سینی های مسی زنجان خریدی هوشمندانه

ظروف مسی و تا چند دهه ی پیش پر استفاده ترین ظروف فلزی در آشپزخانه ها بوده است. در این مطلب به معرفی ظروف مسی حامد کریمی، عبدالهیان، ورکاده خواهیم پرداخت.مس یکی از مهم ترین عناصر معدنی است که، در ایران منابع غنی از آن وجود دارند. دانشمندان معتقدند این ماده از قدیمی ترین عناصر موجود در کره ی زمین است.

این ماده در بدن انسان نقش حیاتی ایفا می کند. وجود مس در جلوگیری از التهابات مزمن، افزایش ایمنی بدن و فرآیند تشکیل سلول های خون ضروری است. ایرانیان از گذشته به خاطر فوایدی که مس برای سلامتی داشت، به استفاده از آن در فرآیند پخت غذا روی آوردند و ظروف مختلفی از جنس مس تهیه نمودند، تا با استفاده از این ظروف نیاز بدن به این ماده را تامین کنند.

ظروف مسی به خاطر استفاده از این فلز در ساخت آن ها قیمت بالایی داشتند و تمام اقشار جامعه نمی توانستند این ظروف را تهیه کنند. به همین علت رفته رفته به ظروف تزئینی تبدیل شدند و جنبه ی مصرفی خود را از دست دادند. در زمانی که استفاده از این ظروف رواج داشت مردم معتقد بودند این ظروف غذا را خوشمزه تر می کند و غذا در این ظروف خواص بالاتری پیدا می کند.

این ظروف به خاطر عناصر سازنده ی آن به راحتی حرارت را به تمام سطح ظرف به صورت یکنواخت پخش می کند و غذا در آن بهتر پخته می شود. مهم ترین عامل این اتفاق خاصیت رسانایی بالای فلز مس است. این روز ها ظروف مسی در اشکال مختلف با در نظر گرفتن جنبه های زیبایی و کاربردی آن تولید می شوند در این مطلب به چند نمونه از بهترین ظروف مسی تولید شده اشاره خواهیم کرد.

سینی های مسی زنجان خریدی هوشمندانه

ظروف مسی حامد کریمی

ظروف مسی حامد کریمی یکی از بهترین مدل ها در بین برندهای ایرانی است. در گذشته از ظروف مسی آشپزخانه خصوصا برای رفع کم خونی بدن بهره می بردند و استفاده از مس برای بانوان به طور جدی توصیه شده بود. اگر در خانه ای ظرف مسی وجود نداشت حداقل از یک کفگیر مسی استفاده می کردند. بستن دستبند مس هم موضوع رایجی بین افرادی است که دچار کم خونی هستند.

ظروف مسی عبدالهیان

ظروف مسی و سینی مسی زنجان عبدالهیان از کیفیت خوبی برخوردار هستند. استفاده از این ظروف به عنوان ظروف تزئینی یک انتخاب هوشمندانه است. به این علت که به جنبه ی اصیل ایرانی صنایع دستی همچون پرداخته است و همچنین ظاهر لوکس یک کالا به عنوان ظرف دکوری در آن حفظ شده است. استفاده از گلدان و جا شمعی مسی می تواند زینت بخش دکوراسیون داخلی شما باشد. همچنین هویت اصیل ایرانی را به محیط ببخشد.

ظروف مسی ورکاده

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید، ظروف مسی ورکاده است. به طور کلی ظروف مسی و برای رشد بدن و حفظ سلامت ضروری است. عنصر مس نقش موثری در بالابردن سیستم ایمنی بدن دارد و استفاده از این عنصر هنگام پخت غذا باعث آزاد یون و جذب آن توسط مواد غذایی می شود که همین مسئله به رشد بدن کمک شایانی می کند.

ظروف مسی ثقفی

ظروف مسی ثقفی و یکی از انواع ظروفی است که در کشور تولید می شود. مس در عین حال که عنصر ضروری برای سلامت بدن است، در صورتی که به مقدار زیادی وارد بدن شود می تواند به ایجاد مسمومیت و آسیب های مغزی جبران ناپذیری بیانجامد. به همین علت ظروف مسی را با قلع می پوشانند تا از پخت مستقیم غذا و آزاد شدن بیش از اندازه ی این عنصر جلوگیری نمایند.

ظروف مسی حیدری

ظروف مسی حیدری یکی از زیباترین را تولید می کند. در این مطلب به خواص مس برای حفظ زیبایی اشاره خواهد شد. مس از مهم ترین عامل های ایجاد رنگ دانه های بدن یا همان ملاتونین است این ماده در حفظ رنگ دانه ی مو و رنگ چشم نقش حیاتی دارد و کمبود این عنصر می تواند در از بین رفتن رنگ دانه ها نقش داشته باشد.

خواص ظروف مسی روازاده

خواص روازاده همان خواصی است که در مطلب ذکر شد. استفاده از مس می تواند برای بدن مفید واقع شود اما باید در مصرف این ماده جوانب احتیاط را رعایت کرد. تحقیقات نشان می دهند که جذب مس به صورت مستقیم اتفاق نمی افتد و حتی وجود این ماده به صورت ناخالص در مواد غذایی می تواند برای سلامتی مضر بوده و باعث بروز بیماری های لاعلاج شود. به همین دلیل توصیه می شود از دستبند مسی برای این منظور استفاده کرد.

ظروف مسی صادقی

آیا میدانید استفاده از مس در جلوگیری از بروز افسردگی موثر است. در این مطلب با معرفی صادقی از خواص این ماده برای سلامت روان خواهیم گفت. عنصر مس در کارکرد بهینه ی مغز تاثیر به سزایی دارد و اگر این عنصر به مقدار لازم در بدن وجود داشته باشد، احتمال بروز افسردگی در شما پائین می آید. البته توجه داشته باشید که ازدیاد مس در مغز می تواند به آسیب های مغزی منجر شده و کارکرد قسمت هایی از مغز را از بین ببرد.

ظروف مسی فضلی

یکی از انواع آشپزخانه ظروف مسی فضلی است که می توانید از کیفیت بالا و قیمت این ظروف در سایت دیدن نمائید.

ظروف مسی اقساطی

خرید ظروف مسی و  اقساطی نیز برای شما مهیا است در صورتی که تمایل دارید از این شرایط استفاده کنید و این ظروف رابه صورت اقساطی خریداری نمائید با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید.

ظرف لیونل مسی

مسی کلمه ای است که با ظهور ستاره فوتبال معنای جدید به خود گرفته است. در این مطلب به ظرف لیونل مسی اشاره می کنیم که نشان می دهد حتی این بازیکن معروف و ستاره ی فوتبال نیز از خواص بی نظیر مس بهره مند شده است.

با تشکر از شما، که تا این قسمت از مطلب با ما همراه بودید. این زیبا و هنرمندانه ی ایرانی، نشان دهنده ی فرهنگ غنی ایرانی و کاربرد صنایع دستی در زندگی روزمره است. برای خرید و استفاده از این عنصر حیاتی در خانه و آشپزخانه ی خود می توانید از طریق سایت اقدام کرده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟ میانگین امتیاز ۴.۰۷ / ۵ تعداد رأی: ۱۵

 

دکمه بازگشت به بالا