علم و سلامت

بهترین منابع غذایی برای تامین نیاز بدن به فیبر

شفاف با داشتن رژیم غذایی مناسب برای حفظ سلامتی عامل اصلی امر به معروف ، از صداقت Roister Saludkomova می گوید. علاوه بر توجه به سطح پروتئین ، ویتامین ها و مواد معدنی در رژیم غذایی باید وارد ذهن شوند که به فیبر خاص آن تبدیل شود.

گیاهانی که از دهان معده و روده کوچک و الیاف پلی ساکارید تشکیل شده اند ، در روده کوچک هضم شده و حداقل در گرم شدن جذب می شوند. حتی اگر مقدار قابل توجهی فیبر در بدن هضم نشود ، حضور و فعالیت او برای نجات همه افراد و دستگاه گوارش بسیار ضروری است.

از طرف دیگر ، مصرف غذاهای غنی از فیبر مانند حرکت دستگاه گوارش و در عین حال کمک به از بین بردن احساس سیری بدن. میوه ها ، حبوبات و سبزیجات فیبر دار.

متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که افراد باید توجه ویژه ای به گنجاندن فیبر در رژیم غذایی داشته باشند. به طور معمول روزانه 38 گرم فیبر در روز زن بالغ و 25 گرم فیبر در روز مصرف کنید.

غذاهای غنی از فیبر بهترین رژیم غذایی روزانه را شامل می شود:

1- تمشک: میوه های تازه منبع عالی فیبر هستند. در همین حال ، تمشک سرشار از فیبر محلول است. تمشک حاوی 8 گرم فیبر در کل مقدار محصول است.

2 کنگر فرنگی؛ تحقیقات نشان داده است که کنگر فرنگی دارای 6٪ فیبر غذایی است ، می تواند به کاهش چربی خون کمک کند ، همچنین باید آن و میزان قند خون را مصرف کند.

فیلم 3 عدس؛ 25٪ فیبر غذایی ، که بالاترین مقدار فیبر در سبزیجات است. در همان زمان ، با قرار دادن بدن برای اینکه بتوانید عدس را در رژیم غذایی کلسیم ، آهن ، منیزیم و دوئید قرار دهید.

بهترین سوخت مورد نیاز ریشه های فیزیکی الیاف

4 آیا شما آجیل و دانه هستید ؛ آجیل و دانه ها تقریباً فیبر دارند. با این حال ، پسته ، آجیل ، دانه های آفتابگردان ، غذاهایی هستند که بیشتر فیبر دارند.

5 نان؛ از این دو نوع خرده نان یا جو و ذرت. بیشتر دانه ها و نان هایی که تمام غذا را طی کرده بودند ، حاوی سبوس و بهترین منبع فیبر هستند. بهترین منابع قدرت بدنی نان.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا