علم و سلامت

آیفون 14 چه روزی و با چه قیمتی به ایران می رسد؟

به گزارش خبرگزاری تی تی آنلاین، گوشی های موبایل در اولین روزهای ورود به بازار موبایل مانند محصولات جوان! کسب و کار با حباب های زیاد، البته، توسعه دهندگان اولین کسانی هستند که می شوند!

آیفون 14 کی و با چه قیمتی وارد ایران می شود؟

اولین سری از آیفون های جدید که با قیمت پایه حدود 35 میلیون تومان به بازار جهانی می آیند احتمالا اواخر هفته آینده یا ابتدای هفته وارد بازار ایران می شوند. آنها چقدر هستند؟ در نمونه های قبلی تا دو برابر قیمت برای این محصولات پرداخت می شد اما حالا با توجه به مازاد بر گوشی های موبایل در یکی دو سال اخیر باید دید این حباب اولیه امسال چقدر خواهد بود.

اگرچه در مورد آیفون های جدید، این انگیزه بازاریابی بیشتر برای محصول اصلی یعنی مدل promax 1TB است. این مدل که از اواسط مهرماه به بازار عرضه می شود، وارد ایران می شود. یک گوشی حدود 1700 دلار که باید حدود 55 میلیون قیمت داشته باشد.

آیفون 14 کی و با چه قیمتی وارد ایران می شود؟

حدود یک ماه دیگر ورود انبوه و رسمی گوشی‌های آیفون 14 به بازار کشورمان آغاز می‌شود و پس از آن قیمت‌ها کمی مناسب‌تر خواهند بود. برای خرید آیفون 14 حداقل 32 میلیون تومان هزینه کنید، آیفون 14 پلاس را حداقل 35 میلیون تومان، آیفون 14 پرو را حداقل 39 تا 40 میلیون تومان و آیفون 14 پرو مکس را حداقل 43 تا 45 میلیون تن بخرید. . یک حافظه بزرگتر بخواهید، هزینه چندین میلیون افزایش می یابد.

4141

دکمه بازگشت به بالا