عمومیکسب و کار ویژه

بهترین ساعت های برند ای پی (اودمار پیگه)

برای خرید یک ساعت مچی خوب از برندهای معتبر باید به نکات زیر توجه کنید. یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب ساعت این است که کجا خواهید بود. اگر به ورزش و ماجراجویی علاقه دارید، باید ساعت اسپرت بخرید، اما اگر از ساعت در مجالس رسمی و رسمی استفاده می کنید، باید ساعت لوکس را خریداری کنید. همانطور که گفتیم قیمت‌های ساعت اصل این برند بسیار گران است برای همین ما در تیم موندوشاپ از بهترین مدل‌های های کپی را که از کیفیت بالایی برخوردار هستند .

و کاملا مشابه نمونه اصلی هستند که با قیمت بسیار مناسب که حدود 1/900/000 الی 2/900/000 با توجه به رنگ و نگین کاری بودن مدل ها هستند که این مدل ها را جمع‌آوری کرده تا شما بتوانید بهترین انتخاب را در خرید ساعت مچی داشته باشید. از مدل‌های محبوب این برند میتوان به ساعت‌های اتوماتیک اشاره کرد بدون نیاز به باطری و با استفاده از نیروی مکانیکی کار خواهد کرد و دارای کیفیت بالایی هستند قیمت‌های این مدل حدود 3/650/000 تومان تا 4/000/000 تومان هستند.

اودمار پیگه هرگز از چالش ها نمی ترسد؛ مفهومی که می‌توان آن را به راحتی در تک تک ساعت های خلق شده توسط این برند مشهور دریافت. قیمت ساعت ای پی اصل از 15300 دلار شروع می شود و بعضی مدلها تا حدوده یک ملیون دلار در تک فروشی ها قیمت گذاری می شوند. قیمت ساعت ای پی هایکپی هم از حدوده یک میلیون تومان شروع می شود و با توجه به جنس بدنه و نوع موتور ساعت، تا 10 میلیون تومان قیمت گذاری می شوند.

خصوصیات ساعت اودمار پیگه سه موتوره

از مطرح ترین مدل‌های این برند می‌توان به ساعت‌های کرنوگراف ای پی اشاره کرد که دارای دیزاین و طراحی خاص خود هستند که کمتر کسی هست که از طرفداران این مدل نباشد حدود قیمت این مدل 2/550/000 تومان تا 2/800/000 تومان می‌باشد. حدود قیمت این محصول در گالری ساعت موندوشاپ 3/900/000 میباشد. برخی از ویژگی های این نوع ساعت های مردانه عبارتند از:

  • دارای ظاهری بسیار شیک و جذاب
  • تلفیق رنگ های نقره ای بدنه و صفحه ی نمایش سرمه ای آن

داافراد مشهوری همچون آرنولد شوارتزنگر و مایکل شوماخر از مشتریان ثابت اودمار پیگه هستند. استعداد و پشتکار آنها نتیجه بخش بود؛ چرا که ساعت های اودمار پیگه به محض تاسیس شعبه در برلین، لندن، پاریس، نیویورک و بوینس آیرس شهرت و محبوبیت جهانی کسب کردند.

 ای پی محبوب قلب ثروتمندان و مشاهیر

کلکسیون داران ساعت، طرفداران و علاقه مندان و تعداد کثیری از افراد مشهور که عاشق ساعت های با شخصیت جسورانه هستند، مشتاقانه اودمار پیگه را دنبال می‌کنند. با مرگ دو مؤسس این شرکت، وارثان آنها کار را در دست گرفتند و توسعه و تولید ساعت های با کیفیت را ادامه دادند.  نه رکود اقتصادی در دهه ی 1930 میلادی و نه حتی جنگ جهانی دوم از موفقیت ادومار پیگه نکاست. جالب است بدانید که در این زمان های دشوار نیز، تقضای بسیار زیادی در ایالات متحده برای این ساعت های با کیفیت وجود داشت.

فعالیت های جانبی شرکت ای پی

همچنین این شرکت در جنبش ها و نهضت های محیط زیستی و ارتقای سطح توسعه ی پایدار مشارکت داشته است. مؤسسه ی اودمار پیگه در جنبش‌های ضد جنگل زدایی و پروژه هایی جهت بالا بردن آگاهی کودکان در زمینه ی حفاظت از محیط زیست مشارکت دارد. برند اودمار پیگه یعنی برندی لوکس با بهترین کیفیت. افراد در سراسر جهان هرگز به دقیق بودن ساعت های این برند تردید نداشته اند.

  • رای قفل کلیپسی ضامن دار
  • دارای صفحه نمایش درخشان
  • بند های براق، مات و نگین دار

این برند لاکچری و سلطنتی روز به روز درحال آپدیت شدن، طراحی و رونمایی از مدل‌های جدید است که یکی از این مدل‌ها ساعت سری OffShoer می‌باشد که از بارزترین مشخصات این مدل که باعث تمایز بین مدل‌های قبلی شده است، استفاده از بند رابر به‌ جای بند فلزی است. قیمت و ارزش این مدل حدود 3/700/000 میلیون تومان می‌باشد که نسب به طراحی و متریال استفاده شده در ساخت این مدل بسیار با ارزش است.

برند AP یا اودمار پیگه در سال 1875 توسط دو فرد به نام‌های جولز لوئیس آدمار و ادوارد پیگه تأسیس شد. این دو در دوران دانشگاه با یکدیگر آشنا شدند و پس از فارغ‌التحصیلی، در زمینه ساخت ساعت‌های مچی همکاری کردند. در تیم تشکیل شده، اودمار مسئول ساخت موتور و قطعات داخلی ساعت بود، در حالی که پیگه وظیفه طراحی بدنه و اجزای بیرونی را بر عهده داشت. با تلاش و پشتکار این دو فرد، بالأخره به نتیجه مطلوب رسیدند و پس از تأسیس شعبه‌هایی در شهرهای برلین، لندن، پاریس و بوینس آیرس، ساعت‌های مچی این برند با نام اودمار پیگه یا AP در سراسر جهان شناخته شد. اودمار پیگه ساعت‌ مردانه و ساعت زنانه های بسیار لوکس و زیبایی تولید کردند.

ساعت‌های AP یا ساعت ای پی به دلیل کیفیت بالا، در صنعت ساعت‌سازی سوئیس جایگاه ویژه‌ای دارند. این ساعت‌های مچی به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین ساعت‌های مچی جهان شناخته می‌شوند. این امر به دلیل استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد در ساخت و تولید این ساعت‌ها است. خرید ساعت اصل از این برند را با ضمانت به راحتی از گالری جواهریان انجام دهید. هر برند معتبری قبل از خرید نیاز به رعایت یکسری نکات دارد تا بتوان بهترین خرید را انجام داد. ابتدا بهترین فروشگاه اینترنتی در این زمینه را پیدا نمائید و سعی کنید از فروشگاهی خرید را انجام دهید که با ضمانت محصول را به شما ارائه دهد.

گالری جواهریان معتبر ترین فروشگاه اینترنتی با سال ها تجربه در این زمینه همواره محصولات اورجینال را به مشتریان محترم ارائه می نماید. کافیست رفرانس مورد نظر به همراه عکس محصول را از چت وب سایت ارسال نمائید تا در اسرع وقت قیمت ساعت به شما اعلام شود. همانطور که می دانید برند های مطرح دنیا ساعت هایی که روانه ی بازار می کنند بسیار با کیفیت و خوش ساخت هستند و از طرفی ارزش بسیار بالایی را دارند! امروزه در سطح کشور نمونه های فیک این ساعت بسیار زیاد می باشد که بعضاً به عنوان نمونه اصلی نیز به فروش می رسد. از این رو برای مطلع شدن از قیمت مدل های مختلف این ساعت می توانید با ما در تماس بوده و یا از چت سایت اقدام به ارسال رفرانس نمائید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا