیش از 140 در 90 میلی متر جیوه است.” همچنین نشان می دهد که ورزش می تواند به عنوان دارو به بهبود فشار خون کمک کند ، خواه این که شاهد بهتر باشید. مخصوصاً اگر کلاس انتخابی را باید انتخاب کنید.

طبق توصیه های منتشر شده در ماه مارس در مجله قلب پیشگیری ، انواع خاصی از ورزش می تواند در بهبود فشار خون در افراد با گروه های مختلف مفید باشد.

محققان چندین موسسه پزشکی در سراسر جهان از جمله دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کانتیکت که این توصیه ها را بر اساس آخرین سلامت قلب و ورزش ارائه داده اند.

اینها تنها برخی از موارد تجاری است که ممکن است در کاهش فشار خون به مردم کمک کند. فشار خون بالا بیش از یک میلیارد نفر در جهان را تحت تأثیر قرار داده و عامل اصلی بیماری های قلبی عروقی و مرگ زودرس است.

زیرا شاهزاده خون ظلم و ستم غیر یهودیان ، دیدن ورزش های هوازی مانند پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری ، یا.

فشار خون بالا ، یا فشار خون بالا که اولین نقطه بالای 140 بیش از 90 میلی متر جیوه است. محققان دریافته اند که فشار خون می تواند برای بسیاری از ورزش های هوازی مفید باشد.

ورزش های هوازی ، کاردیو ، همچنین شناخته شده اند ، که شامل حرکات افزایش ضربان قلب و تنفس است که انجام آن دشوارتر است ، از جمله دویدن ، شنا و دوچرخه سواری.

ورزش با شدت کم ، مانند پیاده روی ، آهسته دویدن ، و شامل آن می شود.

به گفته دکتر ، محققانی که دریافتند می توانند هنگام انجام تمرینات و همچنین برخی از مصرف مواد مخدر ، فشار خون بالا یا بهتر برای بهبود فشار خون بالا کار کنند. هنری هانسن ، مدیر داروی پیشگیری در دانشگاه بازل در سوئیس.

در واقع ، فشار خون طبیعی ، با توجه به ورزش هایی مانند اسکات ، شنای سوئدی و تمرین با وزنه.

فشار خون کمی افزایش یافته ، بنابراین ، گفته می شود که برای اولین بار در محدوده 89 130 تا 85 139 میلی متر جیوه است.

افرادی که در این حرکت از یک گروه برای اولویت قرار دادن قدرت عضلانی تمرین پویا یا مقاومتی استفاده می کنند ، از همان استفاده می کنند که به بسیاری از آنها داده شده است.

این ممکن است شامل تمرینات تحمل وزن مانند اسکات هوایی سوئدی و شنا باشد ، و همچنین حرکاتی که باید درگیر شوند گال مقید است و کیسه ای از جلو ، اسکات پشت ، ددلیفت ، و شما به من می دهید.

ببینید ، من همانطور که شما ادعا می کنید به طور معمول در دیواره خون قرار دارید ، و تمرینات یوگا را انجام می دادم ، و اسکوات صلیب می خورد.

از آن فشار خون در محدوده نرمال Pro (كمتر از 120 میلی متر جیوه با استفاده از 80) و نیرویی كه باید در همان حد قرار گیرد ، ورزش مقاومت ایزومتریک بهترین گزینه است.

این امر مستلزم انقباض عضلانی ورزشی است. برخی از این مثالها شامل طرح پیشنهادی Wallck Sit یا سایر موارد است. بسیاری از یوگا های حرکتی ، همانطور که حرکت صندلی ، این کودک یا یک پل نیز نمی تواند ایزومتریک باشد.

بهترین زمان برای ورزش هر روز برای نتیجه گرفتن

برای اینکه بتوانید از این تمرینات بهترین استفاده را ببرید ، سلامت قلب شما و متخصصان توصیه می کنند که او باید هر روز مدتی را به ورزش اختصاص دهد.

این به معنای دویدن در مسافت طولانی یا گذراندن چند ساعت وقت زیاد در باشگاه نیست. فعالیت بدنی کم ، مانند پیاده روی سریع برای مدت زمان کوتاه یا یک تمرین کوتاه مدت قدرتی نیز می تواند مفید باشد.

به گفته دکتر هانسن اثر کاهش فشار خون برای کاهش فشار خون مشابه عملکرد بیشتر در حدود 24 ساعت است. بنابراین ، در صورت امکان ورزش روزانه ، بهترین گزینه است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا