علم و سلامت

دانشمندان باز هم می‌خواهند برای موجودات فضایی پیغام بفرستند

یک سیستم پیام دودویی، به نام Biacon در کهکشان (BIT) که حاوی اطلاعاتی در مورد حیات روی زمین، منظومه شمسی و گونه‌های انسان است، از همه زمین دعوت می‌کند تا در صورت دریافت پیام، پاسخ دهند.

گروهی از محققان از جمله جاناتان جیانگ، محقق ناسا، نوشتند: “مشخص شدن برای برقراری ارتباط با موجودات زمینی هوشمند یک گام طولانی و هیجان انگیز در اکتشاف کیهان است و تنها در چند دهه اخیر از نظر فنی امکان پذیر است.”

محققان فضایی امیدوارند اطلاعات بیشتری در مورد حیات روی زمین در اختیار شما قرار دهند

آنها می گویند: «برای دستیابی به این هدف، یک پیام بی اثر تعیین شده تنها می تواند با پیشرفته ترین رسانه های موجود ارسال و تحویل شود.

آخرین اطلاعیه در مورد موجودات فضایی هوشمند به رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شد.

آخرین اعلامیه برای موجودات فضایی هوشمند به رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شد.

این اولین بار نیست که انسان ها توافق می کنند با موجودات بیگانه تعامل کنند. در سال 1974، یک پیام پخش رمزگذاری شده حاوی اطلاعات اولیه در مورد زمین و زمین به رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شد.

این حرکت بخشی از یک سری مطالعات برای جلب توجه عمومی به تلسکوپ رادیویی آرسیبو بود، اگرچه گروهی از محققان واقعا امیدوار بودند که بتواند با نیروهای خارجی ارتباط برقرار کند، که متأسفانه امکان پذیر نبود.

اما محققانی که تصمیم گرفتند نزدیک‌ترین پیام‌ها را به فضا ارسال کنند، آن را به موجودات هوشمند فرازمینی سپرده‌اند.

“علاوه بر پیام ارسال شده توسط آرسیبو که برای نشان دادن قابلیت های فنی سیستم پخش فضاپیماهای امروزی بود، پیامی ناکارآمد به تمام مناطق کهکشان راه شیری ارسال شده است مبنی بر اینکه امکان وجود عناصر خارجی هوشمند وجود دارد.” مقاله گفت.

این مقاله همچنین اطلاعاتی در مورد مناسب ترین راه برای ارسال پیام و اینکه منطقه کهکشان راه شیری که در آن افراد باهوش وجود دارند و پیام به بهترین شکل ممکن در آن ارسال می شود، ارائه می دهد.

در صورت رسیدن این پیام، مطلوب است که اطلاعات بیشتری مانند قوانین شطرنج با موجودات فضایی هوشمند به اشتراک گذاشته شود.

46

دکمه بازگشت به بالا