عمومیکسب و کار ویژه

بهترین محصول تاخیری برای آقایان

آمیزش جنسی در انسان اغلب به عملی گفته می شود که یا برای لذت جویی و یا تولید مثل انجام شود که به ورود اندام تناسلی مرد در اندام تناسلی زن گفته می‌شود.روابط جنسی معنای فرای آمیزش جنسی را در بر گرفته و اعمال دیگری مانند معاشقه، بوسیدن، نوازش کردن، آمیزش دهانی و… را شامل می‌شود. داشتن میل جنسی یکی از شاخصه‌های اصلی هر انسانی است که برای بروز دادن احساسات از آن استفاده می‌کند.

علل برقراری آمیزش جنسی

شما می توانید به علل مختلف آمیزش جنسی داشته باشید. به طور مثال برای:

– بچه دار شدن

– تجربه لذت جنسی

– بیان عشق و عواطف دیگر

– تجربه نزدیکی و صمیمیت

– تمدد اعصاب

بهترین اسپری تاخیری محصولی است که بدون ایجاد بی‌حسی و حساسیت، باعث به تعویق انداختن انزال در آقایان شود و از این طریق زمان رابطه جنسی را طولانی‌تر کند. امروزه برندهای زیادی انواع را با فرمولاسیون و ویژگی‌های مختلف روانه بازار کرده‌اند.

در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین اسپری تاخیری در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم و توضیح دهیم که نحوه عملکرد و ویژگی‌های هر یک به چه صورت می‌باشد. پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین اسپری تاخیری چیست؟

انزال زودرس یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در مردان است؛ به گونه‌ای که بیش از ۳۰ درصد مردان در دوره‌هایی از زندگی خود تحت تاثیر این مشکل قرار می‌گیرند. روش‌های بسیاری برای رفع زودانزالی وجود دارند که یکی از آن‌ها استفاده از اسپری تاخیری است.

اگر می‌خواهید بدانید ویژگی‌های بهترین اسپری تاخیری چیست ، به موارد زیر دقت کنید:

  • عدم ایجاد بی‌حسی
  • عملکرد سریع و قوی
  • حاوی ترکیبات ضد حساسیت
  • داشتن رایحه دلپذیر و خوشایند
  • داشتن سری اسپری مناسب برای پاشش یکنواخت مواد روی آلت تناسلی

معرفی بهترین اسپری تاخیری در ایران

حالا که می‌دانید معیارهای انتخاب بهترین اسپری تاخیری چیست ، نوبت به معرفی برندهای برگزیده تولید کننده این محصولات می‌رسد که در این بخش به صورت مفصل درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم:

کدکس، بهترین اسپری تاخیری بدون بی حسی

برند کدکس اسپری تاخیری دابل دیلی را به کمک ماده لیدوکائین تولید کرده است. این محصول با افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردانه، باعث نعوذ طولانی مدت شده و زمان انزال را به تعویق می‌اندازد. این اسپری حاوی اسانس تحریک کننده برای تحریک حس بویایی بوده و کاربردی بسیار ساده و سریع دارد.

برخی از نقاط قوت این اسپری تاخیری عبارتند از:

  • امکان استفاده با
  • افزایش کیفیت و زمان رابطه جنسی
  • بازگشت به حالت عادی بعد از رابطه

کدکس، بهترین اسپری تاخیری در ایران

اگر به دنبال بهترین اسپری تاخیری و سفت کننده ضد حساسیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم اسپری تاخیری کدکس مدل Sensitive را امتحان کنید. این محصول به دلیل داشتن ترکیبات ضد حساسیت، برای پوست‌های حساس ایده‌آل بوده و با استفاده از لیدوکائین، زمان انزال را به تعویق خواهد انداخت.

از دیگر مزایای این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان استفاده با کاندوم
  • مناسب پوست‌های حساس
  • افزایش جریان خون در آلت تناسلی

کاپوت، بهترین اسپری تاخیری و سفت کننده

دیگر مزایای این اسپری عبارتند از:

  • کاربرد سریع و آسان
  • افزایش زمان رابطه جنسی
  • قابلیت استفاده به همراه کاندوم

کاپوت، بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده

اسپری تاخیری Non Stop از با استفاده از لیدوکائین برای داشتن یک رابطه جنسی طولانی و لذت‌بخش عرضه شده است. این محصول با اثرگذاری مناسب، باعث افزایش لذت دو طرف از رابطه جنسی شده و احساس رضایت را افزایش خواهد داد.

دلتا زکس، بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده با رایحه مطلوب

شرکت دلتا دارو اسپری‌های تاخیری را با روایح مختلفی برای به تعویق انداختن انزال آقایان روانه بازار کرده است. این محصول ضمن افزایش جریان خون در آلت تناسلی باعث افزایش حجم و سفتی آن شده و به عنوان بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده شناخته می‌شود.

از نقاط قوت این محصول می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • با روایح متنوع
  • قابل استفاده با کاندوم
  • ایجاد نعوذ طولانی مدت

ایموشن، بهترین اسپری تاخیری بدون بی حسی و خوشبو

اسپری تاخیری ایموشن با رایحه عطر معروف ایفوریا تولید شده و با داشتن ویتامین E باعث افزایش نرم و لطافت پوست می‌شود. این محصول حاوی ترکیبات مجاز و بدون عارضه بوده و قادر است با افزایش کیفیت و زمان رابطه جنسی، اعتماد به نفس آقایان را افزایش دهد.

The best delay product for men

بهترین برندهای محصولات زناشویی

وقتی که قصد خرید ژل روان کننده یا انواع قرص تقویت قوای جنسی داشته باشید، حتما با برندهای مختلفی رو به رو خواهید شد. بهترین برند محصولات زناشویی کدام است؟ قرص ایکس اید بهتر است یا قرص ترادامیکس ترادا فارما؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟ در حقیقت ما بهترین انواع محصولات زناشویی را ارائه می‌دهیم که کاملاً امتحان شده هستند و در بازار طرفداران بسیاری دارند. برندهایی همانند نچ کدکس، سوئیس کیر، اموشن، کاپوت، چرچیلس، ایکس دریم، شادو، آورز، پاور من و… جزو بهترین برندهای تولید کننده محصولات زناشویی به حساب می‌آیند.

خرید آنلاین از تیمار طب محصولات جنسی چه مزایی دارد؟

در بین فروشگاه‌های حضوری، یک فروشگاه وسایل زناشویی وجود ندارد. معمولاً برای خرید محصولات زناشویی، باید به داروخانه‌ها مراجعه کرد. در این موارد هم بسیاری به خاطر خجالت، دچار مشکل می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا خرید اینترنتی وسایل جنسی بسیار پُرطرفدار باشد. خرید محصولات بهداشت جنسی با ارسال محرمانه باعث می‌شود تا اعضای خانواده و کسانی که با آن‌ها زندگی می‌کنید نیز متوجه خرید شما نشوند.

در خرید اینترنتی محصولات جنسی، می‌توانید به راحتی محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید. برای مثال انواع داروی تقویت قوای جنسی برای افرادی با مشکلات مختلف وجود دارد. وقتی که در داروخانه حضور داشته باشید، شاید به خاطر خجالت و نگاه سنگین دیگران، سریعاً اولین محصولی که به شما ارائه می‌شود را خریداری کنید. حتی از نظر قیمتی نیز نمی‌توانید این محصول را با محصولات دیگر مقایسه نمایید. این در حالی است که در خرید اینترنتی وسایل جنسی می‌توانید انواع محصولات را در کنار هم بگذارید و با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت بهترین گزینه را خریداری نمایید. در این حال دیگر خبری از خجالت‌زدگی نیز نیست. در ضمن یک فروشگاه لوازم زناشویی اینترنتی، دارای تنوعی به مراتب بیشتر از یک داروخانه ساده حضوری است.

خرید محصولات زناشویی از داروخانه آنلاین تیمار طب

یک فروشگاه اینترنتی تخصصی تیمار طب در زمینه انواع دارو و محصولات مرتبط با بهداشت و سلامتی است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع مکمل‌های غذایی، محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و البته محصولات زناشویی را تهیه کنید. این فروشگاه یک فروشگاه لوازم جنسی نیز به حساب می‌آید. بخش فروشگاه محصولات زناشویی داروخانه آنلاین، تنوع بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با خرید محصولات زناشویی اصل، زندگی زناشویی خودتان را نجات دهید.

انواع داروی تقویت قوای جنسی یا حتی قرص تاخیری با برندهای مختلف در این فروشگاه موجود هستند. شاید خرید قرص افزایش میل مردان در داروخانه کمی برای آقایان دشوار باشد و باعث خجالت و سرافکندگی آن‌ها شود. این در حالی است که با خرید داروی تقویت قوای جنسی به صورت اینترنتی از داروخانه آنلاین، بدون خجالت و شرمندگی، مشکل جنسی خود را برطرف خواهید کرد. همچنین حتی اگر در خرید و انتخاب محصول مد نظر خود دچار تردید هستید، می‌توانید از مشاوره آنلاخرید محصولات جنسی آنلاین یکی از راحت ترین روش های خرید محصولات خصوصی زناشویی است.

در حال حاضر یکی از معضلات موجود در جامعه عدم احساس رضایت از روابط زناشویی است. زوج های جوان به علت اینکه اطلاعات کافی و درست در مورد محصولات جنسی ندارند، همواره با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. چون این محصولات جزو محصولات  خصوصی زناشویی به حساب می آید، برای بسیاری از افراد رفتن به داروخانه و خرید حضوری بسیار سخت است. به همین منظور شما خرید محصولات جنسی آنلاین، مشاوره محصول مورد نیاز خود را ازدریافت کنید.

فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز از وزارت بهداشت

خرید لوازم زناشویی مستقیما بر روی سلامت بدن ما تاثیر میگذارند، حتما باید از جایی معتبر و مورد اطمینان با داشتن مجوز از وزارت بهداشت تهیه شوند.توصیه میکنیم که محصولات بهداشتی خود را حتما از فروشگاه های دارای مجوز تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات بهداشتی و جنسی ویژه خانم ها

محصولات زناشویی ویژه بانوان شامل انواعی از محصولاتی هستند که برای بهبود و افزایش لذت جنسی زنان طراحی شده‌اند. این محصولات عبارتند از: کاندوم های مخصوص زنان، ژل های روان کننده، ژل های التیام بخش، محصولات بهداشتی زنان مثل ژل های شست و شو بانوان،پدهای یکبار مصرف،شورت یکبار مصرف،نوار پهداشتی و کاپ قاعدگی و …..می باشد.

خرید آنلاین محصولات جنسی ویژه آقایان

محصولات بهداشت جنسی مخصوص آقایان عبارت است از کاندوم ها در انواع مختلف، ژل های شست و شو ، ژل حجم دهنده، ژل سفت کننده   قرص تقویت قوای جنسی، اسپری های تاخیری، ژل های تقویتی و افزایش میل جنسی …. است که به راحتی میتوانید به صورت آنلاین  از فروشگاه اینترنتی اسدی فارما و یا از داروخانه ها تهیه کنید.

خرید اینترنتی انواع  کاندوم از تیمار طب

کاندوم ها دارای تنوع و برندهای بسیار زیادی هستند، که با توجه به نیاز خود میتوانید آنها را تهیه کنید:

کاندوم زنانه

خرید کاندوم زنانه برای افرادی که همسرشان تمایلی به استفاده از کاندم ندارد، پیشنهاد مناسبی است. این کاندوم لوله ای شکل است و داخل واژن زن قرار میگیرد. برای اینکه این کار به راحتی انجام شود میتوان از ژل های روان کننده استفاده کرد. کاندوم باید کاملا داخل واژن قرار بگیرد و قسمت بیرونی آن بر روی واژن کشیده می شود.

کاندوم مردانه

خرید کاندوم مردانه یکی از بهترین روش های جلوگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری است. کاندوم های بسیار متنوعی برای آقایان وجو دارد. آقایان باید این کاندوم را روی آلت در حال نعوظ خود بکشند.

کاندوم خاردار

یکی از انواع دیگر کاندوم، کاندوم خاردار است که باعث افزایش لذت جنسی در دوطرف می شود. به علت برجستگی هایی که بر روی این کاندوم وجود دارد، به کاندوم خاردار معروف است.

جهت خرید و آگاهی قیمت های محصولات داروخانه تیمار طب می توانید با شماره تماس 09024865544 در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا