عمومی

رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام سیدسعید میراحدی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین، با تاکید بر اینکه سازوکار حساب ۱۰۰ امام شفاف و شیشه‌ای است، اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با درک درست از نیازهای اقشار ضعیف جامعه در سال ۵۸ فرمان تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ را صادر و تکلیف متمولان را در مقابل مستضعفان روشن کرد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و تامین سرپناه برای نیازمندان هدف اصلی از افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) بود، خاطرنشان کرد: در نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رویکرد محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان و مستضعفان با تدبیر امام راحل در کشور آغاز شد و بعد از گذشت ۴۵ سال ثمره و میوه این نهال ارزشمند را به شایستگی شاهدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در سایه حساب ۱۰۰ امام و شکل گیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق محروم چهره فقر و نداری برچیده شده و روستاییان از خدمات این نهاد انقلابی بهره مند شده‌اند.

میراحدی بیان کرد: از ابتدای تاسیس حساب ۱۰۰ امام راحل تاکنون در استان اردبیل قریب به یک هزار واحد مسکونی در اختیار متقاضیان گرفته است، تصریح کرد: با ارتقای نگرش در سال گذشته ۱۰۹ پرونده و از آغاز سال جاری تاکنون نیز نزدیک به ۳۰ مورد پرونده اعم از ساخت، تکمیل، اجاره و ترمیم مساکن محرومان نیز به نتیجه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پرداخت مبالغی از حقوق ماهیانه خود به حساب ۱۰۰ امام (ره) در راستای محرومیت زدایی مساعدت می‌کنند که نشان می‌دهد بدنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بدنه‌ای ارزشی همراه با اخلاص در عمل و تلاش در مسیر خدمت رسانی است.

دکمه بازگشت به بالا