علم و سلامت

با این ۷ بیماری همیشه احساس خستگی می‌کنید

اکثر مردم مشکل عمده خستگی روزانه را در نظر نمی گیرند ، اما واقعیت این است که اگر خستگی مفرط و مداوم دارید ، باید به پزشک مراجعه کنید.

7 اما این گنجینه ، به طوری که ممکن است همیشه احساس فرسایش در بیماری و اختلالات داشته باشیم.

کمبود آهن دارم

کمبود آهن (کم خونی) نسبت به سلولهای هموگلوبین که اکسیژن کافی دریافت نمی کنند ، کمتر است. و این نمی تواند یک خستگی دائمی ایجاد کند.

علائم دیگر عبارتند از:

سپس ، گل یخ زده ، نشاسته یا میل به غذا ، پوست رنگ پریده ، دستان سرد و شکننده ناخن ها ، با پاهای زبان بزرگ پستان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند ، از دلخوری زبان آه متورم می شوند ، اولین همه در جوش است. شما می توانید با بهبود این مقدار غذاهای غنی از آهن در رژیم غذایی افزایش دهید.

2 کمبود ویتامین B12

خستگی اولین علائم کمبود ویتامین B12 است ، آنها محصولات محصولی از حیوانات را پیدا کردند ، خطر همسایه شما را نسبت به دیگری بالاتر می برد و این روند ادامه دارد ، علیرغم مزایای آشکار گیاهخواری .

علائم دیگر عبارتند از: نوسانات خلقی ، گریه ، اضطراب ، تاری دید ، سایه ها ، پوست زرد یا قرمز غیرمعمول ، بی حسی زبان صاف ، سوزن سوزن شدن و احساس سوزش در اندام های کمبود ویتامین B12.

3 مشکلات تیروئید

کم کاری تیروئید در اثر کمبود هورمونهای بال و زحمت کش ایجاد می شود.

سایر علائم تورم صورت در پاها (به ندرت) ناقص بودن عضله و ناراحتی مفصلی خشکی پوست ، تا ریزش مو.

4 بیماری روده

علائم دیگر شامل نفخ ، درد شکم ، بد مزه بودن دهان ، پوشش سفید روی زبان ، حالت تهوع ، دروغ گفتن در درمان بیماری است که بر عملکرد طبیعی روده تأثیر می گذارد.

V. خستگی آدرنال

کار حیوانی آدرنالین ناشی از خون زیاد در آن. این مورد در مقادیر کم هورمون برای یک وضعیت استرس زا مفید است ، ما ممکن است احساس خستگی بیش از حد داشته باشیم.

برای مابقی کاهش وزن درد بدن ناشناخته ترین ریزش مو در فشار خون در تیرگی پوست نیز وجود دارد که مردان می دانند نمی توان آنها را از زندگی طبیعی و به طور ناگهانی ، ترشح آدرنالین بیرون کرد.

6 بیماری کبد

بیماری های کبد مبتلا به هپاتیت خستگی می تواند کمبود داشته باشد و B در بیشتر موارد نشانه کار مجاری ، التهاب مجاری صفراوی و سیروز کبدی است.

تب ، حالت تهوع و بقیه دنده ها یا یک دست نرم ، از دست دادن اشتهای پوست زرد.

7 کم آبی مزمن (کم آبی)

این امر در کم آبی مزمن و کم آبی شدید دیده می شود که اغلب نادیده گرفته می شود. پرسیوس ، کمبود آب با مشکلات زیادی همراه است ، از جمله هزینه کارگر.

علائم دیگر عبارتند از:

و میل مداوم به خوردن شیرینی ، مشکل خواب ، خواب سبک ، سرگیجه ، خشکی دهان ، بدی.

برای آزمایش کمبود آب ، دو انگشت و کشش را در قسمت خارج از دست خود فشار دهید ، و آنها باید در پوست یک و نیم اینچ قرار بگیرند و او را کنار بگذارند. 1-2 ثانیه پوست صاف برای بازگشت به حالت اولیه. همچنین می توانید برخی از شوخ طبعی های کم آبی مزمن و تأمین بهتر شما را اضافه کنید ، آیا من دعا می کنم. (از 1.5 تا 2.5 لیتر بسته به وزن بدن)

با ثابت ماندن تا خستگی علائم دیگر ، وقت خود را تلف نمی کنید ، اگر چند کلمه بعد از آن باشد ، ممکن است با یک پزشک مشورت نکنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا