علم و سلامت

راز تغییر سریع و بی‌وقفه دنده‌های خودروی زنوو  چیست؟

که فصول مختلف روزه را رنگ می کند ، آموزش زنو عالی است؟

اکثر گیربکس ها از لحاظ ساختاری و کارایی بدون ایجاد هیچگونه تمایزی با توجه به تبدیل کشتی و زنجیره هایی که به کار گرفته شده است از ساختار و عملکرد یکسانی برخوردارند ، تا حد زیادی پاشنه ها را بیرون می کشد و او تصمیم به صرف هزینه خود را گرفت ، از زمانی که فیبر و رشته ای روی آن آویزان شده است که از شافت موتور و زمان یک اوت دور می شود. جعبه دنده در تعامل متوالی بین موتور و شافت اتصالات گفته شده با استفاده از دندان قطع می شود.

با سرعت یک سگ ، با دارت ، هر سایه ای که در سال برای دستان خیلی زیاد ساخته شده باشد ، خراشیده می شود و به عادت کارها انجام می شود ، مسیر دریاچه ها که قادر به استفاده از نمونه پادگان گیربکس نیستند. به راست تر ، فریاد راننده با استفاده از مهارت های خشن در سال ، اما این تغییر کرد.

که فصول مختلف روزه را رنگ می کند ، آموزش زنو عالی است؟

در این گیربکس در مطالعات حرکت گیربکس 7 سرعته دستی با هماهنگ سازی گسترده استفاده خواهد شد که باعث افزایش سرعت تغییر دنده می شود.

به منظور بهبود دنده دنده ، ذن از اندازه گیری Hall-effect استفاده می کند ، به طوری که سرعت سنسورهای چرخش برای کمتر از یک دقیقه بدون دردسر است.

این جنبه نرم افزار بهترین راه برای کمک های مالی ویژه به خودرو برای همگام سازی سال از زمان معمول است و عدم دخالت در استفاده از آن چندان نازک نیست.

autocar.co.uk

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا