استان ها

تصمیمات اشتباه فنی در آغاز فصل دامن تیم را گرفت/ هوادارن دلسوز سرمایه باشگاه‌ها هستند

تی تی آنلاین/اردبیل دستیار اول تیم فوتبال آینده سازان اردبیل با اشاره به اینکه تصمیمات اشتباه اول فصل دامن تیم آینده سازان را گرفت و در شرایط مناسبی در جدول قرار نداریم، گفت: با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم سعی می کنیم در جدول بمانیم و سقوط نکنیم.

قادر دهقان در گفت و گو با تی تی آنلاین، با اشاره به اینکه تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته سه فوتبال کشور رتبه ۱۲ را با امتیاز ۲۴ و تفاضل گل منفی ۶ در جدول دارد، گفت: دو بازی خانگی با شهرداری بم و تهران یاسا و یک بازی خارج از خانه در تهران با تیم فوتبال بهمن تهران را در هفته های بعدی تا پایان رقابتها پیش رو داریم و سعی می کنیم با برد آنها در جدول لیگ ۲ ماندگار شویم.

وی عنوان کرد: شرایط بازی در بازی قبل در بابلسر بسیار بد بود و علی رغم بازی خوب بازیکنان تیم فوتبال آینده سازان در زمین چمن پرآب بابلسر، بازی را باختیم.

دهقان اظهار کرد: فرهاد پورغلامی در هفته یازدهم به عنوان سرمربی تیم آینده سازان معرفی شد و در ۱۳ بازی، ۳ برد، ۶ باخت و ۴ تساوی را کسب کرده است.

دستیار اول تیم آینده سازان با تأکید بر اینکه اگر در جدول ماندگار شوند باید برای سال آینده جدی تر و با برنامه تر عمل نمایند، ادامه داد: تیم فوتبال آینده سازان با سرمربی گری خطیبی، در آغاز فصل مناسب بسته نشد و بازیکنان غیربومی متعددی در این تیم وجود داشتند که از اواسط فصل این رویکرد را تغییر دادیم و بازیکنان خوب بومی را در تیم بازی دادیم.

این مربی فوتبال اردبیل مطرح کرد: در صورت بازی بازیکن غیربومی در هر تیمی، باید یک سروگردن از لحاظ فنی از بازیکنان بومی بالاتر باشند تا باعث رشد فنی بازیکنان در تیم شوند که اینگونه نبود و نیازمندیم بازیکنان خوب غیربومی را استخدام تیم کنیم.

دهقان عنوان کرد: هزینه های تیم داری در فوتبال بسیار زیاد است و در صورت علاقه به تیم داری بخش خصوصی در استان اردبیل، از مسئولین استانی انتظار می‌رود حمایت های لازم را از آنها داشته باشند.

وی با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان که زمین چمن تختی و خوابگاه سرعین را در اختیار تیم آینده سازان قرار داده است، افزود: طبق قانون دسته دوم فوتبال کشور بازی ها در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود و در صورت حرفه ای شدن لیگ دسته دو باید به فکر زمین چمن طبیعی استاندارد باشیم.

دستیار اول تیم آینده سازان تصریح کرد: در ۴ بازی اخیر تیم آینده سازان، ۶۰ درصد بدنه اصلی از بازیکنان بومی بود و در بازی های آتی به بازیکنان بومی بیشتر میدان خواهیم داد.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود هواداران دلسوز را سرمایه واقعی تیم های فوتبال برشمرد و افزود: ورزش فوتبال دلخوشی هواداران اردبیلی است و دلگرمی تیم ها نیز هوادارانشان می باشد و در سرما و گرما همیشه حامی تیم آینده سازان بوده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا