نامزد‌های هدایت پرسپولیس ده‌برابر شد!

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش در مصاحبه با خبرنگاران در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد این باشگاه ۱۰ گزینه خارجی برای جانشینی یحیی گل‌محمدی در نظر دارد و مذاکره با آن‌ها آغاز شده است.

درویش در پاسخ به سوال‌هایی درباره اینکه گزینه‌هایی مثل گابریل کالدرون، الکس نوری و… که در فضای مجازی و رسانه‌ها درباره آن صحبت شده جزء گزینه‌های باشگاه هستند یا نه هیچ صحبتی نکرده و روی این نکته هم تاکید داشته که همه گزینه‌ها جدی هستند و اینطور نیست که فقط برانکو ایوانکوویچ را گزینه جدی بدانیم.

نکته جالب، اما اینجاست که در عرض چند ساعت گزینه‌های باشگاه پرسپولیس ده برابر شد چرا که بعد از جلسه عصر روز شنبه هیئت مدیره و حتی تا ساعات پایانی آن روز باشگاه پرسپولیس فقط و فقط به یک گزینه فکر می‌کردند که برانکو ایوانکوویچ بود.

مشخص نیست طی این چند ساعت چطور تعداد گزینه‌های مربیگری پرسپولیس ده‌برابر شد و مدیران این باشگاه چگونه موفق شدند رزومه و قیمت این گزینه‌ها را استخراج کرده و به این جمع‌بندی رسیدند که این نفرات هم می‌توانند گزینه باشگاه باشند.

البته به نظر می‌رسد همچنان برانکو گزینه اول و آخر باشگاه پرسپولیس باشد و مطرح شدن ده گزینه برای جانشینی گل‌محمدی بیشتر از این نظر مطرح شده که حواس‌ها کمی از برانکو دور شود و این گزینه هم قیمت را بالا نبرد. نکته دیگر اینکه باشگاه پرسپولیس تعداد گزینه‌ها را بالا برده تا اگر بحث برانکو به جایی نرسید به این نکته اشاره کنند که از ابتدا گزینه‌های دیگری را هم مد نظر داشته‌اند و فقط به یک گزینه فکر نکرده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا