عمومیکسب و کار ویژه

انرژی و بازده اقتصادی دیزل ژنراتورهای ولوو

دیزل ژنراتورها برندهای زیادی در بازار ایران وجود دارند که دیزل ژنراتورهای ولوو و بدوین بهترین هستند. در این مقاله به معرفی این دیزل ژنراتورها می پردازیم.

دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو ولوو یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو در صنعت ژنراتور است. ولوو دیزل ژنراتور دارای طیف وسیعی از ژنراتورها می باشد. ژنراتورهای سفارشی ولوو پنتا دیزل از 5 کیلو ولت تا 20 مگاوات. ولوو دیزل ژنراتور دارای طیف گسترده ای از ژنراتورها تا 220 کیلو ولت با گزینه های تریلر و برج نور است.

دیزل ژنراتور Volvo Penta TAD550GE –

دیزل ژنراتور ولوو در حال بررسی یک ژنراتور 97Kva آماده به کار و 86Kva اصلی است. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو صنعتی برای کاربردهای خارج از جاده و ثابت. یک موتور دیزل ژنراتور ولوو دارای رتبه آلایندگی 3 است. Volvo Diesel Generator 97Kva Standby, 86Kva Prime یک موتور دیزل قدرتمند، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. این دیزل ژنراتور بر اساس طراحی قابل اعتماد ساخته شده است.

ویژگی های دیزل ژنراتور پشتیبان Volvo 97Kva

دیزل ژنراتورهای ولوو دارای گواهینامه US/EPA Stage 3 و EU Stage 3A هستند.

دیزل ژنراتورهای ولوو دارای سیستم خنک کننده با راندمان بالا هستند.

طراحی فشرده موتور دیزلی ولوو بسیار کارآمد است.

قابل سفارش با یا بدون سیستم خنک کننده موتور.

می تواند بین 1500/1800 دور در دقیقه تغییر کند

دیزل ژنراتور ولوو دارای عملکرد درجه بندی بار عالی است.

هزینه های عملیاتی پایینی دارد.

انرژی و بازده اقتصادی دیزل ژنراتورهای ولوو

مجموعه دیزل ژنراتور ولوو با مدیریت دقیق فرآیند احتراق، از جمله کنترل دقیق حرکت هوا و آئروسل تزریق، راندمان بالا و سطوح آلایندگی پایین را ممکن می‌سازد که نیازهای امروزی را برآورده می‌کند و موتورها را قادر می‌سازد تا مقررات آینده را رعایت کنند. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو بالاترین کیلووات ساعت در لیتر سوخت را ارائه می دهند که در نتیجه قدرت و عملکرد عالی دارند.

دوام و صدای کم دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو به گونه ای طراحی شده است که نصب آن آسان، سریع و مقرون به صرفه باشد. دیزل ژنراتورهای ولوو برای اطمینان از کیفیت بالا، دوام و عمر طولانی آزمایش شده اند. کاملا متعادل برای عملکرد صاف و بدون لرزش با نویز کم. برای حفظ دمای عملیاتی کنترل شده در سیلندرها و محفظه های احتراق، موتور دارای یک خنک کننده پیستونی است.

موتور دیزل ژنراتور ولوو با آسترها و سوپاپ های سیلندر قابل تعویض ساخته شده است تا دوام و طول عمر موتور را تضمین کند.

انتشار کم گازهای خروجی اگزوز

فن آوری پیشرفته، تزریق با تکنولوژی بالا و سیستم شارژ هوای بسیار کارآمد با تلفات داخلی کم به احتراق عالی و مصرف سوخت کم کمک می کند. موتور دارای گواهینامه EPA/CARB Tier 3 و EU Stage 3A آلایندگی است. این مقررات با V-ACT™ (فناوری جرقه زنی پیشرفته ولوو) مطابقت دارد.

V-ACT دارای یک سیستم تزریق سوخت متعارف فشار بالا انعطاف پذیر، یک سیستم مدیریت هوا است که شامل یک دستگاه چرخش مجدد گازهای خروجی داخلی و یک واحد کنترل الکترونیکی پیشرفته است.

مونتاژ، سرویس و نگهداری آسان

دسترسی آسان به محل های سرویس و نگهداری به آسانی سرویس موتور دیزل ژنراتور ولوو کمک می کند.

تخته های ضد لرزش بین پایه های موتور ژنراتور و قاب اصلی قرار می گیرند. بنابراین، عایق‌بندی کامل ارتعاش واحدهای دوار تضمین می‌شود و اجازه می‌دهد دستگاه بر روی سطوح ناهموار بدون هیچ گونه اثرات مضر قرار گیرد.

برای دوام و مقاومت در برابر خوردگی در تولید دیزل ولوو، تمام فولاد و فولاد ساختار سقف با تمیز کردن سنگ درمان می شود. سپس با یک رنگ سه لایه مخصوص پوشانده می شود که پوشش خوبی در برابر زنگ زدگی ایجاد می کند.

بالدوین الکتریک

Badwin Diesel Generator Series E BD ST 0050 سری خوبی است. عملکرد موتور آماده به کار باید برای حداکثر بار متوسط ​​70٪ و تقریباً 200 ساعت در سال محاسبه شود. کنترل های الکتریکی فقط در مواقع اضطراری باید استفاده شوند. اگر از موتور Badwin در حالت آماده به کار استفاده کنید، موتور تولید نمی شود.

دیزل ژنراتورهای Baudwin Prime Power بالاترین قدرت با برنامه بار متغیر برای تعداد نامحدود ساعت در سال با انعطاف پذیری هستند. توصیه نمی شود که سرعت متغیر برای هر سیکل عملیاتی بیش از 70 درصد میانگین توان راه اندازی باشد.

اگر موتور در ابتدا 100% کار کند، مسافت پیموده شده سالانه نباید از 500 ساعت تجاوز کند. از اضافه بار باید اجتناب شود، اما بار 10% را می توان برای 1 ساعت در یک چرخه کاری 12 ساعته پذیرفت. برق پیوسته دیزل ژنراتور بادوین برای تامین برق 100% بار مداوم برای تعداد نامحدود ساعت در سال استفاده می شود. در صورت عدم اتصال به برق می توان از مجموعه دیزل ژنراتور Badwin به طور مداوم استفاده کرد.

گواهینامه های بالدوین دیزل ژنراتور

Badwin Diesel Generator دارای گواهینامه ISO 9001-2015، ISO 14001-2015، ISO 45001-2018 و ISO 1002-2006 سیستم مدیریت از Kiwa، یک سازمان کیفیت مستقل معتبر است. دیزل ژنراتورهای Badwin تا 400 کیلو وات مطابق با دستورالعمل انتشار نویز اروپا 2000/14/EC تولید می شوند و توسط Ente Certificazione Macchine تایید شده اند.

گواهی ضد خوردگی تولیدکنندگان دیزل بادوین TS ISO 8528-4، TS ISO 8528-5، TS EN 13501-1 + A1: 2013 و TTS EN ISO 9227 با اعلامیه CE.

مشخصات موتور دیزل ژنراتور Badwin

موتور دیزل سری BAUDOUIN

4 سیکل، سیستم خنک کننده آبی، توربوشارژر – القایی بعد از رادیاتور

سیستم کنترل الکترونیکی دیزل ژنراتور Badwin

شارژر با استارت اتوماتیک و جریان متناوب 12/24 ولت

فیلتر هوا، سوخت و روغن قابل تعویض می باشد

خط سوخت انعطاف پذیر دیزل ژنراتور Badwin

شیر تخلیه روغن روی لوله انبساط

دمنده های صنعتی، چرخش اگزوز یا افست

باتری قوی است

بلوک آبگرمکن موتور (در مدل های اتوماتیک)

دستورالعمل نگهداری و بهره برداری از دیزل ژنراتورها و نمودار الکتریکی

مشخصات دینام دیزل ژنراتور بادوین

دینام بدون جاروبک، تک بلبرینگ، دیسک انعطاف پذیر 4 قطبی برای خرابی هارمونیک

کلاس عایق نوع H

کلاس حفاظت IP 21-23

دیزل ژنراتور Badwin برای سرگرمی

تنظیم کننده ولتاژ الکترونیکی اتوماتیک

پله 2/3 استاتور برای خرابی هارمونیک

سیم پیچ ژنراتور توسط یک لاک عایق از روغن و اسید محافظت می شود.

دیزل ژنراتور یا موتور دیزلی متشکل از یک موتور دیزلی است که به یک ژنراتور الکتریکی برای تولید نیروی الکتریکی متصل است. دیزل ژنراتورها در مواقعی که منازل، موسسات، بیمارستان ها و غیره با قطع برق مواجه می شوند، جایگزینی برای برق هستند. دیزل ژنراتور از طریق موتور دیزل و ژنراتور برق تولید می کند و از سوخت دیزل برای کار خود استفاده می کند.

موتور دیزل وسیله ای است که قادر به ایجاد حرکت چرخشی با سوزاندن سوخت مایعی به نام دیزل است و ژنراتور دستگاهی است که قادر به تبدیل حرکت چرخشی به انرژی الکتریکی است. بنابراین در پاسخ به این سوال که دیزل ژنراتور چیست، می توان این دستگاه را به صورت زیر تعریف کرد: دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این نوع سوخت در دمای بالاتری نسبت به سایر سوخت ها مانند بنزین می سوزد و قدرت و راندمان بیشتری را در اختیار دیزل ژنراتور قرار می دهد. دیزل ژنراتور کاشانی یکی از بهترین فروشندگان دیزل ژنراتور در ایران می باشد.

انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها با برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و خرید آنها آسان است. از سوی دیگر، دیزل داتز، ولوو، پرکینز، لوول، استمفورد و ماکالته ژنراتورهای با کیفیت و پرفروش هستند.

در بین این نمونه ها می توان دیزل ژنراتور ولوو را بهترین دانست. این شرکت تولیدی در زمینه کشتی سازی، دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی فعالیت های زیادی دارد. بسته به محیط استفاده و مدل عملکرد آنها، باید یکی از این انواع را انتخاب کنید.

کاربرد دیزل ژنراتور

به طور کلی از دیزل ژنراتورها به دو صورت استفاده می شود. در زیر به توضیح آنها پرداخته ایم.

دیزل ژنراتور در حالت اضطراری

دیزل ژنراتور که در آن برق وجود ندارد

خارق العاده

مراکز و صنایع زیادی هستند که نیاز به برق دائمی دارند و در صورت قطعی برق خسارات زیادی وارد می شود. نمونه‌هایی از این نوع مراکزی که به دیزل ژنراتور نیاز دارند، بیمارستان‌ها، فضاهای عمومی، فرودگاه‌ها، برج‌های آپارتمانی، ساختمان‌های اداری و خرده‌فروشی و همچنین دیزل ژنراتور برای مؤسسات صنعتی هستند.

بدون مناطق جریان

دیزل ژنراتورها به طور مداوم در محیط هایی که برق در دسترس نیست استفاده می شود. این مکان ها شامل خطوط لوله، ساخت و ساز و پروژه های شهری است. مال من صنعت کشتیرانی است و…

دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی استفاده می شود شرکت سوئدی VOLVO PENTA موتورهای محرک برای اهداف مختلف و ژنراتورها را با موتورهای صنعتی مختلف از 66 کیلو وات تا 550 کیلو وات ارائه می دهد. این شرکت یکی از مشهورترین تولیدکنندگان در بخش دیزل ژنراتور ولوو است

دیزل ژنراتور سری 80-620 KVA – Volvo Penta

موتورهای دیزل ژنراتور کم سرعت ولوو پنتا در محدوده توان نامی 80 تا 620 کیلو ولت آمپر موجود هستند. مجموعه دیزل ژنراتور ولوو پنتا در نسخه فریم باز، سایبان ضد صدا و ضد آب و یا در نسخه کانتینری موجود است.

مشخصات دیزل ژنراتور Volvo Penta 80-620

قاب باز مجموعه ژنراتور

مجموعه مولد هوا + عایق صدا

کانتینر 20 اینچی ISO + صداگیر

بسته به کاربرد، مجموعه های دیزل ژنراتور ولوو پنتا با پنل کنترل دستی (دیجیتال) (دیجیتال) از نوع MCP یا پنل کنترل دیجیتال با شروع/توقف خودکار در هنگام قطع برق، نوع ACP موجود است.

طیف گسترده ای از گزینه ها به شما امکان سفارشی سازی را با توجه به نیازهای شما می دهد. برای استفاده سیار روی تریلرها برای توزیع اضطراری یا تامین برق در سایت های ساختمانی معتبر است.

ژنراتورهای سری VOLVO POWER MVW عایق صدا با مخازن قاب پایه گسترده از 225 تا 2100 لیتر در ژنراتورهای دیزلی ولوو پنتا اختیاری هستند.

قدرت 230/400 ولت، 50 هرتز است. مصرف چربی 75% (3/4) بار PRP است. سرعت در 60 هرتز: 1800 دور در دقیقه.

ولتاژهای موجود در 50 هرتز: 240/415 ولت، 230/400 ولت، 220/380 ولت، 120/240 ولت، 115/230 ولت، 110/220 ولت.

ولتاژهای موجود در 60 هرتز: 480/277V، 460/265V، 440/254V، 240/120V، 230/115V، 220/110V، 208/120V.

توان نامی kVA/kW – PRP توان اولیه طبق ISO 8528 – حداکثر توان الکتریکی موجود (برای بارهای متغیر) در یک بازه نگهداری خاص برای تعداد نامحدود ساعت در سال.

میانگین توان خروجی یک ژنراتور دیزلی ولوو پنتا نمی تواند از 80 درصد توان PRP در 24 ساعت تجاوز کند. 10 درصد اضافه بها فقط به طور موقت مجاز است.

داده های فنی مطابق با شرایط مرجع مطابق با ISO 8528 است: +25 درجه سانتیگراد، 100 متر ALT (1000 میلی بار)، رطوبت نسبی 30٪. در طول چرخه کار موتور، قدرت حدود 5٪ افزایش می یابد، مقادیر خروجی در ارتفاعات بالاتر کاهش می یابد.

دیزل ژنراتور بادوین

Baudwin یک شرکت فرانسوی-چینی متخصص در ساخت موتورهای دیزلی Baudwin، موتورهای دیزلی و گازی برای اهداف مختلف است. شرکت چینی Weichai که در سال 1918 در فرانسه تأسیس شد، این شرکت را در سال 2009 خریداری کرد و محصولات خود را با نام تجاری Baudin در چارچوب قانونی اروپا به بازار عرضه کرد.

دیزل ژنراتور BAUDOUIN POWERKIT بزرگترین مجموعه موجود در بازار جهانی است، از 15 تا 3125 کیلوولت آمپر برای منابع مختلف برق. صد سال تجربه طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت Badwin Diesel Generator به محصولی قابل اعتماد، بادوام، با ارزش بالا و کیفیت اروپایی منجر شده است. Bowdoin 100 سال است که دیزل ژنراتور Bowdoin با کیفیت بالا را برای کاربردهای دریایی طراحی و تولید می کند و دیزل ژنراتورهای 18 تا 4000 کیلووات را تولید می کند. Badwin همچنین دارای سابقه عالی در راه اندازی، سرویس و تامین قطعات یدکی لازم برای دیزل ژنراتور Badwin به مشتریان در بیش از 100 کشور جهان است.

طیف گسترده ژنراتورهای دیزلی و محصولات دریایی Bidon از 18 تا 4000 کیلووات ساعت دارایی است که تعداد کمی از تولید کنندگان ژنراتور می توانند با آن برابری کنند. و با وجود سایت‌های تحقیق و توسعه بسیاری در سراسر جهان، Badwin دائماً محصولات خود را بهبود می‌بخشد و آنها را با نیازهای مشتری تطبیق می‌دهد. با طراحی جهانی، می توانید به دیزل ژنراتورهای Bidon به عنوان منبع تولید برق کافی در هنگام قطع برق و حتی در حین کار اعتماد کنید.

دکمه بازگشت به بالا