فرهنگ و هنر

دستگیری یک روزه ۳۰۰ متهم در تهران

دستگیری یک روزه ۳۰۰ متهم در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران، از اجرای طرح ارتقاع امنیت اجتماعی در سطح کلانتری‌های پایتخت خبر داد و گفت: تعداد ۳۰۰ نفر سارق، مالخر و فروشنده مواد مخدر در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ علی قاسم پور افزود: در پی اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح کلانتری‌های تهران بزرگ در روز ۱۹ خرداد ماه، مأموران پلیس پیشگیری موفق به دستگیری ۱۷۰ نفر سارق حرفه‌ای، ۱۰۰ نفر فروشنده و قاچاقچی مواد مخدر و ۳۰ نفر فروشنده و تولید کننده مشروبات الکلی در سطح استان شدند.

وی گفت: در این راستا تعداد ۵۳ دستگاه خودرو، تعداد ۲۷ دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده و ۳۲ عدد تلفن همراه مسروقه و حدود یک کیلوگرم مواد مخدر کشف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: اجرای طرح‌های مشابه به جهت ارتقا امنیت اجتماعی در پایتخت و دستگیری سارقان، مالخران و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در کلانتری‌های سطح تهران همچنان با قدرت و شدت بیشتری در سال ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

سرهنگ قاسم پور، هدف از این طرح را ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهر تهران عنوان کرد و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، هر گونه اخبار در زمینه سرقت، فروشندگان مواد مخدر و یا هر گونه موارد مشکوک و مضنون را در سطح پایتخت از طریق شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

انتشارات علوم هنری

با استفاده از کلماتی بازیگوش و خلاق، تصویرسازی واژه‌ها را ترقی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا