فرهنگ و هنر

تجمع خودجوش مردم در حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران

تجمع خودجوش مردم در حمایت از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران

همزمان با عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به اهداف رژیم اشغالگر قدس، جمعی از مردم شهرهای مختلف کشور با تجمع در خیابان‌ها و میادین شهرها حمایت خود را از این عملیات تلافی‌جویانه اعلام کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهداف رژیم اشغالگر قدس، جمعی از مردم شهرهای مختلف کشور در اقدامی خودجوش با تجمع در خیابان‌ها و میادین شهرها حمایت خود را از این عملیات تلافی‌جویانه اعلام کردند.

جمعی از دانشجویان و مردم تهران بامداد امروز( یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳) با حضور مقابل درِ اصلی دانشگاه تهران واقع در خیابان انقلاب اسلامی و میدان فلسطین از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، حمایت خود را اعلام کردند.

طلاب و اقشار مختلف مردم قم در حمایت از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله انتقام جویانه به مواضع رژیم صهیونیستی در صحن امام رضا علیه السلام تجمع کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جنایت آنان علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در حرم مطهر بانوی کرامت با سر دادن شعارهایی در حمایت از سپاه پاسداران و جبهه مقاومت، حملات گسترده امشب به رژیم اشغالگر قدس را پاسخ محکمی به حمله این رژیم سفاک به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه کرمان هم با حضور در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» از عملیات پهپادی سپاه حمایت کردند.

مردم انقلابی مشهد مقدس با حضور در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) ضمن خوشحالی از حمله تنبیهی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم انقلابی گرگان نیز با تجمع در میدان شهرداری این شهر از پاسخ انتقام جویانه سپاه به جنایات اسرائیل و تنبیه این رژیم حمایت کردند.

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی مردم شهرهای اهواز، اصفهان، خرم‌آباد، بوشهر، بجنورد، رشت، شیراز، نورآباد لرستان و … با تجمع خودجوش از این اقدام نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به گستاخی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در تجاوز به کنسولگری کشورمان در دمش و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران کشورمان در سوریه اعلام حمایت کردند.

انتشارات علوم هنری

با استفاده از کلماتی بازیگوش و خلاق، تصویرسازی واژه‌ها را ترقی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا