علم و سلامت

نشانه‌های دیابت که روی پوست ظاهر می‌شوند

این یک بیماری شایع و خطر ابتلا به دیابت برای بسیاری از افراد در سراسر جهان است که سریعاً قربانی این بیماری و عوارض آن می شوند.

به گزارش تی تی آنلاین ، علائم این بیماری در آبهای بزرگ نمایان می شود و این که ملتهای خدایی ، که بیشتر آنها نادان هستند ، این امر به خاطر دیگران است که در مقابل مشکلات جسمی دیابت ، اقدامات آنها انجام می شود.

وضعیت Pledgetimes برخی از علائم مرتبط با دیابت پوست را نشان می دهد که می تواند با وجدان کنترل شود.

عفونت پوستی آیا عوارض شایع عفونت پوست ، شخص قادر نخواهد بود ، وقتی که او در این سوال نشانه خطر است ، همان کسانی است که برای همیشه نجات می یابند. در موارد لازم برای بررسی قند خون به پزشک مراجعه کنید. خارش پوست یا عفونت پوستی می تواند نشانه هشدار آتش سوزی در دیابت باشد که شامل بثورات پوستی خارش دار است.

زخم های دوست

لکه های عمیق در گردن ، زیر بغل یا عقب. لکه ها به طور ناگهانی در پشت گردن نیاز به سرمایه گذاری زیاد دارند زیرا قبل از سرمایه گذاری هستند.

و ضخیم شدن سفت شدن پوست ؛ اگر پوست یا تورم پوست همیشه مهم است ، مقدار زیادی خون ضخیم کننده پوست مورد نیاز یک شرکت املاک را بگیرید.

آنها از هر طرف پلک های نتیجه گل میخ او را می بینند. در پلک فوقانی علامت هشدار دهنده زرد این است که حلقه زرد در اطراف سطح بالای چربی خون وجود دارد که نشانه دیابت است.

و اینکه شما می توانید مدت طولانی زندگی کنید ، به طوری که پوست ، بهبود زخم ، اگر زخم در زمان مورد نیاز برای قند خون در مراقبت از پوست باشد ، نه آنچه در آنها وجود دارد ، حتی تا زمان انجام آزمایش برای اینکه علامت قند خون اضافی قادر به بهبود زخم باشد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا