اقتصادی

تخریب باقی‌مانده متروپل تا ۱۰ روز آینده / ساختمان‌های مجاور تخلیه می‌شوند

تی تی آنلاین/خوزستان مدیر پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از توقیف کارخانه کلانشهر آبادان خبر داد و گفت: طبق برآوردهای انجام شده تا 10 روز آینده بقیه سازه تخریب و عملیات آواربرداری به پایان می رسد. .

فرهاد آریا دوست در گفت وگو با تی تی آنلاین، اظهار کرد: پس از درخواست پردیس محل اجرای پروژه تخریب بقایای ساختمان متروپلیس، طی نامه ای از دادسرا از اداره کار خواسته شد تا کارگران را به دلیل عدم توقیف بازداشت کنند. – با مسائل بهداشتی و تحرکات مختلف، این درخواست با تایید دادستانی از روز گذشته (اول دی) صورت گرفت.

وی افزود: در این درخواست مسائل استقرار و همچنین نیروی انتظامی برای برقراری نظم تا پایان پروژه و تخلیه ساختمان های مجاور تا شعاع 60 متر، جلوگیری از تردد افراد مختلف و رعایت کار است. ، توسط اصول ایمنی تایید شد. .

مجری طرح عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از روز گذشته و پس از توقیف کارخانه، خیابان های منتهی به ساختمان کلانشهر (تقاطع امام به امیری و امیری به کلانشهر) با تقسیم کننده های ترافیکی تا یک متر مسدود شده است. شعاع 60 متر جلوگیری از تجارت بودن

آریا دوست اعلام کرد: از این رو طی مکاتبه ای با دادستانی، درخواست همکاری نیروی انتظامی برای تخلیه ساختمان های اطراف کلانشهر را داشتیم و این درخواست از امروز به دادسرا ارسال شد.

وی افزود: بنا به دستور موثر دادستان مقرر شد کلیه ساختمان های اطراف با هر نوع کاربری به شعاع مذکور توسط نیروی انتظامی تخلیه شود تا در مجموع با رعایت الزامات ایمنی، کارخانه اقدام نماید. حذف و عملیات تخریب و توقیف ادامه خواهد یافت.

مدیر اجرای پروژه های منطقه آزاد عمران اروند اعلام کرد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم طبق برآوردهای انجام شده طی 10 روز آینده بقیه سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام می شود.

آریا دوست افزود: قرار است بقیه سازه که تقریبا در وسط قرار دارد به سمت زمین خالی کلانشهر تخریب شود اما از آنجایی که ارتفاع سازه حدود 36 متر است حوادث غیرمترقبه نیز پیش بینی می شود. .

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا