علم و سلامت

پیوند کبد مینیاتوری انسان به موش‌ها

طبق گزارش شفاف سپس تصور کنید که پیوند کبد مورد نیاز است ، منتظر کبد است ، کبد از سلولهای جدید پوست خود رشد کرده است. دانشمندان در دانشگاه پیتسبورگ در ایالات متحده گامی بزرگ در جهت تحقق این ایده برداشته اند. و او مردی مرفه بود ، کبد انتقال را به بهترین شکل ممکن در هم آمیخت ، و از موش ها مقدار کمی پوست روی سلول های انسانی قرار داد.

پیوند اعضای بدن فقط می تواند به بیمار ، زندگی کمک کند ، اما به دلیل اینکه آنها مانعی برای کار هستند ، نه تسخیر آنها. یکی از این محدودیت ها به دلیل عدم وجود دیگری است ، به گونه ای که سیستم ایمنی گیرنده می تواند در صورت یافتن یک بافت عضو جدید ، از پذیرش آن امتناع ورزد.

یا ، نمی تواند ارگان رشد کند ، که از خود فرد بزرگ شده است ، به سلول ها صبور باشید. در این مرحله به پیوند عضو احتیاج دارد. سیستم ایمنی بدن از آن ، ابزار خودش را نمی شناسد ، که بهشت ​​است.

محققان دانشگاه پیتسبورگ سلولهای کبدی را از سلولهای بنیادی انسان ایجاد کردند و به موش پیوند دادند. در سلولهای کبدی انسانی کبد ، که موش محفظه را از دست داد. این مهم باقی مانده است که یک چارچوب جدید بتواند حالت اولیه ارگان را حفظ کند.

پنج موش که به کبد منتقل شده اند ، دانشمندان کوچک چهار حالت را به وجود می آورند. مطالعات نشان داده است كه كار جدید در كبد موشها بهم خورده است.

دانشمندان دریافتند که او کبد را مخلوط کرده و اسیدهای صفراوی اوره را ترشح می کند. آنها همچنین پروتئین های موجود در خون موش ها را شناسایی کردند. نتایج این مطالعه نشان داد که آزمایش آسان نبود زیرا در تقریباً پنج موش ، تمام بافت همبند ، مشکلاتی در جریان خون وجود دارد. از موش ها ، اندام مهندسی شده در مقابل نرده پیوند می زند نتیجه این است که این نتایج نمی توانند در سایر حیوانات قول دهند.

الکساندر ژاکت های استریلیزه شده فوتبال الکساندر ، گوتیرز ، نویسنده اصلی این پروژه گفت: “هدف ما این است که بتوانیم درازمدت بتواند اندام های اهدا شده را جایگزین اعضا کند.”

این مطالعه در ژورنال Cell Reports منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا