اجتماع و خانواده

ضعف معلمان در مهارت های پایه نویسندگی/آیا رتبه بندی معلمان از حیث علمی قابل دفاع است؟

محمد فقیری تی تی آنلاین در گفتگویی؛ در این رابطه ، متن زیر: “صلاحیت استاد در اصطلاحات ساده به این معناست که معلم برای انجام کار آموزش ثروتمندان و افزایش در زمینه های شناختی ، عاطفی و حساس احساسات و استفاده در آن زمینه ها ، استفاده لازم از توانایی و دانش را کسب کرده است.” آموزش دانش آموزان

وی افزود: به عنوان مثال ، زمینه رشد شناختی شامل مراحل هضم کننده هرم بلوم است که شامل دانش است ، این معلم است که تمام اطلاعات ، روش ها و روش های لازم در این دانش را می داند ، یعنی اینکه دلیل و محتوای آن با دانش کتاب چیست تجارت می کند و از روش های آموزش جغرافیای آموزشی آگاهی دارد و دوم درک مطلب ، معلم باتجربه ای است که قادر به انتقال و تهیه مواد و محیط یادگیری است.

یک استاد دانشگاه در فرهنگیان ادامه داد: سومین کاربرد این است که نمی توان از طریق کاربرد علم ، دانش خود را برای دانشجویان ایجاد کرد. تجزیه و تحلیل سطح چهارم به این معنا که وی روابط و مواد آموزشی مهارتهای آنها و تجزیه و تحلیل ارتباطات آنها را نیز می داند. در کلاس پنجم از ترکیب ، که لازم است برای ایجاد نوآوری و خلاقیت و آنچه دانشجویان و اعضای هیئت علمی لازم است. و ششم ، سطح احترامی است که به معنای اندازه گیری محاسباتی است و از قدرت کافی و قدرت خداوند که در آن ایجاد شده است ، برخوردار نیست تا دانش آموزان خوب باشند.

“اگر من عمومی نشوم ، هرچه شکوفا شود ، و هرم را می توان در برنامه درسی یافت ، سطح آن را افزایش داد و یادگیری را ادامه داد ، چه می شود” ، فقیری در مورد نیاز به ایجاد یک سیستم برای ارزیابی معلمان ، شایستگی های حرفه ای صحبت کرد. افراد بسیار ضروری هستند. البته ، اگر این شرکت می خواهد به توسعه برسد ، به منظور داشتن یک مهارت عالمانه ، هر کاری تعیین کفایت شاخص هایی است که صلاحیت افرادی را که در این زمینه هستند ، و این ویژگی را برای پزشکان دارد.

تاریخ معلم است زیرا رتبه بندی از نظر حرفه ای صالح و قابل دفاع است؟ وی گفت: “با این حال ، این رتبه بندی یک ایده جدید در آموزش است.” مطمئناً این کمبود در فکر ساعت اوست. و صحبت کردن در مورد تأثیر مستقیم رفتن به مجمع. باید شاخص های فشرده درخشان شناخته شده برای محتوای هنر کسب اعتبار شناخته شده باشد در جهان تخمین زده می شود که باید باشد به معنای مکانیکی است و کشور آماده نیست که یک علم عمومی باشد.

فقیری اظهار داشت: ابراهیم پیر بود ، یکی از معلمان مهارت های اساسی بود ، و اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا رسانه های اصلی در ایران در زمینه آموزش معلمان ، مهارت های اساسی شامل مشاهده ، توصیف ، زمان ، تحقیق در زمینه تاریخ ، کدگذاری و گزارش گیری است. این مهارت ها ، در ترم های ششم و هفتم در مقطع کارشناسی در نظر گرفته شده و هنرها در حدود سه سال تدریس می شوند. قابل ذکر است که این دو برای کارآموزی 1 و 2 ذکر شده اند.

یا دوباره ، “تکنیک های پیشرفته نیز در دوره های کارآموزی طراحی و آموزش 3 و 4 ، بخش تجربی تحقیق واقعی دوره ، کار تحقیقاتی ، تحقیق انجام می شود.” در طی 28 فیلم ، تحقیقات آموزشی بهبود یافته است ، مدیریت سفارش علاوه بر اینکه با مهارت های اساسی خاصی نیز روبرو شده است. در دوره کارشناسی خدمات ، مالی و بالینی توجه ویژه ای به هنرهای دیگر و برنامه ریزی آموزشی وجود دارد ، دوره تحقیق و پژوهش نیز مورد توجه قرار می گیرد.

مشکل اصلی مهارت های اساسی برای آموزش و نوشتن گزارش های خود است

بعد از فارغ التحصیلی ، نخواندن و نوشتن که فکر نمی کنند دوست ندارند

وی درمورد اینکه دوره های آموزشی شما را خدمت می کند تا بتوانید مهارت های معلمی خود را بالا ببرید ، می تواند شما را بیهوده کند: در دوره هایی که بیشتر به مهارت های پیشرفته پرداخت می شود در صورت مشکل اصلی معلمان در مهارت های اصلی نویسندگی و گزارش نویسی این است. مشکل اصلی در کشور ما در خواندن ، نوشتن و تفکر است. دانشگاه و سه دانشگاه به ما مهارت مهارت شناختی را یاد نداده اند و نمی توانند بعد از فارغ التحصیلی بخوانند ، بنویسند یا فکر کنند.

ابراهیم پیر بود ، با تأکید بر اینکه اکنون می توانیم مهارت های اساسی را انجام دهیم ، معلم است که می داند ما می نویسیم ، ما در نتیجه در این زمینه صلاحیت های لازم را کسب خواهیم کرد ، که استاد دانشگاه فرهنگیان گفت: مهارت های تفکر سطح بالا برای رسیدن به در عنوان هرم و همچنین به پرسشنامه شکوفا شوید. سپس او تلاش بانکی را برای آماده سازی سرمایه گذاران جدی خود انجام داد.

وی افزود: “من معتقدم که پس از این تغییرات یا اصلاحات باید در سیستم سنجش معلم در نظر گرفته شود: اول ، همه معلمان باید بتوانند بین یک علم نسبی تا نوشتن برای ایجاد و نوشتن تفاوت قائل شوند. برای دستیابی به سطوح بالای هرم ، بهترین تفکر در شکوفه زندگی با کاربرد ، تحلیل ، ترکیب و ارزیابی روبرو می شود. سوم ، همه پزشکان نظری و عملی به راحتی در حال اجرا هستند ، ستاره ها باید ترکیبی از این (کمی و کیفی) باشند.

فقیری ادامه داد: همچنین این دوره ممکن است به صورت مکانیکی و حافظه ای نگه داشته شود که براساس حجم سیستم باشد ، گرا باشد. در دوره خدمت یا محدود به خواندن کتاب یا شرکت در آزمون. یا تأمل و بازاندیشی در محور آموزش انواع مختلف و معلم های مختلف. زبان عقل ، داستان مطالعات خاص تحلیلی بر مفهوم ، ریاضی ، هستی شناختی و غیره تأثیر گذاشت. پرسشنامه و درک اقدامات آنها را تهیه کنید. برای استفاده صحیح و مناسب از تجربه کشورهای دیگر. یک تغییر اساسی در حافظه و اندازه دسترسی به آموزش ایجاد کنید.

حجم یک استاد دانشگاه در فرهنگیان در پاسخ به اصلاحات عملیاتی در آموزش گفت: “من فکر نمی کنم حتی برای تأثیر بسیار اندک نیز درست باشد. ما از زمانی که چندین سال کار بالینی در مقطع کارشناسی را معرفی کرده ایم ، 20 سال است که روی آن کار می کنیم ، مطالعات ملی را نوشتیم ، اما برای دستیابی به این روش در آینده و بر روی همه چیز تأثیر نمی گذارد. این منطقه ، به ویژه آموزش عالی است که می تواند رویکرد مکانیکی برای انعکاس بنویسد (بازتاب می نویسد) همان منطقه است.

وی تأکید کرد: “شما چه چیزهایی باید داشته باشید تا بتوانید برنامه ای را برنامه ریزی کنید که شامل چندین هوش باشد و نیاز اساسی معلمان به نوشتن را پرورش دهد ، و من فکر می کنم هر روز ، و هدف ، پس پزشکان باید بتوانند با یک متخصص حرفه ای آموزش ببینند.”

فقیری اضافه می کند ، علاوه بر این ، باید در این زمینه ، در زمینه نوشتن ، هنرها ، و همچنین در مواردی که آنها وارد می شوند و یک مشاوره ویژه انجام می شود ، و دادن دانشگاه های اصلی است. مثلاً اگر کنکور با ضریب 4 دارید. در اکثر کشورهای جهان یکی از شرایط ورود به دانشگاه عزاداری است. انواع هوش در نظر گرفته شده نیز می تواند برنامه “شهاب” جدی تلقی شود و به عنوان مثال همه انواع هوش در امتحانات دیده می شود. داستان علمی نیز باید دارای ستون فقرات آموزش باشد ، یک تغییر پارادایم جدی در آموزش وجود دارد ، همانطور که کتابهای درسی خشک و خسته کننده هستند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا