ورزش

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با شمس‌آذر/ابهام درمورد «گئورگ» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هفته بیست‌ونهم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۰ امروز به طور همزمان در حالی پیگیری می‌شود که هفته گذشته پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل استقلال خوزستان و تساوی استقلال تهران مقابل نساجی مازندران باعث جابجایی دو تیم پایتخت در صدر جدول شد.

حالا شاگردان اوسمار ویه را با ۶۲ امتیاز در صدر قرار دارند و برای اینکه رتبه نخست را به حریف ندهند چیزی جز بردن شمش آذر در قزوین نمی‌خواهند.

از این رو کادر فنی پرسپولیس بار دیگر تصمیم دارد به نفرات اصلی خود فرصت دهد تا با کمترین ریسک به مصاف شاگردان سعید دقیقی در شمس آذر برود.

گئورگی گولسیانی که در روز بازی با استقلال خوزستان مصدوم شد و از ترکیب کنار گذاشته شد روز گذشته در تمام بخش‌های تاکتیکی شرکت کرد و تست پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت.

او با تصمیم پزشکی برای حضور کامل در میدان مسابقه قرار است بار دیگر زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان را در قلب دفاع تشکیل دهد.

همچنین سروش رفیعی با وجود نمایش نامطلوب در بازی با استقلال خوزستان که منجر به تعویضش در بین دو نیمه شد بار دیگر بازیساز این تیم خواهد بود تا به احتمال زیاد ترکیب زیر برای پرسپولیس در دیدار با شمس آذر به میدان برود:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

دکمه بازگشت به بالا