اقتصادی

آماده تامین فضا برای پیشران‌های اشتغال هستیم

تی تی آنلاین/ گلستان رئیس اداره فرهنگ و رهبری اسلامی شهرستان آق قلا با بیان اینکه منکر توسعه اشتغال به ویژه در حوزه هنری نیست، گفت: آماده همکاری در زمینه فراهم کردن فضا برای ارتقای اشتغال در حوزه هنری هستیم.

مرجان طارق در بازدید از کابینه کارگاه خیاطی سنتی آق قلا که به همت دبیرخانه ملی جهاددانشگاهی خانه مشاغل خانگی گلستانی برگزار می شود، گفت: توسعه هنر. می تواند یک تجربه مبتنی بر کار پایدار ایجاد کند.” سرب محبوب است.

وی با بیان اینکه کارگاهی به عنوان آرشیودار فعالیت چند جانبه و پیشرو خود دارد، افزود: از دبیرخانه ملی هواپیمای مشاغل خانگی در استان گلستان برای حمایت و هدایت این تلاش دوسویه و نظارت کارشناسانه تشکر می کنم. “

رئیس اداره فرهنگ و دوک نشین آق قلا در این بازدید با تاکید بر اینکه در جریان روند و اجرای تحولات طرح ملی مشاغل خانگی، برندسازی قرار گرفتیم، خاطرنشان کرد: شهر آق قلا بیشتر به عنوان فرهنگ و هنر خلاق در کشور شناخته می شود. میدانی اجرای این ابتکار در آق قلا می تواند به پایه ریزی و تثبیت و توسعه طرح ها و سبک های خلاقانه لباس کمک کند.

پارتیک موضوع کارگری به ویژه کار هنرمندان را یک معضل جدی دانست و تاکید کرد: فکر می کنیم با استفاده از یک استراتژی ملی مبتنی بر اعضای خانواده می توان بخش عمده ای از این دغدغه را برطرف کرد و با جهاد جهادی -دانشگاهی اینجا. .

آمادگی فرهنگ اسلامی و رهبری دفتر شهرستان آق قلا را برای معرفی مدیران موفق شهرستان و فراهم کردن فضا و فرصت های توسعه آموزشی اعلام کرد و گفت: امیدواریم با اصالت و همکاری مثبت در بخش های مختلف به نتایج مثبتی دست یابیم. “

به گزارش تی تی آنلاین، در این بازدید «رابعه مامی» کارشناسان اداره میراث فرهنگی، کارگران و گردشگری آق قلا مرجان طارق را همراهی کردند.

. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا