عمومیکسب و کار ویژه

سرامیک فیورنزا محصولاتی با قیمت و کیفیت مناسب

سرامیک فیورنزا یکی از برندهای معتبری است که بیش از ده سال است در این زمینه فعالیت می کند. از همان ابتدا تلاش زیادی برای تولید محصولات باکیفیت و عالی در این شرکت انجام شده و به همین دلیل در حال حاضر محصولات بسیار خوب و با کیفیتی را تولید می کند. سرامیک های این نوع در کارخانه فیورنزا که یکی از قدیمی ترین و یکی از اولین کارخانه های این صنعت است تولید می شود. برند فیورنزا هر ساله سعی در ارائه طرح های متنوع در بازار دارد تا سلیقه عمومی مشتریان را برآورده سازد. در طول سالیان این نوع عملیات، کیفیت بالای سوپر سرامیک های بادوام با رضایت بالای مشتریان همراه بوده است. در ادامه این متن، در مورد نوع سرامیک های فیورنزا ، محصولات و اجزای آن صحبت خواهیم کرد.

تاریخچه کاشی و سرامیک فیورنزا

شرکت کاشی و سرامیک فیورنزا یکی از برندهای جدید در صنعت کاشی و سرامیک می باشد. این برند در سال 1386 شروع به فعالیت کرد و اولین محصول خود را در سال 1394 روانه بازار کرد. محصولات این برند در حال حاضر فقط در کارخانه فیورنزا تولید می شود. دلیل انتخاب این کارخانه نزدیک بودن به بازار پر مصرف ایران یعنی تهران است.

کارخانه فیورنزا به بازار تهران بسیار نزدیک است. یکی از دلایل قیمت مناسب محصولات برند فیورنزا تولید آنها در این کارخانه و نزدیک بودن به پرطرفدارترین بازار ایران است. سرامیک فیورنزا امروزه انواع سرامیک‌ها را در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌کند و هم‌اکنون این شرکت در تولید سرامیک‌هایی با اندازه‌های پرکاربرد و پرکاربرد تخصص دارد.

محصولات کاشی و سرامیک فیورنزا

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برند فیورنزا در حال حاضر تنها در زمینه تولید سرامیک فعالیت می کند. محصولات بادوام بسیار خوبی هستند و از نظر کیفیت سرامیک های این برند دارای استانداردهای جهانی می باشند. سرامیک های بادوام از نظر کیفیت می توانند با بسیاری از محصولات درجه یک شرکت های مطرح دنیا رقابت کنند.

برای تولید این محصولات از آخرین تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. محصولات این برند در 3 سایز پرطرفدار و بهترین سایز 50*100، 60*60 و 120*60 تولید می شود که امروزه از سرامیک در این ابعاد در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود.

سوپر سرامیک فیورنزا چیست؟

سرامیک های دائمی در بازار با نام سوپر سرامیک نیز شناخته می شوند. دلیل این نامگذاری کیفیت آن ها و نحوه تولید متفاوت آن هاست. در گذشته تمام سفال های موجود در بازار از خشت قرمز ساخته می شد و فقط از خشت سفید برای ساخت ظروف چینی استفاده می شد. اما برند فیورنزا با نوآوری در این زمینه شروع به ساخت سرامیک از خاک رس سفید کرد. این مشکل با افزایش چگالی و کاهش جذب آب باعث بهبود کیفیت سرامیک ها شد.

به طور معمول جذب آب سرامیک های تولید شده در ایران 6 تا 8 درصد و جذب آب ظروف چینی صفر تا نیم درصد است که یکی از مهم ترین ویژگی های سوپر سرامیک هاست که جذب آب 3 درصدی دارند. نوع سرامیک با سایر سرامیک های رایج متفاوت است.

همان طور که می بینید این نوع سرامیک دارای سطح جذب آب بین سرامیک و چینی است که باعث می شود ماندگاری محصول بسیار بالاتر از سرامیک های موجود در بازار باشد. بنابراین، شما می توانید یک محصول با کیفیت نزدیک به چینی را با هزینه کمتر خریداری کنید.

قیمت کاشی و سرامیک فیورنزا

همان طور که در بالا ذکر شد در مورد تعریف و ظاهر سرامیک های فیورنزا ، شاید فکر کنید که محصولات این شرکت به دلیل منحصر به فرد بودن و کیفیت آن باید قیمت بالایی داشته باشند. اما این تصور کاملاً اشتباه است. برندهای فیورنزا محصولات خود را با قیمت های مقرون به صرفه تولید می کنند. قیمت سرامیک های فیورنزا نسبت به محصولات شرکت ها و برندهای دیگر متوسط ​​است اما کیفیت محصولات از بسیاری از شرکت ها و برندهای دیگر بالاتر است. در واقع، شما می توانید سرامیک هایی با ویژگی های نزدیک به چینی را با قیمتی برابر با محصولات بسیاری از برندهای دیگر خریداری کنید.

یکی از دلایل مهم قیمت مناسب محصولات این برند، تولید محصولات آن ها است. از آنجایی که این کارخانه نزدیک به بازار تهران واقع شده است، در بسیاری از هزینه ها از جمله هزینه های حمل و نقل، هزینه تست طراحی و سفر پرسنل به کارخانه صرفه جویی می شود. در نتیجه هزینه های نهایی کاهش یافته و محصولاتی با ماندگاری بیشتر تولید و با سرعت بالاتری به دست مشتریان می رسد.

سفارش خرید سرامیک فیورنزا

محصولات سرامیکی فیورنزا را می توانید از ایران و مغازه های داخل شهر خریداری کنید. اما برای خرید کاشی و سرامیک می توان از روش های ساده تری استفاده کرد که شامل خرید از فروشگاه های اینترنتی می شود. فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک رضایی محصولات متنوعی را از برندها و کارخانه های مختلف در طرح ها و اندازه های مختلف ارائه می دهد.

خرید اینترنتی کاشی و سرامیک فیورنزا کار سختی نیست، کافی است طرح های متنوع محصولات آن را در همان دسته نگاه کنید و پس از مطالعه جزئیات فنی سفارش خود را ثبت کنید. تا محصولات خریداری شده در اسرع وقت به دست شما برسند. در صورت وجود هرگونه مدل، سایز و یا هر گونه مشکلی برای سفارش می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به صورت کاملا رایگان راهنمایی کنند.

جمع بندی نهایی

کاشی و سرامیک فیورنزا یکی از برندهای جدید و بسیار معتبری است که چند سالی است کار خود را در زمینه ساخت انواع سرامیک آغاز کرده و با تولید ابر سرامیک تحول و نوآوری در صنعت سرامیک ایجاد کرده است. این برند در فروشگاه کاشی و سرامیک رضایی موجود است و  به لطف خلاقیت و نوآوری خود و تعهد نیروی انسانی جوان، خلاق و شایسته توانسته است به یک مرجع در صنعت کاشی و سرامیک تبدیل شود. در این دسته تمامی محصولات این برند گردآوری و به شما ارائه شده است.

دکمه بازگشت به بالا