حوادث

آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در امر پیشگیری از بحران لازم است

تی تی آنلاین/لرستان رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در امر پیشگیری از بحران لازم و ضروری است.

محمدحسن نامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رودخانه خرم‌آباد لایروبی شده و وضعیت آن خوب است و سامان‌دهی آن نیز با تخصیص اعتبارات لازم انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سد معشوره ظرفیت بسیار خوبی دارد که در این راستا پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد که با تأمین اعتبارات مورد نیاز بهره‌برداری از آن‌ها آغاز شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در امر پیشگیری از بحران لازم و ضروری دارد و پیشگیری در تمام موارد اولویت دارد به‌ویژه در موضوع سیلاب که مهم‌ترین بخش است.

نامی اضافه کرد: در برخی مناطق نیز رانش‌هایی به وجود آمده که امید است با مباحث مهندسی و استحکام سازی مناطق دارای رانش را بازسازی کنیم.

وی بیان کرد: رانش‌هایی که در برخی مناطق استان لرستان ایجاد شده با اقدامات مهندسی و استحکام سازی متوقف می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به لزوم استفاده از بالگرد در لرستان، افزود: استفاده از بالگرد در امر اطفای حریق با تجهیزات لازم به‌صورت منطقه‌ای و تمرکزی استفاده می‌شود.

نامی ادامه داد: در سیلاب الیگودرز دو هفته گذشته با استفاده از بالگرد به بسیاری از عشایر خدمات‌رسانی شدند و چون بالگرد نیازمند نگهداری و مسائل فنی بوده استفاده از آن به‌صورت منطقه‌ای فراهم شده است.

انتهای پیام

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا