جابه جایی ۷ میلیون مسافر در استان کرمان

جابه‌جایی ۷ میلیون مسافر در استان کرمان

تی تی آنلاین/کرمان طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان طی ۶ ماهه نخست سال جاری حدود هفت میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری در استان کرمان جابه جا شده است.

 علی عبداللهی امروز ۱۵ مهرماه در جمع خبرنگاران از افزایش ۲۵ درصدی جابه جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

بنا به اعلام وی در این مدت حدود هفت میلیون مسافر از استان کرمان با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه جا شده که در مدت مشابه سال گذشته این عدد حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر بوده است.

 «جابه جایی این تعداد مسافر در نیمه نخست امسال در قالب ۵۵۴ هزار سفر انجام شده که با توجه به تعداد مسافر جابه جا شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۵ درصدی را نشان می دهد» این مطلب را مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت.

وی با اشاره به این که ارتقاء کیفیت خدمات سفر و خدمت رسانی از مهمترین دلایل رشد جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی است اظهار کرد: سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به انتقادات پیشنهادات مسافران و کاربران جاده ای است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا