بین الملل

سه بازی سرنوشت ساز برای استقلال در راه قهرمانی چه بازی های هستند؟

سه بازی سرنوشت ساز برای استقلال در راه قهرمانی چه بازی های هستند؟

استقلال بعد از بازی با ملوان در بندر انزلی که امروز انجام می‌شود به ترتیب با تیم‌های سپاهان، استقلال خوزستان و پرسپولیس پیکار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال امروز در بندرانزلی به مصاف ملوان آماده و سرحال می‌رود که قطعاً یک بازی سنگین است و در این دیدار آرش رضاوند را هم ندارد. شاگردان جواد نکونام طبق برنامه از قبل تعیین شده باید هشتم اسفند هم در تهران با سپاهان بازی کنند و انتقام شکست دیدار رفت را از تیم پرمهره مورایس بگیرند. آبی پوشان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر و در اهواز میهمان استقلال این شهر هستند که روز گذشته برد خیلی خوبی کسب کرد و بعد از آن هم در هفته بیستم دربی برگشت را در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس برگزار می‌کنند.

از این چهاربازی سه دیدار بسیار سنگین است. البته بازی با استقلال خوزستان هم چون در خانه حریف برگزار می‌شود نمی‌تواند بازی چندان ساده‌ای باشد. ملوان بندرانزلی امسال یکی از بهترین فصول خود را با مهدی تارتار سپری می‌کند و به خصوص در خانه تیم خطرناکی است. سپاهان و پرسپولیس هم رقبای مستقیم استقلال در راه قهرمانی هستند و بازی‌های تیم جواد نکونام مقابل آنها در واقع بازی‌های ۶ امتیازی محسوب می‌شود.

خیلی‌ها عقیده دارند تکلیف قهرمانی استقلال در همین چند هفته مشخص می‌شود اگر آنها بتوانند مقابل ملوان و به خصوص سپاهان و پرسپولیس نتایج مطلوبی کسب کنند و حداقل شکست نخورند،قطعاً مدعی اصلی قهرمانی باقی می‌مانند اما در غیر این صورت با توجه به اختلافات داخلی در استقلال،بر بحران‌های این تیم اضافه خواهد شد.

جواد نکونام که همچنان احساس می‌کند از طرف مدیریت حمایت نمی‌شود و حتی عده‌ای می‌خواهند کاری کنند که او نتیجه نگیرد،کار بسیار سختی در هفته‌های پیش رو خواهد داشت. استقلال در بازی با ملوان ۶ بازیکن سه اخطاره هم دارد که در صورت دریافت کارت زرد، بازی حساس تیمشان مقابل سپاهان اصفهان را از دست خواهند داد.

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا