علم و سلامت

روش‌هایی برای بهبود سیستم عصبی

هنگامی که ما مدت طولانی استرس و اضطراب داریم، سیستم عصبی به سختی احساس می‌کند که بالا رفته است، که این بی‌قراری را تشدید می‌کند.

به گزارش تی تی آنلاین، زمانی که بدن مدت هاست تحت تاثیر فشارهای ناخواسته قرار می گیرد، به حالتی به نام “حالت بقا” رسیده است که همیشه منجر به فرسودگی می شود. هنگامی که سیستم عصبی احساس عدم تعادل می کند، خطر ابتلا به بیماری های باطنی، مزمن و روانی نیز افزایش می یابد. اما چگونه می توان این شرایط را برابر کرد؟ چگونه فرآیند بهبودی سیستم عصبی را شروع کنیم؟

هندوستان تایمز به بررسی راه هایی برای کمک به بهبود سیستم عصبی ادامه می دهد

افزایش سطح ویتامین B: ویتامین های B1، B6 و B12 به تولید استیل کولین، سروتونین و نوراپی نفرین کمک می کنند. این عملکردهای انتقال دهنده عصبی نقش اساسی در تنظیم سیستم عصبی و عملکرد آن دارند.

قرار گرفتن در معرض سرما: آستانه تحمل بدن باید افزایش یابد. می توانید یک گلدان بزرگ پر از آب یخ در آن قرار دهید. همانطور که بدن می نشیند، درک این حواس ضروری است. این به افزایش تحمل بدن تا آستانه کمک می کند.

آفتاب صبح قرار گرفتن در معرض نور خورشید نقش مهمی در پر کردن مجدد ساعت بیولوژیکی دارد. همچنین به خواب شبانه کمک می کند، زیرا خواب نقش مهمی در ترمیم و ترمیم عضلات دارد.

محدودیت ها: کارشناسان ضرورت وجود محدودیت در روابط را روشن می کنند. وقتی صحبت از قانون سیستم عصبی و ایجاد تعادل می شود، گفته می شود که همیشه باید محدودیت های خاصی وجود داشته باشد. همچنین باید محدودیت هایی را برای شرایط و ضوابطی که باعث بازگشت ما به زندگی می شود تعیین کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا