عمومی

چطور ۱۱۰ سال عمر کنید؟

سه دوست و شما در حال چرت زدن به روزهای قدیمی هستید. ‘

به گزارش تی تی آنلاین ، فرادید وی با استفاده از مدل سازی ریاضی ، پیش بینی کرد که محققان دانشگاه واشنگتن بین سالهای 2100 تا 2020 تعداد افراد را به 100 نفر افزایش دهند ، نشان می دهد كه این امر برای بیش از 100 سال زندگی هر روز افزایش می یابد.

مایکل پرس ، مسئول مقاله و پیشرفت فیزیک در دانشگاه واشنگتن می گوید: “به احتمال زیاد مردی که بتواند رکورد قدیمی ترین افراد جهان را حل کند”.

تا به امروز ، این رکورد متعلق به پیر مرد ، جین کلمنت است. یک زن فرانسوی در سال 1997 که در 1640 و سن 122 سال درگذشت. مطابق مطبوعات ، 687 chance احتمال بازگشت خداوند و ورود به سالهای 2100 و 1270 احتمال 130٪ احتمال بازگشت فرد و ورود به سال 2100 130 سال پیش وجود دارد.

عوامل متعددی وجود دارد که زندگی انسان را در توسعه آینده علم پزشکی و زیست شناسی دخیل می کند. در واقع ، پیشرفت های زیادی در زمینه زیست شناسی کارشناسان پیری بر این باورند که دیگران بالاخره می توانند پیری را “درمان” کنند.

اندرو استیل ، نویسنده و جهان ، می گوید: “من فکر می کنم اگر ما روی روند پیری خاص در بیماریهای مرتبط با شیوه زندگی تمرکز کنیم ،” علم جدید طبیعت بدون لوسیوس. “ما خواهیم فهمید.”

به عنوان مثال ، محققان می خواهند بدانند چگونه “فیلم پیری” را هدف قرار دهند. به جای تقسیم و شهروندان سایر سلولهای جدید ، چرخش اصلی می خواهد مولکولهایی را آزاد کند که عملکرد اقتصاد را مختل کنند و سلولهای سالم که باعث التهاب می شوند. با افزایش سن ، سن پنج موش افزایش می یابد و مطالعات نشان می دهد که می تواند این سلول ها را حذف کرده و بقیه موش ها را افزایش دهد.

استیل می گوید: “برای مردم تصور می شود که تا سال 2100 با داشتن دانش ، همه داستانهای تخیلی آینده به 120 برسد.”

مطالعه دیگری که در ماه مه منتشر شد ، نشانگرهای بیولوژیکی پیری در خون انسان را مورد بررسی قرار داد و به این نتیجه رسید که محیط بدون استرس و عاری از بیماری در حرکات خشونت آمیز می تواند تا 150 سال عمر کند.

علاوه بر این ، مردان مجبور بودند در قوطی باشند ، ما عمر آنها را افزایش نمی دهیم.

یک مطالعه در سال 2018 توسط دانشگاه هاروارد نشان داد که مردم به دلیل عادت به 50 گونه سالم غذا خوردن ، روزانه حداقل 30 دقیقه غذای سالم متوسط ​​تا قوی برای انجام ورزش ، حفظ وزن سالم و اجتناب از الکل و سیگار کشیدن – او مدت زیادی در آنجا زندگی کرد. به مدت 50 سال پر شده است.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که خوردن 30 وعده از 25 وعده میوه و سبزیجات با میزان مرگ و میر کمتری مرتبط است.

دان زونز ، روزنامه نگار ، می گوید بسیاری از مردم تا مناطق عمر خود از مناطق آبی – نقاطی در جهان که عمر طولانی دارند – سود ویژه ای می برند. زیرا ، کسی که در احساسات شما با شماست و روزانه به مدت هفت روز پیاده روی می کند و حداقل 30 دقیقه استراحت لازم است ، به افزایش عمر این 50 502 کمک کرده است.

استیل می گوید: مسواک زدن مسواک می زند و خطر بیماری های قلبی و فراموشی را کاهش می دهد. رعایت بهداشت دهان و دندان و حفظ سطح پایین ، مهم است که سیستم ایمنی بدن شما رعایت شود.

مطالعه ای در دانشگاه واشنگتن با استفاده از داده های بین المللی طول عمر برتون انجام شد ، 110 سال سن افراد مسن تر از 132 کشور است.

منبع: CNBC

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا