اجتماع و خانواده

لزوم تعریف کد جریمه جدید برای خودروهای فرسوده و کاربراتوری توسط پلیس

مدیر عامل ستاد مرکزی در تهران درباره وضعیت ترس فنی از معاینه فنی برتر و کاهش موقت سوم و دلیل عدم اجرای این طرح در پایتخت این روزها توضیح داد.

تی تی آنلاین در مصاحبه ای ، حسین مقدم وضعیت بدست آوردن معاینه فنی برتر خودروها در تهران با بیان اینکه داده های پلیس راهور ، بیش از سه میلیون دستگاه خودروی پلاک تهران در سامانه ثبت شده مشمول معاینه فنی است ، اظهار داشت: سال گذشته 1.2 میلیون وسیله نقلیه اداری هستند . چون فقط تکنسین ها 30 درصد پلاک های تهران را می سوزانند و مراکز را می سوزانند.

وی با بیان اینکه لزوماً تعدادی از مسافرت ها را با اتومبیل های پلاک تهران تهران انجام نمی دهد ، پلاک هایی در استان های همجوار و تهران بوجود می آیند ، افزود: در هر شهر اتومبیل وجود دارد ، به طوری که هر دو درگیر می شوند ، و نیروی کار و پلاک در مسیر تهران است.

معاینه فنی مهم ، مقدم “این شرط همچنین باید به وزارت کشور یا سازمان محیط زیست اعلام شود ، در حالی که در تهران یک معاینه فنی برتر از مشوق های خاص برای دریافت تخفیف 30٪ در ترافیک بین طرح ترافیک دریافت می کنید. “، اما اکثریت کار چنین چیز مقدس طبق یک قانون دائمی ، فرمانی را برای همه فنی بالاتر صادر می کند و آنها را به بازرسی از وسایل نقلیه گسترش می دهد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 50٪ از کسانی که گزارش می دهند مراکز معاینه فنی تهران برای انجام معاینه فنی برتر دستور می دهند ، اما تنها 30٪ می توانند به این نتیجه برسند ، شما باید باور کنید که معاینه فنی مهم این است که تحریم ها و کمبود قطعات تحریک شده برای خودروها در میان آنها انجام می شود که قطعات مربوطه به وفور در بازار یافت می شود و در واقع ، باید توجه داشته باشید که وقتی معاینه فنی بالاتر باشد ، کاملاً محدود نخواهد بود ، اما به نظر می رسد مشکل از معاینه فنی آزمایشات دشوار است و اگر او در ماشین باشد ، سیستم با سوخت گیری و مبدل های کاتالیزوری مشکلی ندارد ، نرسیده – وارد نشده.

طرح اجرایی برای سومین بار کاهش در تهران ، مدیرکل ستاد ترس مرکزی مرکزی در تهران گفت: در اکتبر سال 1995 ، طرح کاهش و دسامبر همان سال ، سومین برنامه کاهش زمان و جابجایی ماشین های فرسوده و کاربراتور ، اجرا شد. این به طور خاص اجرا خواهد شد ، به حدی اجرا نمی شود ، که بسیار مورد تاسف است ، که حداکثر قدرت نیز عاملی برای کاهش آلودگی هوا در است.

دلایل اجرای این قضاوت این نیست که پلیس راهنمایی و رانندگی باید بیش از 800 اتومبیل نظارت داشته باشد و دوربین های بازرسی در سطح شهر فعال هستند و فقط کافی است از مقامات جدید قدردانی کنیم تا کد و وسایل نقلیه استفاده شده توسط کاربراتور مشخص شود در بسیاری از موارد نابرابر باشد ، و از نظر او باید در محدوده باشد ، اما این اتفاق نمی افتد.

مقدم اضافه کرد: متأسفانه درصد زیادی از کارآفرینان کاربراتور فرسوده و هنگامی که آزادانه حرکت می کنند و شهر را کنار می گذارند نیاز به زشتی دارند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا