اقتصادی

رکوردشکنی دوباره مصرف برق در خوزستان

تی تی آنلاین/خوزستان مدیرعامل گروه برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه روند افزایش مصرف برق همچنان رو به افزایش است، گفت: پیک مصرف جدید 8 هزار و 708 مگاوات در شبکه زیر نظر این شرکت ثبت شده است.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با تی تی آنلاین، اظهار کرد: روز گذشته (سه شنبه 28 تیرماه) پیک مصرف برق در شبکه خوزستان به رقم تاریخی 8708 مگاوات رسید که نسبت به پیک 8627 مگاوات روز یکشنبه، تیرماه، کاهش یافت. 26. وقتی رسید، گذشت.

وی با گزارش روند افزایش مصرف برق همچنان رو به افزایش است، افزود: این افزایش مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 8 درصد افزایش نشان می دهد.

پایتخت خوزستان با اعلام تدابیر پیک بار و پایداری تابستان 1401 گفت: وقوع دمای 50 درجه به بالا، همراه با رطوبت هوا و عملکرد طولانی مدت آن از ابتدای هفته جاری منجر به افزایش میزان مصرف برق و افزایش مصرف برق شد. شبکه داخل مملو از شرایط

دشت برق با درخواست از مشترکین برای کاهش مصرف برق به منظور حفظ پایداری برق شبکه گفت: برق شبکه چند روز متوالی تا دمای بالای 50 درجه انباشته شده که مدیریت نشده و کاهش یافته است. عمر زره کوتاه و حوادث ناخواسته را می سازد و در دکوراسیون سیاه می شود.

صنعت برق از هرگونه تلاشی برای پایداری کامل شبکه و غلبه بر ضربه ناخواسته و حل شدن در گرما در کمترین زمان ممکن خودداری کرده است، گفت: راه پایداری شبکه مصرف برق از طریق مدیریت و مشترکین است. کاهش 10 درصدی می تواند از قطع برق در خانه های آنها جلوگیری کند.

مدیرعامل گروه برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: در این شرایط با تداوم انبوه هوای گرم، نیاز به صرفه‌جویی در مصرف برق بیش از گذشته احساس شد تا وقفه‌ای در جریان برق ایجاد نشود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا