ویژگی خیره‌کننده لپ‌تاپ‌های آینده اپل

به گزارش خبرگزاری تی تی آنلاین، مشخصات و ویژگی های نمایشگر جدیدی که در لپ تاپ های Lake آینده نصب خواهد شد، توجه بسیاری از کارشناسان صنعت کامپیوتر را به خود جلب کرده است. با این ویژگی جدید، اپل به بهترین تهدید در لپ تاپ های ویندوزی تبدیل خواهد شد.

راس یانگ، کارشناس مشهور، با شکستن زنجیره اجزای اپل توانست به جزئیات نمایشگر اپل دست یابد. طبق این تحلیل تخصصی، اپل مک بوک ۱۳.۳ اینچی با صفحه نمایش OLED را در سال ۲۰۲۴ به همراه آیپد پروهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی معرفی خواهد کرد. بنابراین، سال 2024 سال بزرگی برای OLED ها خواهد بود.

رونمایی از این ویژگی های جدید احتمالاً در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان سازنده (WWDC) در ژوئن یا اواخر سال در زمان اکتبر/نوامبر رخ خواهد داد.

با توجه به عرضه نسل دوم اپل سیلیکون (تراشه های سیستم کودک) در کنار تراشه M2 در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان (WWDC) در سال 2022، ژوئن 2024 محتمل ترین تاریخ عرضه به نظر می رسد.

به نظر می رسد اپل همچنان در تلاش است تا دوگانگی «من به رایانه شخصی نیاز دارم» و «کامپیوتر بعدی رایانه شخصی نیست» را به بازار عرضه کند، اگرچه مشخصات سخت افزاری به طور فزاینده ای مشابه است.

منبع: فوربس

مترجم: بادام زندباف

5858

دکمه بازگشت به بالا