علم و سلامت

بلیت فروشی برای بازدید از فضا شروع شد؛ ناقابل ۴۵۰ هزار دلار

فروش بلیت "Virgo Galaxy" او شروع به سفر به فضا کرد

Virgo Galactica در نوامبر 2021 اعلام کرد که 700 مشتری دارد و قصد دارد تا اواخر سال 2022 یک قایق بادبانی راه اندازی کند و در آن زمان می خواست این تعداد را به 1000 برساند. به نظر می رسد این شرکت به جدول زمانی خود نزدیک شده است.

مایکل کولگلازیر، مدیرعامل ویرجین گالاکتیکا در بیانیه ای گفت: در ویرجین گالاکتیکا، ما معتقدیم که فضا دگرگون کننده است. ما شروع به آماده نگه داشتن مسافران برای پرواز قبل از شروع سفرهای کاری در اواخر سال 2022 کرده‌ایم و با ایجاد یک پایه فوق‌العاده قوی در حالی که عملیات منظم شروع می‌شود و ناوگان خود را تقویت می‌کنیم.

در مجموع، حدود 700 نفر، ایلان ماسک، قبلاً یک صندلی برای پرواز با Virgin Galactic ایجاد کرده اند.

این شرکت امیدوار است تا قبل از شروع سفرهای کاری که اخیراً تا پایان فصل 2022 به تعویق افتاده است، 1000 بلیط بفروشد.

فروش بلیت از امروز چهارشنبه آغاز شده و برای عموم آزاد است. در حال حاضر مشخص نیست که پس از استخراج مکان چه اتفاقی خواهد افتاد.

این اولین فروش بلیط برای این شرکت نیست. به عنوان مثال، Virgin Galactica در آگوست 2021، یک ماه پس از اولین پرواز فضایی شرکت قبل از بنیانگذار آن، ریچارد برانسون، برای فروش بلیط فصلی بازگشایی شد. قبلاً می‌توانستید یک سدان را با قیمت 250 هزار دلار خریداری کنید، اما این مبلغ به 450 هزار دلار تغییر یافت. در 11 جولای، ریچارد برانسون، بنیانگذار فضاپیمای ویرجین گالاکتیک، به همراه پنج مرد دیگر که همگی شرکای او بودند، در طی اولین پروازهای تجاری به فضا به فضا رفت. ریچارد برانسون بعدها با ساخت سفینه فضایی اولین میلیاردر در فضا شد.

این پرواز 9 روز قبل از اینکه جف بزوس، بنیانگذار Origins of the Blues نیز سفری را تجربه کند، انجام شد.

کهکشان فضاپیمای Virgo VSS Unity نام دارد که در زیر بال هواپیما به نام VMS Eve قرار دارد. هنگامی که این دو به ارتفاع 15000 متری می رسند، VWS در فضا رها می شود و با یک موتور موشک به مدار پرواز می کند.

این قایق می تواند شش مسافر و دو خلبان را در خود جای دهد. اینها برای چند دقیقه گرانش را تجربه می کنند و زمین را از دور می بینند.

46

دکمه بازگشت به بالا