علم و سلامت

سامه یح: بیمارستان‌ها پر شده، پروتکل‌ها را رعایت کنید

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی در جلسه اظهارنظرهای لازم را برای بیمارستانهای با ظرفیت بالا پر کرد و گفت: “من به اندازه زیادی از تخت بیمارستانها رنج برده ام که قرار است با گوشه ای از بیماران در بیمارستانها روبرو شود.” آنچه ما می گوییم ، و آنها مستقل از پروتکل ها هستند باید برای نجات مردم برای نجات برای ما تنظیم شود و مسئولیت او را به کادر پزشکی بسپاریم.

تی تی آنلاین در مصاحبه ای ، همایون سامه ، گفت: “تا زمانی که مردم از پروتکل های ایمنی و ایمنی به هر دلیلی که نمی توان فرد را نگه داشت پیروی کردند.

او همچنین این را اضافه کرد: “و او می دانست که بیش از چند بار در بیمارستانهای دولتی از ظرفیت یک حق خصوصی استفاده نمی شود ، اما این توانایی را دارد که او محل اقامت خود را به آنها واگذار نکرده است ، بنابراین از این نتیجه نمی شود که ، اگر آنها مراقب پروتکل ها نباشند ، آنها نیز اگر اشتباه کرده باشند ، به بیمارستان بروند ، او آنجاست و شما می توانید حضور پیدا کنید ، با هیچ کمبودی در مورد بدهی من ، با تمام توان و با تمام وجود ، نمی بینید. مرگ.

عضو کمیسیون بهداشت پزشکی و مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ویروس دلتا که بسیار بسیار خطرناکتر از سایر گونه های مبتلا به کرونا است ، گفت: هرچه بیشتر آنها باعث ایجاد فشارهای زیادی برای بیماران شود ، بنابراین ما مردم به آنها هشدار دادند که از درب منزل او بیرون نروند ، بنابراین آنچه می توان برای نجات الزامات پروتکل ها انجام داد. و مردان بسیار توانایی کادر پزشکی را به اوج زمستان محدود کردند ، و نه دانستن اینکه به پنجم نیامده است.

بهداشت و ایمنی و رعایت پروتکل های نگهداری کادر پزشکی.

وی گفت: “اگر آنها به ویروس کرونا مبتلا شوند ، پروتکل ها را رعایت نمی کند تا مردم بدانند که آنها فرصتی برای بستن در این بیمارستان ها ندارند.” بیمارستانها برای استفاده از تختخواب بسیار مشکل دارند و از هر گوشه ای از بیمارستان نمیتوانم ، در راهروها ، بیمارستانهای حیاط تخت وجود دارد و ظرفیت آنها پر است و این مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است ، و من می گویم که پروتکل ها به شرح زیر است.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا