جزئیات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی
به گزارش تی تی آنلاین، رضا آخوندزاده افزود: پس از فعال شدن ابلاغ الکترونیکی، اسناد مالیاتی که در سامانه الکترونیکی سامانه الکترونیکی امور عمومی صادر می شود، به صورت خودکار به حساب کاربری مودیان ارسال و پیامک می شود. اطلاع رسانی در همان زمان برای آنها ارسال می شود.
آخوندزاده تصریح کرد: مودیان پس از بارگذاری مدارک در حساب کاربری، ده روز فرصت دارند تا با مراجعه به حساب کاربری، مدارک ثبت شده را مشاهده کنند.
وی تاکید کرد: سند ویزا جزء دستور است.
مدیر کل امور مالی هرمزگان وی گفت: در صورتی که مؤدی ظرف مدت ده روز به حساب کاربری مراجعه و فرم خود را در نظر نگیرد، روز یازدهم (یا اولین روز پس از دهمین روز کاری) به منزله ابلاغ و اخطارهای قانونی برای پاسخگویی محسوب می شود. اسناد مالیاتی بر اساس آن است. اسیر
وی از اجرای این طرح از اول شهریورماه سال جاری خبر داد.
46