استان ها

بازدید  بیش از ۲۷۰هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد

تی تی آنلاین/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۲۷۰ هزار و ۸۰۸ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان طی ۱۶روز نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

«سعید طالبی پور» در گفت و گو با خبرنگار تی تی آنلاین گفت: طی روز دهم فروردین ماه ۱۴۰۳، پنج هزار و چهار نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مجموعه های رسمی میراث فرهنگی شامل هتل ها، بوم گردی ها، مهمانپذیرها و تاسیسات تحت مدیریت میراث فرهنگی و هم چنین ۹ هزار و ۴۴۷ نفر در مجموع اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: طی این روز ۴۴ هزار و ۶۴۷ مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا دهم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۵۷هزار و ۹۷۳ نفر در مراکز رسمی تحت نظارت میراث فرهنگی اسکان یافتند. هم چنین در مجموع ۹۵هزار و ۹۱۸ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

طالبی‌پور بیان کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا دهم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۲۷۰ هزار و ۸۰۸ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌ها گردشگری این استان بازدید کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا