علم و سلامت

آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

به گزارش شفاف ، محمدمهدی طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، صفحه شخصی خود را در زمینه رشته های پیراپزشکی توانایی دانشجویان در اینستاگرام منتشر کرد.

وی نوشت: “تا سال 1995 ، دانشگاه آزاد یک کنکور جداگانه برگزار می کرد ، اما همچنین سال 1996 ، برای اولین بار با نام سیستم سازی جذب دانشجو ، بدون در نظر گرفتن شرایط فرآیند جذب در دانشگاه آزاد اسلامی ، تاسیس شد. مجاز به تکمیل فرصت دانشجویی برای فرآیند استخدام بدون موافقت شورای پذیرش است و آنچه در سال 1997 حل شد.

امسال دانشگاه آزاد نیز برای پر کردن جای خالی پیراپزشکی چپ اقدام کرد.

تا زمانی که رئیس سازمان جریان اصلی جلسه شورای امور دبیرخانه سازمان اصلی ، یک طرح مطالعه ارزیابی مجاز به دریافت مجوز نبود (فقط دستور ارزیابی گفتگو با وزارت بهداشت).

و این اتفاق افتاد که ، با استفاده از آن هیچ توجهی به شنیدن او نمی شود ، که در طولانی شدن جنگ ، فراتر از روند باشد و منجر به پایان ثبت قدرت در ترم دوم شود ، و اگر شهادت ، آخر هفته شورای باید دیر برگزار شود ، و امکان ندارد ، در دانشگاه آزاد ، از دانشگاه برنامه ، در آنجا ثبت نام خارج از قدرت خود را انجام دهید. بنابراین جهان در صورت شنیدن جلسه شورای برگزاری ارزیابی به عنوان اولین رئیس سازمان ارزیابی قبل از پایان دوره ثبت نام برای ثبت نام دانشگاه آزاد داوطلبان آماده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا