علم و سلامت

ممنوعیت‌ها و ملاحظات سفر در نوروز

دستورالعمل ها ، یعنی مژده هایی که با نور سفرهای مقدس در ستاد خدمات مسافرتی تبلیغ می شود ، نه اینکه بر مردم نوروز افزوده شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، طبق اعلام قبلی ستاد شکوه ملی و ستاد عملیاتی ستاد (وزارت کشور) سفر به 40 شهر ممنوع در تعطیلات نوروز ، گچساران (کهگیلویه و بویراحمد) ، آبادان ، اهواز ، بندرماهشهر ، دزفول ، رامهرمز ، شوشا ، شوشتر ؛ اورك ها یا امیدیه ، ایذه ، اندیمشك ، باغملك ، باوی ، بهبهان ، خرمشهر ، آزدگان ، شادگان و مسجدسلیمان (خوزستان) ، سارا و اجابشیر (ارمنستان شرقی) ، ارومیه ، چایپاره ، ماكو و ماكو نقده (آذربایجان غربی) گلپایگان (آسپادانا) ، دهلران (هام) ، دیلت ، کنگانا و گناوه (بوشهر) ، سامان (چهارمحال و بختیاری) ، ارسنجان و زرین دشت (فارس) ، دیواندره (کردستان) ، پلدختر و دورود (لرستان) ، خمینی (مرکزی) ، بندر خمیر (هرمزگان) ، نهاوند (همدان) و خط (یزد). از این نظر ، معاون وزیر گردشگری ، به عنوان رئیس هماهنگی خدمات سفر کارمندان مرکزی ، دستورالعمل هایی را در این زمینه صادر کرد “سفر مسئول مدیریت و برنامه ریزی نوروز 1400 است” ، که وظایف و مسئولیت های 23 بخش را تعیین می کند.

این تأکید بر دستورالعمل است؛

همه آژانس ها ملزم به توجه جدی به مشاوره هستند ، اما نه در وسط اصرار ما به مسافرت در خیابان.

فضای عملکردی برای مراقبت های بهداشتی از افراد ، دست های خود را می شویند و از وسایل شخصی خود استفاده می کنند تا از اصول بازدیدکننده بازدید کنند.

سفر “و” خارج و شهرهایی که نارنجی و قرمز وضعیت کرون هستند ممنوع است.

برای اجرای دقیق دستورات شهر ، در صورت نقض قانون ، در شهرهای بسیار بزرگ برای ایجاد نیاز ضروری است و بسیاری از آنها یک تعهد را تحمیل می کنند.

ممنوعیت “به” و “از” شهرهای نارنجی و قرمز تنها اتومبیل شخصی برای حمل و نقل عمومی ، مسافرت است (شامل هواپیما ، اتوبوس و قطار) نیست.

از جابجایی کالا ، غذا ، راه با ترافیک پیشگیری می شد و اقلام اصلی کشتی را دوست ندارد.

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت شهرسازی راه های پیاده سازی بهداشت و پروتکل های سفر شخصی را در بین راه و سیستم حمل و نقل عمومی ارائه دهنده خدمات بررسی می کنند.

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، و گزارش رسمی اعلام شده در تغییر موقعیت شهرها ارجاع شده است. بر این اساس ، لیست شهرهای دارای موقعیت دلخواه همه تا پایان تعطیلات یک بار اعلام می شود.

اگر در طول جشنواره وضعیت از هر یک از زردها و آبی ها در شهرها تغییر کند (با رنگ نارنجی و قرمز) ، وزارت بهداشت و بلافاصله مراتب را به کمیته امنیتی ، له و اجتماعی ستاد ملی اطلاع می دهد و روش را می توان برای هر وضعیت اعمال کرد . پلیس می خواهد از ورود وسایل نقلیه جدید جلوگیری کند ، در حالی که در این شهرها (توسط ایالت) 72 ساعت برای عزیمت وسایل نقلیه شخصی غیربومی در شهر در نظر گرفته و از اعمال (بسیاری) خودداری می کند.

در صورت تغییر و یک امر خاص و خارق العاده (از منظر یک روند بیماری) در یکی از شهرها و استانها ، وزارت بهداشت باید سه روز قبل از این که موضوع مورد نیاز باشد ، به کمیته امنیتی و اجتماعی اطلاع دهد. معیارهای. دوباره

رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های صادر شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در گروه های هدف موضوع ماده 5 دستورالعمل ها (شهرهای توریستی) و همچنین دستگاه های مسئول در زمینه تاسیسات و مراکز خدماتی باید این طرح را تصویب کنند. اقدامات اجرایی و پیشنهاد راه حل ضروری است.

همانطور که باید ، با کمیته نظارت و با همکاری ارگانهای مقصر عالی مقام ، و همانها هوشیارانه با اقدامات مناسب ، مانند مواردی که در بالا دستورهای فوق است ، احتیاط می کنند.

طراحی تعطیلات نوروز شهدای حاج قاسم سلیمانی با هدف تشخیص و جداسازی بیماران یا قرنطینه مشکوک و ارائه خدمات پشتیبانی.

مدارس دولتی در مکانهایی که در همه شهرها (قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی) ممنوع است.

برپایی چادر در پارک ها و مراکز مسافرتی در کلیه پارک ها و پارک های تفریحی (قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی) ممنوع است.

فردا پرتوهای شهرها و اردوگاه ها (قرمز ، نارنجی ، زرد ، آبی) را ممنوع می کند.

بر اساس گزارشی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دارندگان تردد وسایل نقلیه ای که دارای آزمایش مثبت هستند که توسط پلیس با مشکل روبرو می شود.

تورها فعالیت های مرتبطی هستند که توسط وزارت میراث فرهنگی ، اتومبیل ، صنایع دستی و گردشگری در چارچوب برنامه جامع مدیریت به استثنای شهرهای هوشمند به رنگ آبی و زرد سازمان یافته اند.

در وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مسکونی به منظور ارائه اطلاعات گردشگری ، و به کار پادشاه Ahasuerus ، برای درک سیاست مدیریت تور جامع ضرورت موارد استثنا ، و همچنین هوشیاری برای اعدام دستورالعمل های مربوط به ایمنی مربوط می شود.

مدیریت صندلی استانی این بیماری مسئولیت نظارت بر رعایت و اجرای مفاد این دستورالعمل هر روز بر پروتکل های ایمنی را بر عهده دارد.

ستاد خدمات تسهیل نوروزی پیگیری می کند تا اقدامات لازم را در چارچوب سیاست های کلی ارتباطی و اقدامات ستاد استانی مدیریت کرونا انجام دهد.

و قرمز رنگ استانها است ، برای جلوگیری از تشکیل ، و به عنوان مقر خود جمع می شود ، شهرهای مجموعه پس از آن تکمیل نمی شود.

در این مرحله ، دستورالعمل ها ، وظایفی که به تنهایی انجام می دهند ، از نشانه های مطمئن تولید کننده هستند. وزارت میراث فرهنگی ، جهانگردی و هنر ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وابستگان آن ، رادیو و تلویزیون ، وزارت راه و شهرسازی ، دادستان کل ، ستاد مرکزی استان کرونا ، اداره کل صنعتگران ایران تعزیرات و جمعیت هلال احمر و اورژانس از اعضای ستاد مرکزی این کشور هستند.

من به دلایل امنیتی در زمینه خدمات ترجمه ، امداد و نجات ، قانون ، و در شهر خدمات ترافیکی ، درجه هماهنگی بین جوامع شهرداری ، مناطق روستایی ، مشاوره ارقام و آمار ، مسکن و بهداشت و درمان فکر می کنم. از وظایف انجمن ، قدرت بزرگ ، و او اجازه بازگشت ، بهداشت و محیط زیست ، اطلاعات ، تبلیغات ، فرهنگ و سایر موارد نیز به ارزیابی و درمان درد فضای مجازی سازی و عملکرد کمیته های تخصصی این سالن قضاوت دوباره ، او را به بخشداران ، کشیش ها که در زیر بودند ، می کشند تا آزمایش شوند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا