علم و سلامت

وضعیت نگران‌کننده شیوع کرونا در تهران/نانواها و سوپرمارکت داران، ‌اصناف در معرض آسیب

آفتاب خبری؛

دکتر. علیرضا زالی در وببینار بین المللی در مورد روند بالینی و تشخیصی کرونا ایران و اروپا با ارائه گزارشی از قدرت همه گیری 19-Covid در تهران گفت: “به اشتراک گذاری تجربیات ، ایده ها و شیوه های تیمی برای این نوع گردهمایی.” به عنوان نمادی و سمبل زمینه همکاری مشترک با هم.

وی در توضیح این موضوع ، خصوصیات اقتصادی روشهای تولد تهران ، به ویژه در بخش خانه علاوه بر جمع رهبر مطلق مردم ساكین لباسهای آنها ، در استان تهران ، بعد از خمینی شهر ، تراكم تراكم جمع بهارستان و تهران را در این تعداد كیفی تقسیم كرد.

و وی با بیان اینکه توزیع جمعیتی ، فرهنگی و اقتصادی با 22 ناحیه پایتخت کاملاً متفاوت است ، گفت: در مرزهای این شهر ، برای ضلع شرقی ، در جنوب استان تهران یکی از چالش های بخش های مردم درهم تنیده و ایجاد یک حق ، او سلامت شبکه را هدایت می کند.

چیزی که باید توسط زیستگاه غیر رسمی باشد ، که در مکان های تهران است

وی که در غیررسمی سکونت دارد و مجدداً تهران 13 را آورده است ، تا آنجا که معابر دارای 17٪ تشکیل شده است ، اضافه کرد: پدیده های موجود در شهر مانند حضور معتادان به مواد مخدر و بقیه شاهزاده های نقاط دور از آسیب های اجتماعی هستند؛ براساس گزارش ها ، بیش از 18000 معتاد به مواد مخدر در تهران شناسایی شده اند و نجات در ابتدای سال جاری یکی از چالش های این معتادان آزاد شده و برعکس بود و با استفاده از تلاش جمعی ثروت در مخاطبان پوشانده شد. نمونه دیگری از چنین جمع آوری زباله ، پرونده ها نیز به عنوان یکی از نکات اصلی آسیب های اجتماعی خارج از تهران در نظر گرفته می شود.

میزان بالایی از قوانین ایران بدون اقامت و حقوق شهروندان بدون داشتن کارت اقامت در تهران

وی با بیان اینکه مبلغ شهروندان ایران كارت مسكونی از اجساد ندارد ، پوشیده از كاری متفاوت با استان كل استان تهران گفته است كه این اثر حتی دشوارتر است.

بیست و پنج دستگاه اجرایی به طور مستقیم و غیرمستقیم در حوزه سلامت مشارکت دارند

به گفته زالی ، بالاتر از 25 دستگاه اجرایی به طور مستقیم و غیرمستقیم در حوزه ایمنی فعالیت می کنند که یکی از اولین روزهای تأسیس ستاد نظم در تهران ، برقراری هماهنگی بین 25 و 346 دستگاه اجرایی ، امنیتی ، حقوقی و قانون است.

هر روز 2.5 میلیون نفر در تهران و استفاده از مترو حمل و نقل عمومی

زالی ادامه داد: در حال حاضر در تهران 1.6 میلیون نفر و بیش از 900000 نفر از ترجمه مترو برای مصارف عمومی استفاده می کنند که معادل دو استان است.

هر روز ، جمعیت معادل 1 نفر وارد شهر استان تهران می شود

رهبر ستاد جلال مبارزه با فساد در تهران اعلام كرد كه با ورود به شهر 400000 دستگاه خودرو روزانه تهران در ضلع غربی ، و افزود استان برای دستیابی به 1 میلیون نفر جمعیت شناور كه ​​در روزهای اخیر ثبت شده اند. مردم منطقه روز و شب شهر 1 را به تصویر می کشند.

از آن زمان تاکنون ، در استان رویکرد نزدیک و تهران به قم: استان های البرز ، سمنان و مازندران ، غیر از کنترل آفات مشکل است.

اضطراب از وضعیت بیماری عروق ویروس کرونا در تهران

زالی گفت: “براساس منحنی کلی جهانی آمریکای شمالی و جنوبی ، آفریقا و آسیا و تا حدودی کشورهایی که ما جزء آنها هستیم شیوع این بیماری در حال افزایش است و تعداد موارد و مرگ و میر در حال افزایش است.”

کل حادثه مرگ و میر سینوسی در تهران

تهران گفت: با اشاره به عوارض ابتلا به سینوسی ، مرگ و میر در منطقه یک خط مطابق با هنر همه شهرها ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در وزارت بهداشت GPA ، که در چنین شرایطی برطرف شده و به این ترتیب به اطلاع رسانی کنندگان شهر اطلاع داده می شود از این کلمات: در استان تهران که در روزهای ابتدایی و شهر در سرخ گم شده است. کرج پیشنهادهای مشابهی با انسان از این دارد ، که موضوع باید بیشتر از ذهن باشد.

رئیس افتخار ستاد کنترل بیماری در تهران ادامه داد: “براساس داده های اسفند ماه ، احساس اضطراب برای این بیماری در هفته های سوم و چهارم به اوج خود نزدیک شد و به تدریج روند نزولی را تجربه کرد که با تعطیلی ها و برنامه های کاربردی فرعی تحت برنامه ریزی قرار گرفت.” البته در هفته سوم ، چهارم خرداد ماه شیوع عفونت گزارش شده است.

زالی بالاترین میزان مرگ و میر را در 19 مارس از نظر سر اعلام کرد و افزود: “در 4 آوریل ، متخصصان از امواج هستند و دوباره تازه را تقویت می کنند. این حتی در تعداد بستری ها نیز صادق است.”

رئیس ستاد افتخار در تهران گفت: “ما سعی کردیم حالت صفر را برای مهار همه گیر بیماری مهمی در نظر بگیریم.” همچنین در تجزیه و تحلیل اپیدمیولوژیک موارد زیر به طور موقت با کاهش ترس از بیماری همراه است.

این به تعداد کل بستری ها در دو هفته آخر گروه سنی 29 تا 20 سال اشاره دارد

وی درباره توزیع نسبی گروه های سنی افراد بستری از ابتدای اسفندماه در تهران ، اظهار داشت: از بالاترین گروه سنی بیمارستان که بین 50 تا 59 سال سن داشتند و گروه دوم آقایان بین 30 تا 39 سال بودند اما دو هفته گذشته افزایش در بیمارستان ها وجود داشت. “ما 29 تا 20 سال هستیم. بیماران بستری ، پنجاه و هشت درصد.

وی با اشاره به 61 درصد از بیماران بستری در 26 مرداد و تهران که 7/7 درصد از بیماران فوت شده بودند ، گفت: 21 درصد از مرگ و میرها در گروه سنی 90 سال یا بالاتر و 18 درصد از این گروه است. در سنین بین سنین 80 تا 89 بروز می کند. بیشترین میزان مرگ و میر بین 60 تا سنین 79 ، 70 تا 69 سال است و در گروه سنی جوان تر میزان مرگ و میر کمتری داریم.

به گفته فرمانده ستاد کنترل افتخار کنترل افتخار در تهران که در پایین R 1 وجود ندارد ، 1 آوریل به 0.7 آوریل برای مدت طولانی وارد شد ، اما اخیراً در آن سرچشمه گرفته است.

حداقل در بالاترین درجه ، آلودگی جنوب و به سمت شرق استان ،

زالی با اعلام آماری از بیش از 50 هزار بیمار در یک گردهمایی در تهران درگذشت ، وی افزود: بیشترین میزان آلودگی در مناطق شرقی و جنوب شرقی گزارش شده است. در این مکانها ، شرایط سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی متفاوت مشاهده شده با دقت و امکانات نسبت به سایر مناطق.

با کلاس خطر بیماری و مهمترین لحظات نانوایی

وی افزود: اگر آنها را مطالعه کنید ، نانوایی های سوپرمارکت ها به دلیل ایمنی آنها شناخته نمی شوند و پروتکل های آسیب پذیرترین آنها را دارند. “

دکتر. زالی تصریح کرد: طبق نظرسنجی اخیر که با همکاری شهرداری تهران انجام شده ، معتقدم 73 درصد یک تاج ، باعث تضعیف تهران نمی شود. محلی را حفر کنید تا والدین بتوانند فرزندان خود را به مدارس Nor ارسال کنند ، که تعداد قابل توجهی از آن بسیار زیاد است.

رهبر موجودات ستاد ضد افتخار كه آن را دیدند ، گفت: بسیاری معتقدند كه برای جاهای دولتی وضعیت مناسبی نیست ، زیرا مطالعات نشان می دهد كه این مساجد قابل توجه است ، مردم نمی خواهند اگر قیام كنند مجدداً گشایش كنند.

زالی ، گفت: 52 درصد مردم موافق هستند که پارک ها و مراکز ورزشی تفریحی بسته و آرایشگاه بسته باقی بمانند ، زیرا در مقایسه با عادی سازی اسفند ، کمتر نیست و بنابراین این روند. احساس می کنم کمبود طول خط بیماری در معرض خطر بود. آنچه قابل توجه است

وی با بیان نتایج دیگر نظرسنجی های اخیر ، افزود: تعدادی از مردم گفتند که اگر روش تمدید شود ، باید شرکت کنید و زمان سفر.

35٪ از مردم ، و گفت: محکم

زالی افزود: 64 درصد از مردم احساس ناامیدی نمی کنند. از سوی دیگر ، گفت: 35 درصد از افراد مبتلا به لرزش با اضطراب رنج می برند از افسردگی و از دست دادن قابل توجه درآمد به دلیل بحران بدهی.

وظیفه اصلی تاج گفت: “در تهران ، تا حدود 44٪ مردم و برای سفر خرید روزانه خود کار می کنند.” “او که به بخش اجتماعی جمعیت منطقه اعتقاد دارد بخش بزرگی از حمل و نقل عمومی امکان پذیر نیست.”

و این بیماری همه گیر برای سه سال آینده جهان را تحت تأثیر قرار داد

آینده زمین و نیرو برای بحران Covid-19 ، زالی تصریح کرد: از آنجا که تولید واکسن و دارو برای درمان این بیماری در آینده نزدیک در دسترس نخواهد بود ، لازم است یاد بگیریم سبک زندگی به تبع آن دستورالعمل های ایمنی را دنبال کند. دستور کار را تنظیم کنید

وی با اشاره به اینکه یک عرصه جهانی در مواجهه با این پدیده کمتر از سه سال آینده است و در کشوری در جهان با مدیریت یکپارچه ، با اتکا به اسناد مدارک علمی ، بهره گیری از تجربه کشورهای موفق و توجه به توصیه ها ادامه یافت. سازمان بهداشت جهانی اقدامات گسترده ای برای کنترل دقیق این مشکل دارد.

افتخار به ستاد رهبر گفت: “در بعضی از كشورها این روند موفقیت آمیز است ، اما در بسیاری از موج ها موج اول و موج دوم آمد و سایر كشورها هنوز در موج اول هستند.”

وی افزود: “گرد و غبار ملی و استانی ، کاری که ما در طراحی سیستم کارآمد سعی در مدیریت بحران داریم”. البته افزایش آموزش عمومی و مشارکت عمومی نیز وجود دارد. به همین ترتیب ، اجتماعی مفید برای از بین بردن ، و از طرف دیگر ، شناسایی و پیگیری موارد تبدیل به ارتباط فرد آلوده می شود و نکات مهم قرنطینه ای را که باید در نظر گرفت درک نمی کنید.

در پایان و گفته شد که از فن آوری جدید به عنوان یکی از دلایل پاک نگهبان استفاده کرده و گفت: با کمک دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت علوم ، بارها طبق گفته های شرکت هایی که در بحث پیشگیری ، درمان و غربالگری اقدام کرده اند. همچنین دانشکده و سایر دستگاهها به ویژه شهر در این مسیر بسیار کمک کرده است و مطمئناً میهمانان گسترش خواهند یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا