علم و سلامت

آخرین جزئیات نحوه کنترل مسافران نوروزی

سخنگوی تاج ملی اخیرا توضیح داد که مسافران چگونه می توانند نوروز را کنترل کنند.

به گزارش تی تی آنلاین، دکتر عباس شیراوجان گفت: برای بیش از 56 میلیون نفر که با دو نوبت واکسن واکسینه شده اند، استفاده از مسیرهای عمومی و خصوصی و همچنین اقامتگاه ها مجاز است.

وی افزود: این تصمیم بر اساس سامانه «حالت مانیتورینگ ایران من» است که هم مجتمع مسکونی و هم دوربین های مداربسته به آن وصل شده و پلاک خودروهای شخصی و کد ملی رانندگان برای تزریق دو دوز واکسن به آن متصل است. ” از سوی دیگر، هنگام خرید بلیط حمل و نقل عمومی و اقامت در هتل ها، موضوع واکسیناسیون نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: در صورتی که راننده دو دوز واکسن تزریق کرده باشد، طبق دوربین های مدار بسته جریمه نمی شود، اما در مجتمع های مسکونی سایر اعضای خانواده واکسن نیز بررسی می شوند.

شیراوجان گفت: 83 درصد از جمعیت هدف نوبت دوم واکسن را دریافت کردند و حدود 10 درصد از جمعیت هدف یک نوبت واکسن دریافت کردند و باید در روزهای باقیمانده دوز بعدی را تزریق کنند. آنها می توانند. بدون هیچ مشکلی تزریق کنید کنترل فردی بر مشکلات ترافیک جاده می تواند مشکلاتی ایجاد کند و تحقیقات فقط در اختیار راننده است.

سخنگوی ستاد تاج و تخت ملی افزود: چاره ای جز پلاک ملی به کد رگولاتوری نداریم و این تنها دلیل کنترل جاده هاست. پلاک باید به نام شخص باشد و در صورت نیاز به مسافرت باید به پلاک به نام خود انتقال دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا