اقتصادی

ظرفیت‌های اقتصادی لرستان مغفول مانده است

تی تی آنلاین / لرستان معاون لرستان گفت: توانایی استان در بحث جمع آوری مالیات بیش از سه دهم درصد نخواهد بود ، اما در گروه های دیگر مانند کشاورزی و گردشگری و غیره فرصتی برای غفلت وجود ندارد.

به گزارش تی تی آنلاین ، گودرز امیری امروز در جلسه وداع اظهار داشت: مدیر کل معرفی مالیات مشاغل لرستان: تشکر.

وی می افزاید: بسیاری از مشکلات توسط استان های کشور و حتی جمع آوری مالیات هوشمند قابل حل است.

امیری نشان می دهد که بعضی اوقات باید گزارش کنیم که لرستان در موضوع بیکاری مقام اول را دارد ، هر سال 1997 اعتباری در ساخت و ساز با 97 هزار میلیارد تومان داشتیم و در ابتدا توسط اوقات فراغت و در سال 1998 پنج هزار میلیارد تومان و اعتبار وارد استان شدیم که بخشی از 35000 واحد ممکن است آب گرفتگی شود و آنرا بازسازی کند اما اکثر رایانه ها.

سفیر لرستان ادامه داد: در دو سال گذشته بیش از 9 میلیارد تومان در امتداد استان و 1.200 میلیارد تومان در چهار مکان پیدا شده و 700 نفر در ساخت و ساز مشارکت دارند ، اما همچنین برای اولین بار است.

وی می افزاید: به نظر می رسد سیستم مالیات بر مصرف کننده می تواند نقش مهمی در این آمار داشته باشد صحیح است.

امیری افزود: “ما 541000 نفر جمعیت داریم ، تحت پوشش بیمه در استان هستیم. اگر نمایندگان را در نتیجه همه استان در نظر بگیریم تا 610،000 زندگی فعال داشته باشند ، به این ارقام فکر می کنم ، من به دیگری می دهم ، اما این دلیلی برای ناامیدی نیست ، با این حال آیا جنون و ناامیدی آن افراد بومی در بین مردان بود ، با صدور مجوز؟”

معاون لرستان افزود: سامانه هوشمند جمع آوری مالیات که می تواند منشأ بسیاری از موارد در کشور و تحولات باشد.

وی افزود: این مالیات که فقط یک بار تحت سیستم مالیاتی جمع آوری می شود ، کارگران بدست آمده امروز هم درد را به خوبی شکل می دهند.

این شرایط همچنین با اشاره به اینکه تحریم های امیری ، تکیه ما به نفت ، واردات و صادرات دشوار است ، افزود: امروز ایمان ما به مالیات و ما باید جلوی فرار مالیاتی و فساد این گروه را بگیریم.

این امر با دستورالعمل های لرستان ، مجموعه ای از مجموعه ادای احترام استان بیان شده است و تخمین زده می شود که از نظر مناسب و سالم باشد.

وی اظهار داشت: بعضی اوقات می توان شرایطی را ایجاد کرد که جمع آوری مالیات را آسان می کند. در برخی استان ها ، معافیت از باغ عدن ، که در طولانی مدت به منبع درآمد پایدار برای دولت تبدیل می شود. این می تواند به عنوان یک بسته کمک برای استان در نظر گرفته شود. “

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا