عمومی

استقلال و مدیرانی که بیخیال فوتبال نمی‌شوند!

پس از صحبت‌های اخیر علیرضا بیرانوند درباره ماجرای مذاکره با استقلال، بحث جدایی سال گذشته او از جمع پرسپولیسی‌ها دوباره داغ شده است. بیرانوند مدعی شده از اول هم قصد حضور در استقلال را نداشته و تمام ماجراها برای این بوده که رضا درویش کمی حواسش را جمع کند. اینکه دروازه‌بان پرسپولیس چگونه تصمیم گرفته برای حل مشکلات این باشگاه با احساسات هواداران این تیم و حتی استقلالی‌ها بازی کند خودش یک بحث مهم است ولی اتفاق عجیب‌تر، صحبت‌های حجت کریمی، مدیرعامل وقت استقلال در خصوص این ماجراست. کریمی که در آن مقطع از بیرانوند بازی خورد، حالا سکوت خود را شکسته و با ادبیاتی عجیب درباره دروازه‌بان پرسپولیس صحبت می‌کند و کار 2 طرف به شکایت هم کشیده شده است.

شاید اگر هر مدیر دیگری به جای کریمی بود، پس از اشتباه بزرگ سال گذشته حداقل دیگر درباره ماجرای بیرانوند صحبت نمی‌کرد ولی مدیرعامل سابق آبی‌ها رویکرد دیگری دارد. یکی از دلایل ناکامی استقلال در نقل‌وانتقالات سال گذشته همین ماجرای بیرانوند بود که در آن زمان باعث شد کار خرید دیگر بازیکنان چند روز متوقف شود و وقتی به نتیجه نرسید جدایی کریمی را به‌دنبال داشت. تغییرات مدیریتی چند روز دیگر از وقت استقلال را هم کشت تا در نهایت این تیم یکی از بدترین فصول نقل‌وانتقالاتی خود را سپری کند.

در چنین شرایطی حجت کریمی که علی‌رغم توصیه اغلب استقلالی‌ها در دام بیرانوند افتاده بود، همچنان در خصوص آن حواشی صحبت می‌کند. البته استقلال در سال‌های اخیر کم از مدیران اسبق خود لطمه نخورده است. کسانی که در زمان حضورشان کوچک‌ترین خدمتی به این تیم نکردند و تا توانستند بحران و حاشیه به وجود آوردند ولی پس از استعفا و برکناری به منتقد مدیران بعدی تبدیل شدند و درس مدیریت می‌دهند. این موضوع در خصوص پرسپولیس کاملا متفاوت است در میان مدیران سابق این تیم کمتر کسی را می‌بینید که پس از جدایی حاشیه درست کند ولی مدیران سابق استقلال با توجه به شرایط این تیم همیشه آماده اظهار نظر هستند. مدیران سابق استقلال پس از جدایی از این تیم طوی صحبت می‌کند اگر از اوضاع آبی‌ها خبر نداشته باشید و پای صحبت این مدیران بنشینید تصور کنید این باشگاه در زمان حضورشان 10 جام آورده و هرگز رنگ ناکامی را ندیده است!

258 258

دکمه بازگشت به بالا