عمومی

خرم‌آباد میزبان مهمانی سه‌کیلومتری «غدیر»/ برپایی ۱۲۰ موکب و غرفه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان‌ها: جشن میهمانی بزرگ عید غدیر، برای دومین سال متوالی، روز سه‌شنبه پنجم تیرماه، از ساعت چهار عصر تا ۲۲ شب، با حضور مواکب، هیئت‌ها، کانون‌ها، مؤسسات خیریه و نیکوکاری، جامعه قرآنی، ستایشگران اهل‌بیت (ع)، اصناف و بازاریان، مجموعه‌های فرهنگی و هنری، گروه‌های جهادی، تیم‌های ورزشی، اقشار بسیج، گروه‌های مردمی و خانوادگی، در بلوار شورا، مزین شده به نام شهید «سید نورخدا موسوی» برگزار خواهد شد.

خرم‌آباد برای دومین سال پیاپی میزبان مهمانی بزرگ غدیر

مسلم رضایی دبیر ستاد مردمی میهمانی عید غدیر خرم‌آباد دراین‌رابطه با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، اظهار داشت: وقوع این حادثه تلخ و ناگوار، با تمام سختی‌ها و تلخ‌کامی‌هایی که برای ملت شریف و مردم متدین خرم‌آباد داشت، خللی در برگزاری دومین جشن میهمانی بزرگ عید غدیر نداشته و علاوه بر اینکه، فرصتی برای ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و تجدید عهد و میثاق با ولایت و امامت هست، باعث شورآفرینی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جشن پذیرایی، اطعام، برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، حجاب و عفاف، مدیحه‌سرایی، جشن، نورافشانی، مسابقات فرهنگی، مسابقات خانوادگی را خواهیم داشت، عنوان کرد: در جشن سه‌کیلومتری غدیر یک روز مفرح توأم با بحث جهاد تبیین و در کنار آن شورآفرینی انتخابات ریاست‌جمهوری برای مردم تدارک‌دیده‌شده است.

برپایی ۱۲۰ غرفه و موکب

دبیر ستاد مردمی میهمانی عید غدیر خرم‌آباد، افزود: سال گذشته در جشن سه‌کیلومتری غدیر بیش از ۱۲۰ غرفه و موکب برپا شد و برای امسال نیز تاکنون مجموعه‌های مختلفی از قبیل گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی، مؤسسات خیریه، اصناف و بازاریان برای خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

رضایی، گفت: از همه مجموعه‌های مردمی، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف دعوت می‌کنیم تا در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند همچنین از همه اقشار و گروه‌های مردمی که به هر عنوانی می‌توانند در این جشن خدمتی ارائه دهند دعوت شده تا به عاشقان حضرت امیرالمؤمنین (ع) خدمت کنند.

وی گفت: افرادی که قصد خدمت‌رسانی در این جشن بزرگ را دارند می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد مراجعه کنند.

برپایی ۱۲ غرفه ویژه بانوان

حجت‌الاسلام دریکوند مسئول کمیته هیئت‌های مذهبی از اعلام آمادگی تعداد ۴۰ هیئت مذهبی برای ایجاد غرفه در جشن میهمانی بزرگ عید غدیر خبر داد.

محمدپور مسئول کمیته بانوان نیز از اعلام‌حضور ۱۲ غرفه ویژه بانوان با محوریت حجاب و عفاف، خانواده، ترویج فرهنگ فرزندآوری، خیاطی در این جشن خبر داد.

اردشیر قاسمی مسئول کمیته امنیتی و انتظامی، از مصوبات جلسه با فرماندهی پلیس راهور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی و اطلاع‌رسانی عمومی و برنامه‌ریزی جلسه با فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد،

محمدحسن موسیوند مسئول کمیته کارگری، از اطلاع‌رسانی به جامعه کارگری، پیگیری جلسه با برخی کارخانه‌های راه‌اندازی شده و همچنین ایجاد موکب شهدای کارگر در حاشیه برگزاری این جشن خبر داد.

ایجاد زیرساخت‌ها برای برپایی موکب‌ها

غلامرضا چنگیزیان مسئول کمیته مداحان و ستایشگران اهل‌بیت (ع) از آمادگی ۵۰ نفر از مداحان و ستایشگران اهل‌بیت (ع) برای مدیحه‌سرای در مواکب خبر داد.

یوسفیان مسئول کمیته آب و برق، از پیگیری و برگزاری جلسات با شرکت توزیع برق و شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکلات حوزه زیر ساختی آب و برق مواکب و جشن عید غدیر خبر داد.

کرم مرادی نماینده ستاد عتبات‌عالیات نیز از اطلاع‌رسانی به مواکب حسینی (ع) و اعلام آمادگی ۲۰ موکب برای حضور در این مراسم خبر داد.

دکمه بازگشت به بالا