حراج خودروی مایکل شوماخر – تی تی آنلاین

حراج خودروی مایکل شوماخر - خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری تی تی آنلاین؛  روزنامه میرور گزارش داد خودروی میشائیل شوماخر راننده آلمانی سابق دنیای فرمول یک که در آخرین فصلش در مسابقات جهانی فرمول ۱ پشت فرمان آن نشست به حراج گذاشته خواهد شد.

به نقل از ایرنا انتظار می رود این خودرو با قیمت ۱۵ میلیون دلار به فروش برسد. شوماخر در سال ۲۰۰۶ با این خودرو مسابقه داد و در پنج دور در قهرمانی جهان جلوتر از سایر نفرات از خط پایان گذشت. این حراج ۱۴ نوامبر در نیویورک برگزار می شود.

شوماخر ۵۵ ساله با لوئیس همیلتون بریتانیایی رکورددار قهرمانی در فرمول ۱ است و هر دو ۷ قهرمانی در پرونده دارند. از نظر برد در گرندپری ها شوماخر با ۹۱ برد در رده دوم قرار دارد و در این زمینه همیلتون  با ۱۰۵ پیروزی پیشتاز است.  

راننده آلمانی از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۶ برای فراری مسابقه داد و پنج عنوان را با این تیم به دست آورد.

شوماخر سال ۲۰۱۲ از مسابقات حرفه ای بازنشسته شد و به عنوان بهترین ورزشکار تاریخ فرمول یک شناخته می شد که هفت عنوان قهرمانی جهان و ۹۱ قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ کسب کرده بود.

او در دسامبر ۲۰۱۳ دچار آسیب مغزی شد و تحت چندین عمل جراحی قرار گرفت. شوماخر مدت زمان طولانی را تحت مراقبت های پزشکی گذراند و خانواده اش تلاش کردند تا حریم خصوصی اش را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا