اقتصادی

اتصال بیش از ۲۳۰۰ فروشگاه در خوزستان به سامانه کالابرگ

تی تی آنلاین/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از اتصال بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ فروشگاه در به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: تعداد پایانه‌ های فروشگاهی متصل به این سامانه افزایش می یابد.

اصغر رشنودی در گفت و گو با تی تی آنلاین، در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان اظهارکرد: طرح کالا برگ الکترونیکی همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز شده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز پیگیر اجرای این طرح به بهترین شکل است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح کنترل تورم ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با توجه به هماهنگی ها و اقدامات انجام شده در خصوص اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ فروشگاه در استان به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) که در مرحله نخست مشمول این طرح بوده اند می توانند به صورت اختیاری از مزایای آن استفاده کنند.

رشنودی عنوان کرد: در برنامه داریم تعداد پایانه‌ های فروشگاهی در سطح استان که به این سامانه متصل هستند افزایش یابد. در این زمینه همچنین برای سهولت دسترسی مردم به پایانه‌ های فروش، همه فروشگاه ‌های متصل به این طرح در مناطق مختلف شهری و روستایی استان تقسیم شده‌ اند.

وی افزود: در این طرح در صورت استفاده بیش از ۷۰ درصدی سبد اقلام طرح کالابرگ، مبلغ یارانه افراد مشمول طرح کالابرگ الکترونیک ۲۰ درصد افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا