ورزش

احتمال لغو میزبانی ایران از مسابقات مچ اندازی آسیا/ فدراسیون بدنسازی در آستانه محرومیت

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا، فدراسیون بدنسازی را تهدید به لغو میزبانی ایران از مسابقات مچ اندازی آسیا و همچنین محرومیت تهدید کرد.

به گزارش تی تی آنلاین، کنفدراسیون مچ اندازی آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بدنسازی ایران،‌ اعلام کرد میزبانی ایران از مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به دلیل بی توجهی فدراسیون بدنسازی به ملزومات میزبانی از رویدادهای بین المللی، در آستانه لغو است و فدراسیون بدنسازی ایران نیز با محرومیت روبرو خواهد شد.

مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا قرار بود از ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در کیش برگزار شود.

در بخش‌هایی از نامه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا به عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی ایران آمده است:  کنفدراسیون مچ اندازی آسیا به اطلاع رئیس فدراسیون بدنسازی ایران می‌رساند که به دلیل سهل انگاری، تخلفات فاحش و مکرر شما از شرایط و توافقات مربوط به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ که از قبل مطرح شده بود، مجبور به فسخ قرارداد میزبانی مسابقات می‌شویم. در صورتی که تا پایان ساعت اداری ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ ( امروز جمعه) تعهدات خود را به طور کامل انجام ندهید و تمام بلیت‌های هواپیما از دبی به کیش و برگشت را برای ورزشکاران خارجی خریداری نکنید، مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در کیش لغو و فدراسیون ایران جریمه و محروم خواهد شد.

انتهای پیام

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا