بین الملل

رهبر انصارالله: آمریکا فقط خدمتگزار لابی صهیونیسم است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین تی تی آنلاین، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در 104 روز گذشته، بیش از دو هزار کشتار علیه ملت فلسطین انجام داده است.

الحوثی موضعگیری آمریکا و انگلیس در قبال جنایات صهیونیستها را «نادر» عنوان کرد و گفت: سازمان ملل، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب هم فقط به بیانیه‌ها و محکومیتهایی بسنده کردند که در حد مظلومیت ملت فلسطین نبود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین کم‌کاری کرده‌اند، خاطر نشان کرد: به سود امت اسلامی است که در مقابله با یک دشمن مشترک که دشمن همه مسلمانان است، از ملت فلسطین حمایت کنند.

رهبر انقلاب یمن با تأکید بر اینکه اهداف دشمن در غزه، باطل و شوم است و همگی شکست خورده است، گفت: آمریکا، عامل این است که اسرائیل جرأت می‌کند به جنایات خود در غزه ادامه دهد.

الحوثی، انگلیس را «بازوی قدیمی صهیونیسم» دانست و تصریح کرد: بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز پس از هفت اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) مستقیما حمایت خود را از دشمن صهیونیستی ابراز کرد. آمریکاییها، تاریخ سیاهی در جنایت علیه ملتها دارند و به ورشکستگی اخلاقی هم شهره هستند.

 

احزاب آمریکایی، در خدمت به لابی صهیونیسم، از هم سبقت می‌گیرند

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه آمریکاییها، رویکردهای عملی برای خدمت به لابی صهیونیسم جهانی دارند، گفت: آمریکاییها آماده‌اند هر چه لابی صهیونیسم از آنان بخواهند، انجام دهند؛ هر چند که جنایات روشنی باشد که به منافعشان آسیب وارد کند.

وی با بیان اینکه آمریکاییها، خود را در قبال صهیونیستها متعهد می‌دانند، تصریح کرد: بسیاری در حزبهای دموکرات و جمهوریخواه آمریکا رقابت می‌کنند تا حمایت بیشتری از اسرائیل داشته باشند. غرب نیز دغدغه‌ای ندارد؛ جز اینکه مجاهدان را تروریسم بنامد.

الحوثی همچنین این سؤال را مطرح کرد: اگر آمریکا بر این باور است که باید از 9 هزار کیلومتر دورتر از منطقه ما بیاید [و به اسرائیل کمک کند]، چگونه ما حق نداریم از ملت فلسطین که بخشی از ماست، حمایت کنیم؟.

وی رهبران لابی صهیونیسم را «مُشتی جنایتکار» دانست که گرایشات شیطانی دارند و در پایان گفت: صهیونیستها  فقط خطری برای ملت فلسطین نیستند، بلکه خطری برای تمامی امت اسلامی به شمار می‌روند.

حملات یمن، تأثیرات زیادی بر اقتصاد اسرائیل داشته است

رهبر انصارالله گریزی هم به حمایتهای یمن از ملت فلسطین زد و تأکید کرد: حمایتهای ما از طریق موشکهای بالستیک و جلوگیری از ورود کشتیها به بنادر اسرائیلی صورت گرفته است. آنچه ما در دریا انجام دادیم، تأثیرات اقتصادی زیادی بر روی این رژیم داشته است.

الحوثی با تأکید بر اینکه جنگ آمریکا و انگلیس، مواضع ما را تغییر نمی‌دهد و به حمایت از غزه ادامه خواهیم داد، خاطر نشان کرد: آمریکا از 9 سال جنگ با ما درس نگرفته است. اینکه ما مستقیما با آمریکا، انگلیس و اسرائیل درگیر باشیم، هرگز مایه ترس ما نیست. ما این مسئله را نعمت بزرگی برای خود می‌دانیم.

وی، آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را محور شرارت دانست و بیان داشت: مواضع آمریکا، ما را تضعیف نخواهد کرد. اینکه آمریکا انصارالله را تروریسم خوانده، مضحک است؛ زیرا این موضعگیری از سوی آمریکایی است که تاریخ سیاه و جنایتکارانه‌ای دارد.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا